Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Åh hvor jeg savner det
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 22:49
Æv altså, man kan næsten blive helt jaloux over alle jer som har op til flere ismuler - kunne I da ikke undvære en enkelt en til mig 8-)

Suk undskyld men jeg savner simpelthen at kunne sætte mig op og ta' en stille og rolig tur på en lille vamset islænder... Og tölten! Åh ja...

Fandt den anden dag nogle billeder fra da jeg boede i Island og havde min "egen" ismule, Mökkur.

Jeg er lykkelig for Chanell og selv om folk tit tror hun er ismule - så er det nu noget andet, med en rigtig islandsk uldtot!

Mig og Mökkur, foran Esja!

Lille udbrud fra mig ;-D

. Rollo .

Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi

Msn; grislingano@hotmail.com
Gedekid mangler nyt hjem!
0
0
Svar på denne tråd

Heysan :)
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 11:18
Hej Rolle ;D
Kan du huske moi? Lizamuhtella :P

Ja forstår godt du savner det, det er jo os skønt at ride de små kræ ;)

Men du er altid velkommen til at få en tur på min Trymse-hup, hvis du en dag kommer til sjælland ;)
Eller måske på Kola? skal muligvis ha en hest mere *weeee* ;D

Men du må hygge ;)

Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Lizamuhtella
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 11:31
Tstsk JEG opfandt det navn - tror du selv jeg glemmer det ;) Tror endda jeg har dit nr liggende et sted, lol...

Jamen ska jeg komme forbi næste weekend :P
Sidder du og siger du skal ha endnu en ismule? UDEN MIG? Arj dumme unge ;)

. Rollo .

0
0
Svar på denne tråd

ej ik helt...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 11:44
Du opfandt LizaMONtella, men eftersom jeg arbejdede med køer syntes jeg det var mere nærligende at hedde MUHtella ;D :P

Jeg ved ik om jeg skal ha den, men det er en lille sort lækker hoppe jeg har været vild med siden jeg arbejede hos dens ejer for 2 år siden. (Det var godt nok hunde jeg passede ;)) Dengang spurgte jeg om de ik ville sælge, men det ville de ik.
Men her forleden spurgte de mine forældre om jeg stadig var interesseret...*tsk* dumt spørgsmål ;)

Hun er lige blevet tilredet, og jeg skal ud og prøve hende i morgen, så jeg glæder mig super meget *weeee* ;D

Yes yes du kommer bare en weekend ;) Hæ hæ skal bare være inden marts, for der daffer jeg til Island og tager arbejde i et halvt års tid så... hæ hæ ;)

Du har da set Þrymur ik? Så længe siden er det vel heller ik vi skrev sammen?! eller...

Lizamuhtella
0
0
Svar på denne tråd

Til Island
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 23:19
Arj altså, NU gider jeg ikke mere - du køber hest og ta'r til Island... Dét er da uretfærdigt! :( UDEN MIG!!! Skal jeg ikke passe Þrymur imens ;-D Og joh SÅ længe siden er det heller ikke! Hehe...

Jeg vil også ha islænder igen, hehe. Kan du huske den lille skøre røde en jeg havde? Uha... Den fik jeg da solgt ;) Men nu venter min store hoppe føl til sommer, så ingen ismule til mig :(

Hvor skal du hen i Island? Ta'r du ikke lige Mökkur med hjem til mig :-D

. Rollo .

0
0
Svar på denne tråd

"ismule"
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 09:13
Åhhhhhhhh..... jeg længes også efter den, lille islænder. Det bedste er når man, kan tage en en lang tölt tur. Jeg har det svære ingen hest selv....... ØV......... Jeg håber for dig, at du kommer til island igen op til din "ismule".
0
0
Svar på denne tråd

*weeee*
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 15:46
Ja så har jeg lige været ude og prøve ride den lille Kola hup ;-D {>
Lige lidt billeder af skønheden ;D

Mig og Kola i trav :)

Her i skridt

En lille sød hest {>

Og her er hun ved at blive sadlet af

Og skønt med en hest med lang man ;D
Jeg tror vi har så godt som købt hende, for mine forældre var os helt solgt så... hæ hæ ;D

Jeg ved ik endnu hvor jeg tager hen i Island, men jeg skal i hvert fald nok komme der op ;)

Jeg har tænkt mig at give Trymer fri i det halve år jeg er væk, har ellers overvejet at få en "part" til ham hvor han bliver redet dagligt, men synes alligevel det er lidt risikabelt. Desuden kan min far os ligeså godt ride ham lidt i ny og næ, når nu han rider Óðin.

Nå du fik solgt Lóa, den skøre hup... det var jo godt, så går det i det mindste ik ud over dig mere ;)
Neeeej skal du ha føl?! :D Hvor dejligt!! Næsten intet så skønt som hestebabyer ;)

Lizamuhtella
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider