Hej Alle
Jeg har nok i de sidste 15 år haft alle mine forsikring i Tryg forsikring og har altid været tro mod dem. Jeg har aldrig haft et andet selskab og jeg syntes jeg har rimelig mange ting hos dem.
Bla. Landbrug, Bil, Hest, Sommerhus, Erhverv, Ulykke, Arb.skade og forsikring til selvstændige.
Nu har jeg så søgt om en ejerskifteforsikring og husforsikring, fordi jeg køber mig et sommerhus. Det skal siges at jeg køber det af min far, men alt er lavet som tilstandrapport, eltjek og med vurdering, men uden ejendomsmægler for det er jo penge ud i luften, da vi har advokat som laver både købsaftalen og skøde. Men alt er foretaget som det er en alm handel da jeg har 4 større søskende.
Nu siger Tryg forsikring at de ikke kan tilbyde en ejerskifteforsikring til handler mellem familiemedlemmer?? Kunne forstå det hvis vi ikke havde brugt mange penge på de forskellige rapporter, for det er bestemt ikke billigt, men alt er som enhver anden handel.
Hvad gør i?? Har i samlet jeres forsikringer det samme sted eller har i dem forskellige steder??
Syntes man bruger meget tid på forsikringer og alligevel så kan jeg godt blive i tvivl om man overhovede er dækket særlig meget, fordi jeg altid har syntes at siderne i en police, indeholder mest alt de ting forsikringen ikke dækker..
Mvh.
En meget frustreret kvinde..