Jamen så held og lykke med det....da
Godt du er så dygtig, ingen tvivl om at nogle har mere flair for ridning end andre.
Har hende der ejer hestene selv bedt dig om at tilride dem ?....Det er da noget af et projekt at sætte en så ung pige igang med.
-Tilred forøvrigt selv min første islænder som 14-årig.
Jeg fik ham i konfirmationsgave.
Jeg havde fået mængder af proff. undervisning og "tæmmet" folks ustyrlige møgkramper til bevidstløshed......Det gik fint, dejlig rolig hest med rene gangarter...
Jeg har ham stadig, han er 21 år nu......Han er bare så rædsom at ride på..Ja, undskyld mig, og det er på ingen måde hestens fejl, men han er simpelthen det STIVESTE og TUNGESTE kræ man kan komme ud for..Hehe..
Ridefejl så det batter...Bærer så absolut præg af alle mulige former for mangel på smidiggørende øvelser og samling.
Han har dog stadig rene gangarter og er meget lydig, men det er så absolut ikke min fortjeneste, han må bare have et naturligt flair.
Senere, efter jeg blev en bedre rytter, har jeg ikke brugt ham meget. Min mor har skridtet ham i skoven, og min lillesøster har også haft meget glæde af ham.
Af og til sætter jeg op på ham og tøffer en lille tur i skoven, og HER bliver jeg konfronteret med alle mine gamle ridefejl. -Så skynder jeg mig hjem og træner min unghest som er dejlig smidig og let på biddet
Uhada..Det er sq en grim ting at erfare hvor elendig man egentlig var, da man troede man var en stjerne.
Jeg fatter bare ikke at folk syntes jeg red så godt. Det gjorde jeg BESTEMT ikke.
Tænker nogen gange på om jeg vil tænke på samme måde, når jeg om 15 år sætter mig op på Solfari, som jeg tilrider nu..Så vil han være 20 år..
Skinke