|
|
| julegaver fra job |
|
|
Hvad har i fået i år hvis i da har fået noget allerede fra jeres job? Vi har fået den der infinity 9 cube
Gaia - du vil altid være min stjerne som på himlen kommer der flere - lige nu blinker Coffe Cup, Enzo,Dutchy og Pepsi {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vin.... |
|
|
.. 4 flasker rød og 2 flasker hvid.
£isbeth & Baloo What do you call people who are afraid of Santa Claus?
Claustrophobic??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UHM ... |
|
|
Det kan jo også altdi bruges 
Gaia - du vil altid være min stjerne som på himlen kommer der flere - lige nu blinker Coffe Cup, Enzo,Dutchy og Pepsi {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
Jeg har fået hele 4 julegaver fra mit arbejde. Jeg plejer at arbejde i det offentlige og er ikke vant til at få noget som helst, Men jeg startede nyt job i det private i juli, så jeg er lidt overvældet  Jeg er ansat et sted, som er en organisation(Sundhedskontrollen) under en lidt større organisation(Videncenter for Svineproduktion- VSP), som så igen høre under en stor organisation(Landbrug og Fødevarer) og derfor de mange julegaver, én fra hver organisation og så en fra min nærmeste chef i min afdeling under Sundhedskontrollen. Af min chef har jeg fået et grand cru fad fra Rosendahl. Af Sundhedskontrollen har jeg fået en gavepose fra Summerbird. Af VSP har jeg fået en pose bolcher Af Landbrug og Fødevarer har jeg fået en stor kasse med en masse forskellige specialiteter fra danske fødevarerproducenter.
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julegaver |
|
|
I det firma hvor jeg arbejder, vælger man selv sin julegave. I oktober får alle tilsendt en mail med et link, hvor man kan se hvad man kan vælge imellem. I år kunne man bl. a. vælge mellem en Tassimo, 4 stk. muselmalede Royal Copenhagen krus, en rygsæk, Ur+termometer fra Georg Jensen, lamper, boremaskine og et Smartbox gavekort. Derudover får vi 3 fl. rød + fl. hvidvin. Da jeg er den administrative nissepige på arbejde, kan jeg sige at årets store hit helt klart har været Tassimo, skarpt fulgt af lamper og ur+termometer. Faktisk kunne man også vælge at donere gavebeløbet til Mødrehjælpen. Det er der så kun cheferne der har valgt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
vi plejer at få en kasse med lidt rødvin og lidt hvidvin og en portvin(?) sidste år en whiskey, lidt luksus slik a 35 g posen eller sådan noget ... egenligt ikke den fedeste gave, når man ikke er til fancy vin, og portvin og lakrids indsmurte brændte kirsebærsten eller hvad de findet på
" He who is tired of Weird Al, is tired of life " ....Qoute Homer Simpson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
mmmmm, hvorfor er det lige jeg ikke arbejder i det private?? Jeg får ingen julegave fra arbejde men så håber jeg da at få fra andre 
Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder) Nasi frá Dánjalstrøð (islænder) Tranegildes Lakrids (shetlænder) Beer's sir Malthe (irish cob) RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemadn |
|
|
Jeg har fået fire Royal Copenhagen middagstallerkner, to flasker rødvin og marcipan mv. fra Summerbird. Tak søde arbejde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iiiiih |
|
|
Til TS : De er SÅ fede !! Er vildt misundelig... Så hvis du nu blir træt af den, så sender du den bare videre til mig 
Julie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaven ... |
|
|
Jeg er på barsel - og da den butik jeg tilhørte blev lukket ned da jeg gik på barsel tilhører jeg ikke sådan en fast butik (åbenbart) ... Derfor er jeg blevet lidt glemt i systemet og får hverken barsels eller julegaver fra arbejdet .. Det gør nu heller ikke noget - syntes kæden skulle bruge pengene helt andre steder... ...
ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions? Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid! Ring 24656668
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores medarbejdere |
|
|
I år får vores medarbejdere hver en weekendtaske samt et kraftigt, gråt fleece-hygge-tæppe. Håber de bliver glade . Sidste år fik de sengetøj. Uh, det er svært hvert år, at finde på noget som man tror alle vil blive glade for, men tager som regel udgangspunkt i hvad vi selv godt kunne bruge og ikke lige får ofret penge på. gider ikke købe kurve. Èn medarbejder drikker slet ikke pga. tidligere misbrug, en anden fordi han ikke bryder sig om det og så bliver det en kurv fyldt med slik, som de har fået rigeligt af. Det er hovedsagligt unge mennesker vi har, så tænker altid at de nok ikke lige får købt lækkert sengetøj, tasker osv. og ellers må de altså give det til nogle andre, hvis de er utilfredse. Jeg var på sådan et lagersalg, så fik nogle weekendtasker der normalt ville have overskredet jule-budgettet flere gange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingenting |
|
|
Julegaver fra jobbet, hvad er det?? Jeg er ssh på et plejehjem, og forrige år fik vi en lysestage til en 10,er fra IKEA. Jeg har selv set den dernede.;-) Tror jeg ønsker mig et nyt job i julegave, der er sgu ikke meget fryns ved at være ssh for tiden - jo tak, stress kan man vel altid få! :-/
Mvh. Lea If horseback riding was easy, it'd be called football.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har fået et lækkert håndklæde med firmaets logo på (arbejder i et fitnesscenter) samt et gavekort til et steakhus i byen på 2x frokostbøf med salatbar og sodavand.  Mega lækkert! sidste år fik vi 2 flasker rødvin og et gavekort på 400 kr til en sportsforretning som er en af samarbejdspartnerne, hvor vi også får rabat. Der er mange unge mennesker ansat - dog ingen ungarbejdere - så tror det er derfor de er gået fra vinen, hvilket jeg er glad for hehe. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hos os får vores medarbejder. ( et maskin-CNC virksomhed ) 1 fl. god spansk rødvin. 1 fl. freixenet champagne cava 2,9 kg quality street chokolade Trip trap årsnisserne Samt en stor flæskesteg som bliver friskslagtet, sammen morgen som medarbejderne går af på ferie. ( aftale med den lokale slagter ) det Nye hvert år er hvordan det leveres ! indkøbs poser, termotasker, picnic tasker, kurve mm i år bliver det lever i en lidt stor træ urtepotte, som kan bruges til udendørs brug bagefter. Samt servere vi højbelagt smørrebrød til frokost, og holder fri bagefter. Dette er en god tradition som vi ikke syntes skal pilles ved  Vi holder ikke nogle form for julefrokost/fest, i firmaet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingenting... |
|
|
... og det er mig helt ok! For firmaet bruger pengene til et velgørende formål i stedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke en dyt.. |
|
|
jeg valgte, fordi jeg var fyret, da der var tilmeldingsfrist, at sige nej tak til en studietur.. Firmaet har betalt en del af turen, mod at der ingen julegaver blev i et par år.. Så jeg må undvære både studietur (blev efterfølgende genansat) og julegaver.. Heldigvis er vores samarbejdspartnere gode til at give gaver til os.. Det er alt fra vin, chokolade, slik, snaps og andet lækkert.. Dette indtager vi så hele december.. Og til jul er det årlige træf, hvor vi i år har fået en Jamie Oliver gryde hver.. Så jeg klager ikke..
Hesteklipning tilbydes i store dele af Midtjylland Se præsentation for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
Mikki: jeg vil så gerne bytte min julegave for 2 omsorgsdage pr barn under 8, får man ikke stadig det i det offentlige ? Det fik jeg da jeg var der, ingen julegave, men omsorgsdage, og barnets 2. syge dag, og flekstimer... elskede de arbejdes vilkår 
" He who is tired of Weird Al, is tired of life " ....Qoute Homer Simpson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
Iwanna humbalot: tja, jeg aner ikke om man har omsorgsdage??? Jeg har ingen børn og tror ikke de vil lade mig holde omsorgsdage for hverken heste, katte eller kanin  Men jeg har alerede flere andre julegaver, så klare mig unde julegave fra arbejde .
Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder) Nasi frá Dánjalstrøð (islænder) Tranegildes Lakrids (shetlænder) Beer's sir Malthe (irish cob) RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har fået en lækker juice maskine til citrus-frugter samt 4 vippeglad fra Normann Copenhagen. Normalt ville jeg ikke kunne bruge denne gave til så meget, da mit 6m2 køkken ikke har plads til flere køkkenmaskiner, men da jeg står og skal flytte til Istanbul i det nye år, synes jeg faktisk gaven er ret perfekt. Nøj, hvor skal jeg nyde meget lækker friskpresset juice dernede, hvor både kvaliteten og prisen af frugten passer mig bedre  Vippeglassene kan også bruges til varme drikke eller lys, så det bliver nok det, jeg vil bruge dem til. Derudover har jeg fået en flaske vin og en masse slik indirekte fra jobbet. Jeg sidder i indkøbsafdelingen, så vores indkøbere får mange gaver fra leverandørerne. Nogle tager de med hjem, andre deler de. Så vi har pt masser af slik og vinen fik jeg af en kollega, der syntes vi studentermedhjælpere også skulle have lidt del i gaverne Mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi har i år fået en Bluetoohspeaker jubii  sidste år fik vi et sådan et kort der kunne bruges til en af de ting som stod i et hæfte som vi fik med
Hilsen Brita Nu med tinker dyret Nico(koen)
Kicki højer R.I.P Maxime de chazelle R.I.P 17-01-2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stærekasse |
|
|
Jeg har skam fået en stærekasse Det skal lige siges at jeg er folkeskolelærer og at alle kommunens 4000'ansatte har fået en stærekasse, et lille glasophæng, lille håndlavet keramikskål, en lille pose hjemmelavet karameller og chokolade. Alt sammen lavet af enten et lolal aktivitetscenter eller lovende iværksættere i kommunen. En ganske god tanke synes jeg. På skolen har alle ansatte fået en lækker softshell med skolens logo og navn, så vi er synlige for elever og i lokalsamfundet :0)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hos os får |
|
|
vi differentierede gaver  Helt generelt set får vi ½kg fyldt chokolade i år - og dertil Asti og hvidvin (Suk!) - men vores instruktør-elev der ikke drikker vin får øl til sin chokolade og de to handymænd får hver et Jack D sæt med drikkeglas til (Det gad jeg hellere have!) uden chokolade ... Sidste år fik jeg et gavekort til handelsstandforeningen i Nykøbing - og en flaske Asti.... (*G* Jeg ved altså ikke hvad vi skal med alt det Asti )
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi har fået en pose med alt muligt godt og blandet.  Der er specialøl, lækkert juleslik, marmelade, sennep og alt muligt andet. Virkelig fin gave. Derudover får jeg en del julegaver fra kunder. Det er primært vin og fyldt chokolade. På en tidligere arbejdsplads blev alle gaver fra kunder og samarbejdspartnere lagt i en stor pulje og så blev der spillet pakkespil om dem den sidste dag inden jul. Det var faktisk en rigtig hyggelig tradition som jeg savner. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg startede |
|
|
op som selvstændig i februar i år, så jeg har sjovt nok ikke fået noget Sidste år fik vi £100 (ca. 800 kr) i vouchers fra mit gamle firma, som kunne bruges på alverdens ting (hotelophold, "Matas"-butikker, alt muligt). Så jeg takker mit gamle arbejde for, at vi kan tage på 5-stjernet weekendophold i Prag 2.-4. januar 2013 med hotelomkostningerne stort set dækket 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sine (Aslan): Der er da intet der forbyder at få julegave fra firmaet, bare fordi man er selvstændig - tværtimod er der garanti for at få noget man kan bruge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| arbejder i det offentlige |
|
|
og vi har fået et gavekort på 500,- til gavekortet.dk. lækkert
Vicky Mathiesen & fantastiske Dejó Sponsored by Kopenhagen Fur - Sadelmager B. K. Rützou - HERI Ll. Haspeholm hestefoder - Kronborggaard.dk . ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frugtfad |
|
|
Jeg er kommunalansat, og vi har fået et Le Creuset frugtfad og noget slik af en art 
mvh PiaR quantum in me fuit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har fået et gavekort på 500kr til Matas, det kan vel bruges til julegaver til næste år? Min kæreste har fået en Tassimo maskine, så nu er der kaffe og kakao fra kapsler de får selv lov til at vælge mellem nogle forskellige ting (jeg synes nu han skulle ha valgt den kande fra Georg Jensen, men han mente ikke han ville få den brugt? )
- Kathrine You gotta dance like nobody's watching, dream like you will live forever, live like you're going to die tomorrow and love like it's never going to hurt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
|
|
Jeg er ansat i Jem og fix og her plejer der ikke at blive sparet på noget  Forrige år fik jeg Eva trio fad + 4 små skåle, altså et tortillas sæt inkl pakke fra Santa Maria med chips, tortillas osv.. Sidste år fik vi skærebræt + 2 kryderriglas og 1 kværn fra Weber samt lidt andet lækkert (chokolade, vin, pesto, pasta osv) I år er jeg dog lidt skuffet (fy, det må man ikke være med gratis gaver) Men i år har vi fået den grimmeste røde plastik kuffert samt 2 södahl håndklæder og lidt chips. Harvester
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg kunne også selv vælge - og KathrineS, det lyder som om det var samme firma der stod for gaver til din kærestes firma og mit firma. Kan så sige at I mit firma blev folk skuffede over hvor lille kanden var  Jeg valgte også en Tassimo maskine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingenting |
|
|
Jeg arbejder i statsadministrationen - ingen julegave til os. Til gengæld er jeg evigt taknemmelig for mine omsorgsdage, barns 2. sygedag og mulighed for overordentlig fleksibel indrettelse af min arbejdsdag. Og så er jeg genrelt glad for mit job og mine kollegaer, så er julegaver ikke så vigtige  Men kan da godt blive en lille smule misundelig alligevel  VH Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cjdksos |
| Forfatter:  |
ibrahim |
| Dato:  |
22-12-2012 21:55 |
|
I år er der blevet sparet på gaverne hos os. Vi fik et nyt hummel træningssæt og en kurv med delikatesser. Tøjet er fedt nok, men delikatesserne er ikke lige min stil....
Det bedste år var dengang vi fik et gavekort på 500 kr til et welnesscenter, ny softshell jakke med logo, og så lige en ekstra månedsløn til alle for at fejre overskuddet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årets rædsel |
|
|
Vi fik en Georg Jensen Masterpieces lysestage, en absolut rædsel med sine 44 cm i højden og 25 cm i bredden. Aldrig har jeg været så skuffet over en julegave, så jeg har sat den på Gul&Gratis samt Trendsales, har foreløbigt fået et bud på 2000 selvom jeg gerne vil have mindst en tusse mere.
Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sikke nogle flotte gaver fra jobbet  Som offentligt ansat sygeplejerske får man INGENTING. Ikke en gang, når man som jeg, havde vagt juleaften. Tak siger man så..
**** savnet er de 4 smukkeste stjerner på himlen **** Zar, Chiquita, Grøndalgaard´s Mademoiselle, Starlight´s Sidney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
|
|
...fået den bedste firmajulegave ever....en kasse med 2 flasker vin, lidt lade, nogle bolsjer, lakridser og nogle chokoladeovertrukket nødder/mandler + et gavekort til div. butikker i byen. 
Anja med en lille prinsesse på den ene arm og en prins på den anden. Livet er fedt, men vi lever det for lidt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi fik.. |
|
|
af hotellet hvor jeg arbejder en sodastreamer  Fin gave som jeg dog har valgt at give vide til min bror og hans lille familie, da jeg tænker de vil få mere glæde af den  Sandie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommnalansat |
|
|
og har aldrig i alle de år jeg har arbejdet der fået så meget som en lakridspastil...' Inde på biblioteket (på den anden side af væggen) får de hvert år fine gaver - vi får intet... Meget mærkeligt system...
*...mennesket skaber sig selv ved at vælge sin moral ...*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaver.... |
|
|
Jeg er gymnasielærer, og i år fik alle ansatte et gavekort på 500 kr. til stormagasinet Salling. Det betød nyt tøj, hvilket snildt kunne bruges. Synes det er lækkert med et gavekort, så man selv kan vælge hvad man vil have. Ellers kan det godt være svært at ramme alles smag. Sidste år kunne vi vælge mellem en kasse med vin eller specielle øl. Jeg valgte vin og fik 6 flasker meget god vin. Heller ikke ringe 
*** Hilsen Mette *** * Trailerlæsning tilbydes i Nordjylland. Se profil for info *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juhulegave |
|
|
Jeg er ansat i et mindre privat firma. Vi er så heldige at få individuelle gaver, udvalgt fra vores ønskesedler. Det fik jeg så ikke liiiige afleveret i år, men jeg fik alligevel et gavekort på et flot beløb til min farvorit tøjbutik. Tak chef (og måske isæt fru chef:).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaveregn |
|
|
Jeg fik 1 x gavekort på 500 kr. til shopicity. 1 x spisning på en lækker restaurant i byen 1 x billet til "andreas bo - plagiat" spisningen og billetten fik vi alle fra arbejde og så skal vi sammen ind at spise sammen og se showet =) Hilsen Alice
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
| Forfatter:  |
MarieLuiseP |
| Dato:  |
04-01-2013 23:59 |
|
Jeg er nu også offentligt ansat sygeplejerske, men på en skøn afdeling med overskud både på den ene og den anden måde. Vi fik i år en flaske rødvin og en æske chokolade. Derudover blev der købt julegaver til dem, der var i vagt juleaften. Plus! Der var så meget slik og sodavand både jul og nytår, at jeg lige pt. Ikke tør stige på vægten  afdelingen arrangerede også en rigtig hyggelig juleklip eftermiddag med æbleskiver og glögg. Fik jeg nævnt, at vi faktisk mangler sygeplejersker ved os? 
nu med Vakúr og Raunvör fra lille Nørregaard 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores julegaver |
|
|
Blev i år dononeret til knæk canceren sidsteår var det støt en gad eller sådan noget fint synes jeg cancer kan vi alle rammes af
Går gennem ild og vand for mine heste 28-11-07 blev Emma født 17-02-10 blev Elvira født
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|