Kære senior
I har været med mig gennem en svær tid, og nu har jeg endnu et spørgsmål:
Hvad i alverden er det, der gør forskellen?! Da jeg søgte jeres (og professionel) vejledning, var jeg fuldstændig nedbrudt, havde mistet min dømmekraft og var generelt rundt på gulvet i så udpræget grad, at jeg var i tvivl om hvad dag det var.
Siden da er tingene spidset endnu mere til omkring mig og jeg har påtaget mig nogle ekstremt udfordrende arbejdsopgaver, men jeg har det bedre!? Min personlige sikkerhed er tilbage, ikke for fuld styrke, men jeg ved hvor jeg er og ikke mindst hvor jeg står, og hvad jeg vil være med til.
Hvad i alverden er der sket? For det vil jeg virkelig gerne vide til en anden gang!
Måske hjælper det at jeg har fået indsigt i, at jeg var i en umulig situation, og at ingen kunne have tacklet perfekt, så det ikke er MIG der er noget galt med. Måske har det hjulpet, at jeg har fået styr på parforholdet. Eller også er det bare fordi, at de mange gode råd jeg har modtaget, har fået lov at arbejde i mig. Jeg ved bare ikke præcist hvad jeg skal gøre en anden gang.
Det er i øvrigt ikke fordi at jeg har ændret min kost eller generelle livsstil synderligt. Tvært i mod er jeg gået helt væk fra antisukkerprincipper og spiser præcist lige så meget slik, som der skal til for at holde mig oppe hele natten for at nå dagens opgaver. Jeg har dog skåret ned på nattearbejdet. Det kan bedre betale sig at være udhvilet end overforberedt, når det er dér valget står.
Er det ikke underligt? Situationen er blevet værre, og jeg har det bedre?
Hurra jeg kan tænke, improvisere og træde i karakter igen