Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

øv hvor træls
Forfatter: 
Dato:  08-04-2004 18:30
jeg savner tjallemand :-(

han er stadig på ferie og jeg ved ikke hvonår han kommer igen, det er skide træls :-) selv om jeg godt kan forstå hvorfor for han var blevet for tynd og er derfor kommet hen et sted hvor der er lækkert græs :-)

Men øv altså hvor jeg dog savner ham, bare det at strigle ham længes jeg efter, og især efter at ride, jeg er lige i stødet til at knokle med ham, at få ham lært en bedre galop og anspring. Jeg har været i stødet til det længe nu, og holder det snart ikke ud mere :-)

jeg drømmer lidt om at have ham med til klubstævnet :-) meeen ved godt at det er der ikke store chancer for, af flere grunde som ikke skal nævnes her og så fordi han er sådan lidt oppe at køre til stævner, det ved jeg ikke om jeg kan magte, men hvis jeg nu trænede rigtig rigtig meget med ham, kunne jeg måske godt, og nå ja så skal han jo lige lære det der med galoppen lidt bedre :-)

og ja der er også en aden grund til at jeg savner ham så meget, det er fordi eg holder så meget af ham men også fordi jeg har købt noget til ham som jeg er syg efter at rpøve på ham, jaja det skal lige dukke op med posten men det er jeg sikker på det nok skal gøre :-)

oghvad er det så? Jo det er et geleunderlag, til at lægge under hans sadel :-) Fordi han har enmega dum trav, hvor han nærmest traver rytteren ud af sadlen, og så for at aflaste hans ryg, tænkte jeg at det var en ide med sådan et underlag :-) jaja vi skal skam også arbejde med hans trav når han kommer...jeg spørger nok om hjælp herinde til den tid :-)

Men foresitl jer at have købt noget nyt til din part/hest, og så er hesten sklu ikke til stede og du ved ikke hvnår den kommer :-) dybt frustrende :-D :-D

Thalfe, KOM HJERM; eller jeg selv komme rog henter ig i ly af mørket.

Anja, Tjalle har været stukket af fra X.
nej g
hvor frygteligt.
ja men han løb her hjem,.
nå det var da godt...
ja men har du en ide om hvordan han har sadlet sig selv op????? ;-D ;-D

Med venlig hilsen
Anja og Thjalfe
:-D "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte" :-D

GANTIMULE
Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.
0
0
Svar på denne tråd

jep er særdeles desperat
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 10:38
for i nat drømte jeg at jeg red tjallemand ude på laxi :-)

jeg øvede til stævnet, ejeren var der også og jeg red hesten uden sadel :-P det lyder da fredeligt nok ikke? jojo men når du får at vide at hesten altså hader at blive redet uden sadel og tilmed har skilt sig af med en rytter fordi vedkommende skulle pørve, ja så bliver det knap så hyggeligt :-) men weeee, jeg fik ham i en rigtige galop ;-D

men uha, dem som kender tajllemands trav brude give mig en medalje for at kunne hænge fast uden sadel, for når der er drøn på så traver mhan mig ud af sadlen :-) ikke så jeg falder af men det er vildt ubehageligt :-)

ja det må jo være et tydeligt tegn på min desperation efter at få tjalle hjem fra ferie, tænk ligefrem at drømme om ham :-) :-)

lige et billede afham jeg savner så meget og ikke kan vente længere på skal komme hjem :-)

hm, jeg henter ham selv :-D

Med venlig hilsen
Anja og Thjalfe

GANTIMULE
0
0
Svar på denne tråd

hesten tjalle
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 18:32
Hvorfor er det lige at du ikke kan tage hesten med til Laxi?

Hvordan var placeringerne ellers til jeres stævne?

(Det var da nogle flotte placeringer du havde, men der var måske ikke så mange deltagere?)

Hvem skal egentlig undrvise juniorne til næste år nu når Julie skal væk?
0
0
Svar på denne tråd

hold da op
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 10:42
du er godt nok opdateret :-)

tja, det er lidt privat hvorfor jeg ikke kan tage ham med, vil ikke skrive det her på nettet.

men altså stævnet gik godt, fik jo en 3.p og en 5.p, nej der var ikke vildt mange gæster, kun 3 :-)

men to havde 2 heste med...

sara, hvor ved du fra at hun hedder Julie?? jeg mindes ikke at have skrevet det herinde? men jeg husker måske forkert?

nå men, i hvert fald, så håber vi på at en aden vil overtage holdet, Julie har snakket emd en om det, menv ed ikke om hun siger ja, men jeg håber det for hun er skide sød og god til at undervise :-) ellers så overtager Janne holdet....
ikke at hun ikke også er dygtig for det er hun!

en skam du ikke har en præs så kunne jeg skrive til dig over beskednet :-) men lad os bare sige at grunden er at det blvier for besværligt for dem, for de blvier jo nød til at skulle køre mig derover med tjallemand :-) og udstyret og foder og jeg ved ikke hvad :-D men hvem ved måske de godt vil :-)

Med venlig hilsen
Anja og Thjalfe

GANTIMULE
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider