Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Dårlig stemning!
Forfatter: 
Dato:  06-04-2004 19:15
Er det bare mig?! Næsten i alle indlæg bliver der skabt en dårlig stemning på den ene eller anden måde!? I et af de gamle indlæg var Kapella og Nina næsten ved at starte en hel borgekrig! (BESTEMT IKKE MENT SÅDAN AT DET ER JER DER FORESAGER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))Tit handler det på misforståelser.. Det skal da stoppe eller hvad?? Det synes jeg da helt bestemt! 8-)
:-P
Nye billeder på min præsentation!!
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Hej Nanna!!
Forfatter: 
Dato:  06-04-2004 19:43
Hej!

hvorfor bliver du ved med at kører grund i det gamle indlæg!

kom da videre!!

borgerkring , det synes jeg nu ikke!! vi snakkede bare pænt om tingende!!

Ismuler er da d bedste :-D
0
0
Svar på denne tråd

Øøøhh...?!
Forfatter: 
Dato:  06-04-2004 21:40
Altså, nu syns jeg lige vi skal slappe lidt af ik? Der var da ikke nogen som helst form for borgerkrig... Nada! Som Morten selv siger: de snakkede da bare pænt om tingene... Hvis du ikke kan klare at læse alt det lort der bliver skrevet, så skulle du måske bare stoppe med at læse de indlæg???

Lykken er en dejlig islandsk uldtot
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 13:25
Hmm... en ret sjov diskussion..
Nanna skriver at der altid er dårlig stemning... og det bliver straks bevist af de næste to indlæg :-D
D R SQ DA GRINEREN!!! :-P
Tag nu ud og rid en tur. I ved hvad de siger:
Gør livet til en fest, rid på islandsk hest!
Hilsen Løjse.
Vent ikke på prinsen på den hvide hest... rid selv!;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hej Kapella og Kathrine!
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 14:39
Nu er det da her igen! Jeg har ikke noget imod at diskutere om tingende... En debat! Men man behøver da ikke at jorde hinanden! ;-) Men som Løjse siger: Det bliver straks bevist i de 2 næste indlæg! :-D Kan i ikke selv se det!
:-P
Nye billeder på min præsentation!!
:-D
0
0
Svar på denne tråd

hej Nanna
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 15:34
Hej!

hvis du kalder det indlæg som jeg har skrevet til dig for en borgerkrig!! så skal du jo skrive det til alle folk!! jeg har skrevet det med en blid hånd , men oki hvis du tolker det på en anden måde , så ok!

Ismuler er da d bedste :-D
0
0
Svar på denne tråd

????????????
Forfatter: 
Dato:  08-04-2004 08:59
Vi skal da debattere herinde!
Ellers bliver det hele jo bare tuttenutte billeder af vores heste hvor alle skriver "nej hvor er den sød og pæn". 8-)
Hvis man ikke kan lide de tråde hvor der debatteres kan man jo bare springe dem over.
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
Islænder hingsteføl sælges billigt!
Se billed på min præsentation!
0
0
Svar på denne tråd

Smil til verden og verden smiler til dig! :-)
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 21:46
Haii :-)

Nu har jeg ikke læst så mange debatter herinde, så ved ikke om det er ved at blive en borgerkrig...

Men jeg synes det er helt vildt fedt at man kan dele sine erfaringer med andre, og lære noget af andres erfaringer, så det er synd hvis man næsten ikke tør skrive, fordi man er bange for at blive jordet.
Ikke fordi jeg siger at det er sådan her på hestenettet, men inde på joras hestedebat turde jeg i hvert fald ikke skrive ind, for det synes jeg så ret voldsomt ud! :-@

Man deler vel bare sine erfaringer for at hjælpe andre, så det synes jeg er okay... :-D

Knuzz :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider