Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvad sker der med min krop?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 16:42

Det her kunne godt lyde som starten på en teenagers oplevelse af teenage-tiden, men det er det ikke. Jeg aner bare ikke hvad der sker med min krop.

Jeg har siden i forgårs været svimmel, har haft lidt balancebesvær og haft lettere hovedpine, og siden igår middags har jeg haft en følelsesløs fornemmelse på tungen - og en smule på læben i dag. Og siden i går aftes, har jeg haft kvalme. En smule feber har forekommet, men det har været begrænset.

Jeg har været hos mine svigerforældre siden onsdag, svigermor ryger som en skorsten og eneste udluftning har været emhætten. Om det har noget at sige aner jeg ikke.

Jeg håber nogle derude har oplevet noget lignende før - eller hørt om det.

Pt. synes jeg ikke det er alarmerende nok til et vagtlæge besøg, men må jo afsted hvis det fortsætter i morgen.

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

Til salg:
Nissan Terrano II 2.7 Diesel

VW Passat 1.6 Benzin

skriv pb for info :)

0
0
Svar på denne tråd

Mon det er
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 17:08

virus på balancenerven?

Tina Blixenkrone Hansen

www.stutteri-blixenkrone.dk

Shetlandspony udlånes

Nu mor til Chanel. 21.08.2008

Stutteri Blixenkrone - avl af DV kvalitetsheste

0
0
Svar på denne tråd

Iltmangel, måske?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 17:50

Har du været udsat for kølervæske eller carbonmonoxid? Lider du af jernmangel?

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 17:57

der var brændeovn i sommerhuset, men ikke meget udluftning. Men ingen kølervæske eller carbonmonoxid.

Men så burde symptomerne vel ikke blive ved efter jeg er kommet hjem eller opholder mig længere tid udenfor?

Har selv tænkt virus på balancenerven.

Til salg:

VW Passat 1.6 Benzin

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tænkte nu mere
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 18:31

på dig, og ikke så meget på luften omkring dig:

Brændeovne der brænder ved for lave temperaturer udskiller blandt andet carbonmonoxid - men hvor længe det bliver hængende i dit blod, aner jeg ikke.

Kølervæske (f.eks. fra autoriserede idioter ikke sætter spændebånd på kølerslangerne igen ) tager det vanvittigt lang tid at komme af med.

Massiv rygning efterfulgt af en kold tyrker kan måske også give sjove symptomer.

Virus på balancenerven kan jeg ikke se hvad har med læber, tunge eller hovedpine at gøre?

Hvis det er iltmangel, bliver hovedpinen værre, du får synsforstyrrelser og besvimer, så så længe du kan skrive på HN, er der vist ingen grund til at kontakte vagtlægen :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 21:21

følelsesløse fornemmelser, ville jeg nok se meget alvorligt på, ring da lige til vagtlægen og tjek, det er jo ikke sikkert de vil se dig, men just in case

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-02-2013 08:56

Jeg fik ringet til lægevagten, de ville se mig. En mindre neurologisk undersøgelse viste intet usædvanligt.

Dog var mine øregange røde og irriterede, samt min hals var rød - dette gjorde han dog intet ved, ej heller den følelsesløse tunge.

Hvis det blev værre skulle jeg ringe til lægevagten igen eller kontakte egen læge mandag.

Dog har jeg en tid på hovedpineambulatoriet/neurologisk afdeling på mandag i forbindelse med noget andet - men så må jeg jo nævne det andet her samtidig.

Har dog googlet det med tungen her til morgen, og kan læse det er et muligt tegn på mangel af jern eller andre vitaminer. Kan se der er en lille "knop" af en slags på min tungespids - den var der ikke igår, så den er kommet i nattens løb.

Konklusion: Den står vidst på en tur forbi egen læge mandag inden turen går til sygehuset - og så bliver det da spændende hvad egen læge og lægen på sygehuset siger.

Til salg:

VW Passat 1.6 Benzin

0
0
Svar på denne tråd

jernmangel
Forfatter: 
Dato:  18-02-2013 22:44

Det lyder nu bare som jernmangel, (hvilket er ret almindeligt) jeg lider selv af det men i svag grad, dvs. jeg kan nøjes med at spise ekstra fisk/spinat/broccoli oa. med jern.

Jernmangel kan give mig kraftige hovedpiner, svimmelhed/nær besvimelse hvilket fører til opkast ect ect. Det er værst når jeg har min mens.

Held og lykke med lægen :)

For where your treasure is, your heart will be also.

Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-02-2013 07:43

En lille Update:
Jeg snakkede med lægen igår, inden jeg tog til sygehuset, og hun fik bestilt nogle blodprøver som jeg fik taget igår da jeg alligevel var på sygehuset.

Jeg havde mildest talt en KNALDENDE knoldepine igår - rigtig ubehageligt

Min læge mistænker enten jernmangel eller B12 mangel - så nu må vi se hvad blodprøven viser.

Nielsen: er det dagligt og hvor meget? :-)

Til salg:

VW Passat 1.6 Benzin

0
0
Svar på denne tråd

jern mangel
Forfatter: 
Dato:  19-02-2013 12:37

Altså nu hvor jeg er obs på det så er det ikke så slemt, jeg spiser spinat stortset dagligt (God ting at jeg elsker det ;) )

Nu bliver jeg måske lidt svimmel når jeg rejser mig op efter at ha´ ligget eller siddet ned, derudover lider jeg meget af uro i benene men det går heldigvis over med en panodil eller pamol.

Når jeg har min mens, kan svimmelheden komme over mig som en bølge hvor det sortner for øjnene og jeg får kvalme, men det varer kun et par sekunder, jeg skal bare ha noget at støtte mig til, -det sker somreglt kun når jeg slapper af (altså aldrig mens jeg f.eks. rider eller motionere..)

For where your treasure is, your heart will be also.

Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider