Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Sikke en skøn dag
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 21:53
Det har bare været skønt, at ride en tur i dag i det gode vejr. Jeg red en tur sammen med min datter på 14 år. Vi var afsted i to timers tid, og fik besøgt en arbejdskollega på vejen også. Vores ene islænder har ikke kunnet finde tølten, og nu her i den sidste tid har vi kunnet se og mærke, at nu er den ved at være der. Vi har lavet en del øvelser for at blødgøre ham, og redet en del overgange på ham. Han har fået bagparten bedre med, og fået mange flere muskler nu. Så i dag da tøltede han glad afsted på turen, og min datter var vildt stolt af det. Hun har også arbejdet meget med ham og meget seriøst endda. Efter turen gik vi og hyggede med hestene som stod og gnaskede wrap i sig.
0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 22:18
Lyder skønt :-)
Vi har også været ude og ride en tur i det dejlige vejr - min mand og jeg. En herlig tur i skoven.
Hestene var eksemplariske - begge töltede fint og vi lavede en masse parader, versader og slangegang og volter rundt om træerne undervejs - med det resultat at man sad med en hest som var blød som smør, let på tøjlen og lydhør. Herligt.
Og så lige stå og nyde en smøg mens hestene ruller sig efter turen og deres ekstra "ride-belønnings-foder" - og se dem tilfredse ryste sig og sjoske ned til resten af flokken på folden. Og så ind i varmen og få en kop varm kakao med røde kinder :-D
0
0
Svar på denne tråd

Perfekt
Forfatter: 
Dato:  29-02-2004 13:36
oki perfekt ja vejret er bare kanon. vh katrine
pas på katten i trafikken
0
0
Svar på denne tråd

Vi er også to der rider
Forfatter: 
Dato:  29-02-2004 16:38
Vi rider både min mand og jeg. Vi har hver vores hest. Jeg kan læse at I også rider ture sammen. Det er en skøn måde at bruge sin fritid på sammen.

hilsen

Annette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider