Jeg har haft mange blærebetændelser - synes godt nok 14 dage er længe! Normalt er jeg over mit efter nogle dage, hvis jeg får medicin
Bækkennyrebetændelse har jeg skam døjet med også. Første gang troede jeg bare det var ondt i ryggen, så gik med det alt for længe, indtil jeg var helt syg af feber og rigtig, rigtig skidt. Blev indlagt og fik væske og antibiotika i drop.
Det gør ondt i ryggen i den ene eller begge sider, helt oppe hvor nyrerne sidder.
Alm blærebtændelse gør som regel kun ondt hen over lænden.
Jeg har desværre haft mange Bækkennyrebetændelser, det var dog heldigvis kun den første der krævede indlæggelse. Her havde jeg ingen symptomer på blærebetændelse først, det kom ud af den blå luft!
Er din urin blevet testet for resistens? Det er virkelig ikke normalt at være sløj efter 14 dage! Antibiotika virker efter et par dage. De gange det ikke har virket, har været fordi mine bakterier var resistente, og så fik jeg noget andet. Nyrerne skal man ikke spøge med.
HUSK at få testet din urin igen når du er færdig med behandlingen!! Meget vigtigt. Det er ikke altid lægen husker det, så bed selv om det. Så kan du få afklaret om du er rask, eller om du blot er symptomfri