Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Sigurjon Skulason - undervisning...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 17:12
Hejsa...

Er der nogen der har fået undervisning af Sigurjon Skulason (også kaldet Sjonni)?

Hvis der er det er der så nogen der kan fortælle lidt om hvordan han er til at undervise?

Der hvor jeg rider skal vi nemlig have fundet en ny ridelærer, da hende vi havde før, Trine Risvang, er rejst til Island. Og så sagde hun at vi kunne prøve at høre om Sjonni kunne undervise os.

Og så tænkte jeg jo om der måske var nogen her inde på HN der havde fået undervisning af ham, som kunne fortælle lidt om hvordan han er til at undervise....

Håber der er nogen der kan hjælpe..
Knuzz Muzz<3

Lykken er en dejlig islandsk uldtot
0
0
Svar på denne tråd

Det er jo meget
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 17:44
forskælligt og havd man har brug for...

Jeg syntes ikke det var særlig godt til lige netop mine heste, og jeg kan godt lide dressur osv. Men jeg ved ikke om han er blevet bedre, gangarts mæssigt er det ok.
Line K. Jeppesen
Stald Ankerly
0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 19:00
...pænt at diskutere personer på et offentligt forum - der er vist også regler om det her på HN.

Kan du ikke henvise til en mailadresse som folk kan skrive til hvis de vil fortælle noget om Sjonni?

Som I ved bliver en fjer let til ti høns her i hestemiljøet... Sådan én som Sigurjón lever af at træne og undervise, og derfor kan det være katastrofalt for en sådan hvis der sættes rygter igang der kan skade hans image.

-Tanja
0
0
Svar på denne tråd

Kære Katrine
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 19:28
Måske skulle du vende spørgsmålet og spørge dig selv: Hvad har jeg brug for i min ridning, hvad er det egentlig jeg vil forbedre? Er det tølten, traven, alle gangarterne, holdning eller noget helt 7'ende. Det er mere konstruktivt end at fokusere på enkelte undervisere og deres færdigheder og i særdeleshed andres erfaringer med brugen af dem.Du vil aldrig få noget entydigt svar, men heldigvis.

PS. Og selvfølgelig kommer man ikke med til VM uden at have mange gode fif at give af, så hvorfor ikke gribe den mulighed...

0
0
Svar på denne tråd

du kan også
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 19:39
Jeg synes du skal tage ud og få undervisning af Frederik Rydstrøm eller Malu på Vinkærgård.

Det ligger også tættere på dig hvis du bor i Rønde.

De er meget dygtige.
0
0
Svar på denne tråd

Så længe diskussionen er sober
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 20:56
altså f.eks. at man mener at Sjonni er god til at forbedre gangarterne mens xxx og yyy er bedre til det med grundridningen er det helt ok at diskutere...

PJ, Moderator

PJ

Being normal is not necessarily a virtue - it denotes a lack of courage!

0
0
Svar på denne tråd

Okay så...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 09:31

Jamen, okay så... Hvis der er nogen der har nogen erfaringer med Sjonni som underviser, er de velkomne til at skrive til min mail: maybe_yours91@hotmail.com

Jeg er igang med at tilride en hest, så det er både gangarter, diverse dressurøvelser m.v. jeg skal have hjælp til, men der er også flere andre der hvor jeg rider der der gerne vil have undervisning, som ikke lige skal have den samme hjælp som mig.

Mange knus fra mig...

0
0
Svar på denne tråd

Sputnik...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 11:25
Selvom man er en fantasitsk god rytter, og har været med til VM, er det jo ikke sikkert, at man er god til at undervise og give fra sig. Den egenskab er det altså ikke alle mennesker der er i besiddelse af.

Iøvrigt kender jeg intet til Sjonnis undervisning, så det skal ikke hæftes på ham.
0
0
Svar på denne tråd

Nina BT.
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 11:31

Ja, det var også det jeg tænkte...

Og så kunne det jo være at der var nogen her inde der havde fået undervisning af ham som kunne fortælle lidt...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider