Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

STÆDIG!?!?!?
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 16:13
Hej alle :)

Jeg har en SØD/SMUK islænder vallak på 6 år. //Kig billeder i præstation..

Når jeg rider med andre er han sød og dejlig og rider ALLE gangarterne rigtigt flot.. Især tølt..

Men når jeg rider alene på ham SÅ nægter han at gå.. Jeg har prøvet at snakke og være blid mod ham, og jeg har prøvet at sætte mig i respeckt med benene.. Han er ligelgad! Den skøre hest :P
Så jeg skal gå ca. 500 m. og sætte mig op.. Så er han fin og dygtig.. Men kan det virkeligt passe at jeg er nød til det>? Han kan godt ride alene på ridebane..

Håber på gode svar..! :D

K.H. Rikke og hendes elskede hest..!
0
0
Svar på denne tråd

Han er en bandit...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 20:45
Det er drillerri...Har prøvet noget lignene... Jeg var meget stædig, og fik til sidst hesten til at gøre som jeg ville....
Islændere er dejlige!
Islændere er bedst!
Godt der findes sådan en super hest
;-D

GØR LIVET TIL EN FEST RID ISLANSK HEST! (y)
0
0
Svar på denne tråd

Gå du bare de 500 meter
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 00:06
-Det ville jeg gøre -det kunne være længere :-)

Og så bare hav en lille gulerod med i lommen til når du hopper op. Gør din gåtur kortere og kortere og til sidst vil han måske glemme at det er så slemt at gå afsted uden andre -hvis det virker ville jeg synes det var det nemmeste... Det er jo bare et tegn på at han er lidt usikker uden de andre og presser du ham for meget med magt kan det hurtigt ende med at han gør oprør, bliver endnu mere usikker og bliver farlig at ride på...

VH Signe
0
0
Svar på denne tråd

har også oplevet det...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 10:11
Min hoppe gør det samme.... før jeg fik hende havde hun aldrig været ude alene.
I starten ville hun ikke gå fra stalden, så snart vi red om hjørnet prøvede hun at tage bidet og vende om.
Efter mange ture alene kan hun stadig godt finde på det, men det går meget bedre nu og hun slapper af efter de første 200 m .... men i starten var hun virkelig streng. Jeg gjorde det at hvis hun ikke skabte sig så red jeg kun lidt ned af vejen og hjem igen... og for hver gang det gik godt red vi lidt længere...og længere.

Synes selv det har hjulpet en del.

:-D Én gang Ismulle....altid Ismulle!! :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider