Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Omstopning af sadel.
Forfatter: 
Dato:  03-05-2004 14:27
Hej derude...

Jeg skal have omstoppet/tilpasset min sadel, kender du/I en der kan gøre det, og som har forstand på islændersadler, og den korrekte måde at ligge på... ??

Jeg bor i Nordsjælland, så helst deromkring.

Hvad koster det ca. ?? (ved godt det varierer, men bare ca. ?)

Tina :-)
0
0
Svar på denne tråd

Ole Olesen
Forfatter: 
Dato:  03-05-2004 15:20
Haii

Jeg har lige købt en ny Kieffer-saddel til min korte islænderhoppe, og nu ligger den bare helt perfekt! Jeg lægger den på, kan ride i en tie uden at spænde efter, og når jeg kommer hjem, har saddelen ikke rokket sig en millimeter! Det er en rimelig fin saddel af læder, og den kostede lidt over 10.000 kr. Men hvis man har brugt mange penge på en hest synes jeg også at man bør være villig til at betale det nødvendige for at få det bedste ud af den!

Ole Olesen startede med at komme og prøve den nye saddel på hende, og så brugte han et par uger på at sy den om. Så kostede det altså lidt over 10.000 kr. ialt for den nye saddel, der lå PERFEKT!

Ole Olesen bor i Lendum! Og jeg har også et telefonnummer, hvis det er nødvendigt!

Knus
0
0
Svar på denne tråd

Rützov
Forfatter: 
Dato:  12-05-2004 18:46
Jeg har tidligere brugt denne saddelmager til at stoppe min saddel om og var rigtig godt tilfreds.
Han bor i Tåstrup og har tlf. 43 99 69 79.
Venlig hilsen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider