Hej HN'er..
der er sidder så mange fornuftige mennesker herinde og selvom jeg ikke er hestepige mere så håber jeg i vil hjælpe med indput..
Kort fortalt om mig så er jeg en dansk pige der nærmer mig 26 år..
Jeg har et arbejde hvor der er flest udenlandske mænd og det er blevet min omgangskreds.. Jeg er nok efterhånden en blanding mellem dansker og muslim i personlighed..
Jeg har svært ved at se at jeg passer ind i et forhold med en dansk fyr, og har også fået det bekræftet at det slet ikke er mig mere..
Dilemmaet er faktisk at jeg er faldet pladask for en kollega..
han er på min egen alder, muslim og kurder.. Jeg har dog ingen anelse om der er interesse fra hans side.. Han har gennem længere tid kaldt mig den sødeste pige han kender og jeg er også tydeligt hans ynglings kvindelige kollega.. Han er ikke videre populær blandt kollegerne i min afdeling dog (Vi arbejder i 2 forskellige)
Han er temmelig umulig, stædig, temperamentsfuld pg til tider blank som Paradise Amalie.. Han og jeg minder MEGET om hinanden hvis man spørger alle der kender os begge..
Han er lige blevet skilt (han ved ikke jeg ved det endnu) og han var gift med en muslim..
På trods af temperament mv er han ikke typen der ville ligge hånd på en, uanset hvad! Men man vil uden tvivl kunne have nogle heftige skænderier med ham..
En af hans bedste venner arbejder i samme afdeling som ham, ham betegner jeg selv som min bedste ven.. Han er tyrker..
Han ved ikke at jeg er faldet for ham den anden..
Problemet ligger i at ham her er dybt forelsket i mig!
Altså vi snakker helt ekstremt!!
Vi har aldrig været sammen eller ligende, men har snakket meget sammen hver eneste dag i 16 måneder..
Hans ægteskab er gået helt død og han er lige blevet skilt.. Her er 2 børn involveret.. En dreng på 3 og en pige på lidt over 1 år.
Jeg kan ikke finde ud af om han overhovedet kunne være noget for mig, jeg ville uden tvivl komme til at leve som en prinsesse! Men han er udseendemæssigt ikke min stil (ja er desværre sk*de overfladisk)
Han er ikke grim, men der er bare et eller andet der ikke tiltrækker mig ved ham på samme måde som ham den anden..
Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal forsøge at ligge an på ham jeg er tiltrukket af, og derved miste min bedste ven 100% for altid.. Og brænde broerne for at have muligheden ved ham hvis det kommer til at føles rigtigt, og jeg kommer over det overfladiske!
Eller om jeg skal holde mig til bedste vennen, måske give det en chance og ved den chance miste al mulighed for ham jeg er tiltrukket af..
Jeg føler lige nu jeg lever på en løgn, jeg fortæller min bedste ven ALT!! Men kan bare ikke fortælle ham at jeg har noget for hans kammerat..
Og min bedste vens ekskone har fundet ud af hvor meget vi snakker sammen og er vildt sur over det.. Hun tror han har været hende utro, hvilket han på ingen måde har! Vi har givet hinanden knus og ikke mere.. Han har på intet tidspunkt holdt det hemmeligt for hende at vi snakkede meget sammen, han tilbød hende endda at hun måtte møde mig (da de stadig var gift) men dette nægtede hun..
Lige nu er jeg bare helt forvirret og bedstevennen har også 1000 ting om ørene..
Hvad havde i gjort?
Det er udelukket at holde afstand til dem, det ville være som at bede mig fjerne halvdelen af mig selv.. De 2 + deres fælles kammerat er 3 mennesker jeg på ingen måde vil kunne undvære..
Ingen af dem går ind for tørklæde og er meget danske i deres personlighed, dog med det udenlandske der gør jeg finder mig perfekt tilpas i deres selskab..