Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Lægesekretærer og hjemmearbejdsplads
Forfatter: 
Dato:  10-03-2015 12:38

Kære alle lægesekretærer på HN

Jeg er i gang med en fagprøve omkring lægesekretærer og hjemmearbejdsplads, hvor jeg gerne vil belyse om der er et behov/ønske fra lægesekretærens side om hjemmearbejde. Ligeledes hvilke fordele/ulemper, er er forbundet med hjemmearbejdet for sekretærerne. Tror du,at talegenkendelsen kan/vil blive en blokering for hjemmearbejde? Hvis du arbejder hjemme - hvilke ogaver arbejder du med ? Alle input er velkomne :-)

Mange hilsner

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Sikkerhed
Forfatter: 
Dato:  10-03-2015 17:34

Jeg er ikke lægesekretær, men både svigerinde og søster arbejder indenfor faget...

Jeg kunne tænke mig at det ville give nogle ret store udfordringer rent sikkerhedsmæssigt? Udover dette så er det vel en fordel at være tæt på lægerne i det daglige arbejde?

Man skal måske også have med at rigtig mange lægesekretærer kun arbejder 30-32 timer i ugen - så kan det svare sig økonomisk?

Trine (Faxa)

1
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  10-03-2015 19:57

Mange radiologer har hjemmearbejdsplads, så det med sikkerheden kan løses.

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har.....
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 12:37

Jeg har hjemmearbejdsplads - bor i Midtjylland, og kontoret ligger i KBH.

Vigtigt er at have god og stabil internetforbindelse.

Du mister samværet og sparring med kollegaerne - tlf og webex møder er ok, men Gud hvor kan man savne at se ens kollegaer IRL.

Du mister det sociale, som foregår ved frokostbordet, hen over en kop kaffe ect. Det kræver meget af arbejdspladsen, at "huske" de jyske kollegaer.