Nuved jeg jo ikke hvad dit handicap og din vægt er. Og du behøver heller ikke skrive det her 
Jeg kiggede på din præsentation og det er udelukkende den og dit indlæg her jeg skriver ud fra.
Du beskrive kun hvad DU vil ha, ikke hvad du kan tilbyde. Det er ikke nødvendigvis noget galt i (kun) at ha redet på rideskoleheste, men hvor langt er du kommet? Har du f.eks. redet lidt konkurrencer, sprunget eller andet?
Du beskriver ikke havd du vil til yde udover at ride på en hest. Vil/kan du hjælpe i stalden med fodring, mugning, ind og udtræk eller andet af det, der også tit hører til at ha en part. Er du villig til at betale noget?
Din præsentation ligner meget dit indlæg her. Jeg får umiddelbart opfattelsen af, at du er lidt sur og mopset på hesteverdenene måske også tænker 'det er synd for mig, jeg er handicappet så jeg har fortjent at få en hest stillet til rådighed'. Jeg kan sagtens tage fejl.
Det næste jeg tænker er, uden at vide hvad dit handicap er, kan du så klare at hente hesten på fold, strigle, sadle op og ride uden at jeg skal hjælpe dig? Hvad hvis hesten bliver forskrækket så du ryger af? Kan du selv komme op, måske fange hesten igen osv.
Jeg ville ikke være afvisende for at en handicappet af og til red på min hest, men der ville være så meget, der skulle afklares først. Og HVIS jeg skulle ha en part på hesten var det jo for at hun kunne arbejde lidt mere, ikke for at jeg skulle ha ekstra arbejde ud af det.
Keg håber du lan bruge det til noget. Det er bestemt ikke skrevet for at være ond mod dig, men er mit bedste svar til dig udfra dit indlæg og din præsentation.