Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Også mig, Hvor meget er min hest værd?
Forfatter: 
Dato:  08-06-2004 11:46
;-D Også mig
Hun hedder Ljómalind Frá Skiðbakka og er 13 års fuks hoppe, og " typer let hest "

Hun kom fra Island April 1997 til Tyskland, jeg fandt hende og købt hende i Tyskland 2001, og flyttet til Danmark. Hun kosede 34.000 kr før.

Hun er 5-gænger. Men flyver pas er utrænet, hun kan laver flyver pasd kun hvis hun har selv lyst.

Hendes tölt er mmeget dejlig og natur, bløde at sidder på hende.

Hun er ofte meget frisk sommertider alt for firsk, ikke noget for nybegynde eller små børn.
Hun kan klar mange ridetur time om dagen, og er aldrig træt.

Hendes mund er meget følesom!
Hun kan også lave løsetølt.
Hendes galop er som en lyn hurtig, men er trænet lidt rolig.
Hun var en tysk stævnehest, da hun boede i Tyskland. Men det gør hun ikke meget her mere.

Hun har mild grad af sommereksem, og har dækken på.

Skriv hvad er deres mening!
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Tjoeh..
Forfatter: 
Dato:  08-06-2004 12:29
Jeg har ikke så meget forstand på at bedømme heste, men er lidt træt af sådanne indlæg. :-o

Mette & Stjarni
I forårs humør

! Islænder Sadel KØBES !
Henv. funnyfunk2@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Værdi af isbuk
Forfatter: 
Dato:  08-06-2004 12:32
Tja, hesten er 13 år, har sommereksem og er meget villig. Måske kan du få 15.000 kr for hende. Det vil være mit gæt, også selvom det kun er "let" sommereksem.
0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg vil give
Forfatter: 
Dato:  08-06-2004 12:40
ishingst ret 15000kr ca. har lige fået tilbudt en vallak af samme kaliber det skal så lige siges at han går T.1 osv. men meget meget villig for 10000kr.

Men du har en fordel ved at hun er en hoppe og nogen måske har en interesse i at ifole hende... men ellers er der mest salg i alle mands heste fortiden... derfor de lave priser dem der kan ride villige heste vil have de gode villige heste- og så står resten tilbage... 8-)
Line K. Jeppesen

Islandske heste sælges bla. se præ. Ôrn&Randa skriv for mere info.
;-D
0
0
Svar på denne tråd

rolig Mette
Forfatter: 
Dato:  08-06-2004 18:23
Hejsa Mette!

det kunne da være meget dejligt at høre , hvor meget min kunne få for ens hest , hvis man nu gik og tænkte på at sælge den!! for at man ikke sætter prisen for højt eller for lavt!

bare min mening

Pella
Ismuler er da d bedste :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider