Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Undervisning, hvor?
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 18:10
Hejsa,

Kan I ikke hjaelpe mig, Oh HN's vise Islaenderfolk ;)

Bor jeg virkelig i et islaender doedt omraade? Er bosat i Haldrup, ca. 5-6 km uden for Horsens. Og kan ikke finde nogen steder at faa undervisning.

Skal nemlig have ny islaender her til sommer, og vil gerne have noget undervisning til den tid saa. Specielt i gangarter.

Nogen som kender nogen undervisere i Horsens omraadet?

Eller rideskoler eller noget?

Rollo - nu uden Rollopigen :{-(
3 tamme renracede hankaniner bortgives til godt hjem. Gaar sammen uden at slaas, halvt aar gamle, 2 bure medfoelger. 2 dvaergvaedder og en hermelin.
Min hjemmeside | HorseLand
0
0
Svar på denne tråd

undervisning
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 19:06
Det kommer sådan set an på, hvor langt du er villig til at køre.

Jeg ved, at Julie Christiansen og Erik Svantesson holder til i Beder ved Århus. De er iøvrigt gode til både grunddressur og gangarter.

Jeg ved, at Doddi Jónsson holder til i Tarm. Han underviser lidt i dressur, men primært i gangarter.

Kan du bruge det til noget?

Ismulevrinsk Susan

Fri tølt er som at flyve ... for dem der ikke lige har prøvet det :-D!

0
0
Svar på denne tråd

Horsens området.................
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 21:12
Hej Rollo!

Der er desværre ikke rigtig nogen undervisere i Horsens-området, da jeg også har ledt og ledt - jeg bor i Elbæk, som jo ikke er langt fra Haldrup.

Jeg får selv undervisning i Herskind ved Lipos Islændercenter, som er et rigtig godt sted. Det er nogle virkelig gode heste de har og her har man mulighed for at lære rigtig meget. Desværre er der 35 minutters kørsel hver vej.

Ellers har de startet undervisning ved Stutteri Bækgaard i Skanderborg. Her kan man både få holdundervisning på max. 3 personer eller eneundervisning. Her skal jeg selv til at starte i Februar, da det jo her kun drejer sig om 15 minutters kørsel.

Det var hvis de forslag jeg kunne komme med - håber du kan bruge det.

Hilsen Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Begynder
Forfatter: 
Dato:  18-01-2004 00:05
Er det steder, man kan ride som "begynder"? Har godt nok redet islaender siden '01, men foerst paa en naturtoelter, og saa en sindsyg 3-gaenger, saa erfaring med gangarter har jeg ikke, og det er det "grundlaeggende" jeg vil have undervisning i foerst :)

Hvor meget koster det i timen? Skal man have egen hest med?

Tror nemlig ikke jeg kan faa min mor til at koere mig saa langt 1x om ugen med trailer :)

Rollo - nu uden Rollopigen :{-(
3 tamme renracede hankaniner bortgives til godt hjem. Gaar sammen uden at slaas, halvt aar gamle, 2 bure medfoelger. 2 dvaergvaedder og en hermelin.
Min hjemmeside | HorseLand
0
0
Svar på denne tråd

måske...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2004 16:53
Julie Christiansen er flyttet til djursland, men hvad med Elias? Bor han ikke i det område.
0
0
Svar på denne tråd

ups ....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 16:56
Hovsa ... havde ikke lige set, at Julie er flyttet ... sorry! Men hun er nu stadig dygtig :)!

Lipo's Islændercenter ... der kommer både helt "rå" islænderryttere og de mere gamle i gårde. Lilian underviser lidt af hvert, og såvidt jeg ved, så har hun også heste man kan låne ... hun driver da i hvert fald (medmindre selvfølgelig jeg er fejlinformeret :P) rideskole, så eh ... !

Og Lilian er bestemt dygtig! *anbefaler det* (hvis du/I vil køre efter det ... that is ;)!)

Ismulevrinsk Susan

Fri tølt er som at flyve ... for dem der ikke lige har prøvet det :-D!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider