Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

YES!!!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2004 20:29
Hey allesammen

Jeg er så glad, så glad, da jeg lige har købt en fantastisk importeret naturtölter 5-gænger, som hedder Bleikblesi. Han kommer hjem her i næste uge. Kan tölt i alle tempi. Der kommer billeder snart :-D

Knus,
Ditte
0
0
Svar på denne tråd

Ditte...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2004 20:53
Det lyder da rigtigt godt! Glæder mig til at se billeder!

Hvem er han efter?

Har du været oppe og prøve ham?
0
0
Svar på denne tråd

Bleikblesi
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 09:35
Hej igen

Han er efter en islandsk hingst, som jeg ikke lige kan huske, hvad hedder, men jeg skriver så snart, jeg får stamtavlen hjem.

Yep, jeg var henne og prøve ham også, og han var helt kanon. Han har vilje over middel og er dejlig frisk og kæk at ride. Har som sagt lækker tølt i både meget langsomt tempo og meget hurtigt tempo, og han er vildt nem at have med at gøre - er også en fin dressurhest, som går pænt bøjet. Også en dejlig flyvepas :-D og galop. Han foretrækker tölt, så traven skal der arbejdes med - hvis vi da gider :-D

Han kommer hjem her på onsdag, så jeg er bare rigtig spændt nu. :-D

Ha' en go' dag!

Knus,
Ditte
0
0
Svar på denne tråd

Ihh....
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 13:41
Tillykke - det lyder da bare som en lækker hest!
Du må da lige finde ud af, hvad hingsten hedder - vi stakkels avlsnørder bliver jo helt kulrede hvis vi ikke kan få afstamningsoplysninger... 8-)

Ang. trav, så ved jeg det er fristende at tölte dag ud og dag ind når nu det er så fedt og når hesten er så god til det - men det er yderst anbefalelsesværdigt også at vedligeholde travet - ikke blot for travets skyld, men fordi det styrker hestens muskler så den dermed forbliver god i alle gangarter. Nogle naturtöltere bliver pasagtige af at altid tölte, andre mister traven og ellers bliver de bare godt gammeldags stive og trælse.

Men alt det ved du sikkert - blot en lille tilføjelse!!

-Tanja
0
0
Svar på denne tråd

Billeder
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 22:55
Hej igen

Så er Bleikblesi kommet endelig kommet hjem, og har taget det hele fuldstændig afslappet :)

Billeder af Bleik kan nu ses på min præsentation (kan ikke lige finde ud af at vedhæfte dem tråden her).
Jeg skriver igen senere, da jeg endnu ikke har fået stamtavlen.

Hehe, jo, jeg ved godt, det er klogest, at træne traven, men jeg syntes lige, jeg ville joke lidt med min kærlighed for tölten :)

Knus fra Ditte ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider