Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Så har smeden været her!
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 21:20
Halløjsa! :-)
Så har smeden, eller ja, min chef været her og sko min hest igen! Det er noget helt nyt jeg e rbegyndt at bruge ham, og er virkelig blevet glad for hans resultat. Det er godt nok et flot arbejde, og takkede ham også mange gange!! ;-D
Nu er hyppen klar til at blive redet igen, og til undervisning af Sjonni på tirsdag, og ja! Så skal kæresten ud og have en tur når han kommer hjem fra efterskolen på fredag! Håber jeg kan få taget nogle billeder af ham! Godt nok har han redet i mange år, men det er ved at være et år diden han har været oppe på en hest! :-D Glæder mig helt vildt til at nyde synet!! Haha
Nå, måtte lige dele glæden med jer.. ;-)

:-D ;-D
Hvad får man hvis man parrer Kaj og Andrea?

- Fuglefrø

Stutteri Langtved
Dansk Islandshesteforening
0
0
Svar på denne tråd

He he he
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 21:54
Hej Nanna :-D

Sjovt at din chef skoer din hest :-P

Hehe, bliver sjovt at se kæresten ride! Du må endelig skrive noget om undervisningen til mig! Kunne godt tænke mig at vide lidt om om ham Sjoni er go!? Så en artikel i Hekla om ham, og den "nye" (?) gård han har "lavet" ved Dronninglund? Er det ikke korekt?

Dejligt du vil dele glæden med os :-D

På fredag skal jeg ud at ride en lidt længere tur med en ven - hvis vejret er til det :-D Det bliver sjovt!

Elsk jeres heste og tag hånd om dem,
thi de fortjener al jeres omsorg.
Tag dem til jer, som var de jeres egne børn,
giv dem føden, som var de jeres næste,
og indhyld dem i omhu.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 22:10
Hej Å.
Var også til undervisning med ham sidste tirsdag. Synes han er utrolig god! Jeg red ikke på min egen hest, da smeden ikke nåede at komme.. :-( Hun manglede jo en sko.. Nå, men det var en PASSER, en som virkelig kan grissepasse, men vi töltede da lystigt rundt til sidst.. Det var en dejlig fornemmelse!! Han er lidt svær at fordtå da han jo er islændinge, men det vænner man sig til! Han prøver ens hest så han kan sige præcis hvordan den skal rides.. Ingen hest skal jo rides ens.. Synes det var godt, og nok også derfor der kom så godt et resultat!! Glæder mig til at få min egen med derud.. :-D

:-D ;-D
Hvad får man hvis man parrer Kaj og Andrea?

- Fuglefrø

Stutteri Langtved
Dansk Islandshesteforening
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider