Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

pyrills fortid efterlyses!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2004 16:55
?:-) ?:-)
Hejsa... Jeg har en dejlig islændervallk....pyrill. Han er rød med en lille stjerne i panden og er ca.1.40 i stang. Han er femgænger. Jeg tror han kom til Dk i 1990...
Jeg købte ham i april 1999. Han var på daværende tidspunkt i kommision på laxi i morud og blev sendt videre i kommision i midtjylland hvor vi hentede ham. ved ikk hvem hans ejer var andet end at hun vidst hed sabrina og havde haft ham med hjem fra island sammen med et par andre heste.
Han har et lidt specielt temperement. Er en nervøs hest...ikke bange for biler, flagrende plastik osv, men meget nervøs for mennesker.
Da jeg fik ham kunne jeg bruge n time på at fange ham og når jeg red ham var det nærmest en kamp, for han var anspændt og klar på at flygte hele tiden.
Nu er han blevet en helt anden hest, men det har også taget mange mange timer at vinde hans tillid og det er stadig ikk alle der for lov at komme ham nær.
Jeg vil meget gerne vide noget om pyrills fortid... og måske få et var på hvad der kan være sket med ham engang???

Håber at høre nærmere. Stina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider