Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Tandfeen Pia Kaj!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 18:18
Feykir har haft besøg af Tandfeen Pia Kaj, og jeg har fået en helt ny hest! Tidligere stivede han sig og "tog biddet", var meget modvillig og iøvrigt næsten ked af at skulle i byen. Nu er han en drøm!!
Let i munden - små lirk som halve parader er stort set nok til at få ham samlet og han synes nu at være gladere. Han er også blevet anderledes på folden i omgangen med de andre heste. Jeg kunne fortælle meget mere om ham før og nu, det er næsten et mirakel!

0
0
Svar på denne tråd

Tandpleje...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 21:27
Det samme skete for min hest, da han havde haft besøg af en tandpleje (Ole Gustavson) for en måneds tid siden... Han blev en helt ny hest af det - gladere og meget mere samarbejdsvillig :-)
Med venlig hilsen Lise!
Hvorfor nøjes med 3 gangarter, når du kan få 5? B-)
0
0
Svar på denne tråd

Hvem og hvad
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 20:05
Hvem anbefaler I derudover som heste-tandlæger? En der kører på Fyn...

Der findes jo flere og det er svært at finde ud af hvem, der er toppen. Det må gerne være en, der samtidig er uddannet dyrlæge af hensyn til beroligende medicin, men ikke et krav.
0
0
Svar på denne tråd

tandpleje
Forfatter: 
Dato:  12-05-2004 18:14
Hej Louise,

jeg havde Lina, der bl.a. annoncerer i Skeifa-Nyt, ude. Hun er faktisk fin nok, gør et godt stykke arbejde, men er ikke så erfaren som fx Mai K. Nicholaisen. Til gengæld er hun meget billigere.
Jeg var i hvert fald fuldt ud tilfreds og vil gerne hjælpe hende med at få mere erfaring ved at stille min hest til rådighed :-)
0
0
Svar på denne tråd

Kan i.....
Forfatter: 
Dato:  13-05-2004 10:49
anbefale en på vestsjælland???
***Team Smølf***
*Monica & DV-Månedyret * {>

"Pas på den knaldrøde gummibåd"
-den kan punktere når du mindst venter det :P
0
0
Svar på denne tråd

Tandfe
Forfatter: 
Dato:  13-05-2004 21:37
Pia Kaj kører på hele Sjælland. Hendes tlf. nr. er 33 79 90 91 og hun har en hjemmeside der hedder: piakaj@piakaj.dk

Held og lykke.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider