|
|
| Wrap eller Power? Hvad spise din hest? |
|
|
Hej!
Jeg vil gerne lige høre hvad er deres mening om det er bedste at foder islandskeheste med Wraphø eller Power lucner eller andet??
Min 13 års hoppe er måske i fol, men skal checker snart.
Hvad er det normal at foder en drægtig hest? Nogle sagde at man kan anbefale at brug kalv valsk til drægtig hoppe, hvor der er mest valsk byg i kalv valsk.
Men jeg ved det ikke rigtig, da det er først gang for mig at have min hest som er i fol ( kun hvis det lykkes efter dyrlægeundersøg)
Sidst år fodret jeg min hest med harve, kalv valsk, grønpiller, soya olie, Power lucner og en masse af halm. Og blev fodret kun 1 gang om dag, da de går meget stor fold, dog stadig græsse i vinter.
Håber de kan hjælpe..
Hilsen Ørkenstorm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hoppe |
|
|
som har føl, fik mens hun var i fol og hun får stadig phase2 fra Dodson og horell. Oven i det fik hun lucerne og hø.
Min hoppe så super godt ud, både mens hun var i fol og efter folingen, så kan godt anvefale det foder.
Nu er hun dog ved at gå over til suregrow, da hun er meget tyk endnu. Men dette er også beregnet til diegivende hopper.
Hilsen Kenny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet