jeg savner tjallemand
han er stadig på ferie og jeg ved ikke hvonår han kommer igen, det er skide træls

selv om jeg godt kan forstå hvorfor for han var blevet for tynd og er derfor kommet hen et sted hvor der er lækkert græs
Men øv altså hvor jeg dog savner ham, bare det at strigle ham længes jeg efter, og især efter at ride, jeg er lige i stødet til at knokle med ham, at få ham lært en bedre galop og anspring. Jeg har været i stødet til det længe nu, og holder det snart ikke ud mere
jeg drømmer lidt om at have ham med til klubstævnet

meeen ved godt at det er der ikke store chancer for, af flere grunde som ikke skal nævnes her og så fordi han er sådan lidt oppe at køre til stævner, det ved jeg ikke om jeg kan magte, men hvis jeg nu trænede rigtig rigtig meget med ham, kunne jeg måske godt, og nå ja så skal han jo lige lære det der med galoppen lidt bedre
og ja der er også en aden grund til at jeg savner ham så meget, det er fordi eg holder så meget af ham men også fordi jeg har købt noget til ham som jeg er syg efter at rpøve på ham, jaja det skal lige dukke op med posten men det er jeg sikker på det nok skal gøre
oghvad er det så? Jo det er et geleunderlag, til at lægge under hans sadel

Fordi han har enmega dum trav, hvor han nærmest traver rytteren ud af sadlen, og så for at aflaste hans ryg, tænkte jeg at det var en ide med sådan et underlag

jaja vi skal skam også arbejde med hans trav når han kommer...jeg spørger nok om hjælp herinde til den tid
Men foresitl jer at have købt noget nyt til din part/hest, og så er hesten sklu ikke til stede og du ved ikke hvnår den kommer

dybt frustrende
Thalfe, KOM HJERM; eller jeg selv komme rog henter ig i ly af mørket.
Anja, Tjalle har været stukket af fra X.
nej g
hvor frygteligt.
ja men han løb her hjem,.
nå det var da godt...
ja men har du en ide om hvordan han har sadlet sig selv op?????