Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvordan får man spurgt??
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 14:47

Jeg er kommet i et stort dillemma.

Jeg har en rigtig god ven som jeg har kendt igennem 6 år snart. Vi hygger os rigtig meget når vi er sammen og kan snakke om alting og ingenting.

Men nu er det altså sådan at jeg ikke kan få ham ud af hovedet.. jeg er nok blevet en kende forelsket, men ved bare ikke lige hvordan søren jeg skal få det serveret for ham.

Vi har begge været singler i den tid vi har kendt hinande og det er nok også den del der gør mig bange. Kan jeg overhovedet finde ud af at have en kæreste efter at have været single så længe...

Hjælp hvordan får man lige sagt det.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 15:20

Hvis i kan snakke om alt, hvorfor så ikke sige; "Hør her... jeg er faktisk begyndt at kunne lide dig mere end bare venskab?"

Jeg ved det ikke, du kender ham bedst, og man må tage chancer engang imellem, man kommer ikke sovende til noget mere, så du må jo hive fat i ham, og så fortælle om hvordan du har det med det hele vel?

0
0
Svar på denne tråd

bummelum...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 17:51

Kunne det måske være en mulighed at skrive det i et lille brev til ham?

Hilsen LouiseN

Langsomt er hurtigt

0
0
Svar på denne tråd

Mærk efter
Forfatter: 
Dato:  07-03-2012 09:47

Mærk efter - er der noget der tyder på, at han også kunne være interesseret i dig? Hvis du kan sige "måske", så er det nok. Mænderne tænker ikke altid så meget over, at de gode veninder faktisk også kunne være kærestepotentiale ;) Det opdager de først når man har stukket tungen halvt ned i halsen på dem Men hvorfor behøver du at sige noget? Jeg har altså aldrig hørt om nogen, som lige aftalte, at der skulle kysses Du kan jo starte lidt langsomt ud, med måske at lægge armen om ham, tage hans hånd, eller hvad det nu måtte være. Hvis han afviser dig, så er det til at overkomme.

Men personligt har jeg slet ikke mod til den slags. For hvad nu, hvis jeg bliver afvist? Og hvordan gør man egentlig? Jeg havde været lun på min kæreste længe, som i rigtig længe (et par år), inden der skete noget, for jeg havde aldrig haft en kæreste før, heller aldrig været i nærheden af det, så jeg anede virkelig ingenting. En våd bytur gjorde det hele meget lettere ;)

... sagde Randi

0
0
Svar på denne tråd

Flirt!
Forfatter: 
Dato:  07-03-2012 15:44

Kære Seline

Jeg har faktisk prøvet at score en ven - eller 2. Da jeg endelig tog skridtet var jeg faktisk ret sikker på succes - set i bakspejlet.

Første gang var med en gammel ven, som jeg kun så sporadisk. Han var anmelder og manglede af og til en ledsager til koncerter. Så vi havde haft masser af byture på tomandshånd uden noget startede, men en dag inviterede han mig hjem for at spille duet, og ja, vi fik ikke rigtig spillet guitar. Forudgående havde sms og chat mellem os udviklet sig så jeg vidste egentlig godt hvad han var ude på.

2 var en fyr fra mit studium som jeg altid havde haft et godt øje til. vi var fine venner og kom ofte op at slås for sjov (gud hvor barnligt! ) I løbet af SIDSTE år blev slåskampende flere og foregik helst væk fra andre.

Så i begge tilfælde udviklede det sig helt af sig selv, man kan meget let komme til at røre ved hinanden når man viser fingersætning på guitaren - og når man scorer en amatørbryder, yes yes blev bogstavelig talt nedlagt, og så kan man let komme til at blive liggende lige nøjagtig det sekund længere, som siger at der er mere på spil.

Der hvor det ikke kan sammenlignes er, at det ikke var nære venner, men mere sporadisk kammeratskab. Dermed ikke et nært venskab at miste, omend jeg faktisk savner min amatørbryder som ven. Der gik et eller andet galt med kommunikationen. Jeg må have såret ham

Men jeg er enig i en forsigtig fremgangsmåde med masser af hentydninger.

Det er lidt af et kunststykke - som man nok skal være lidt mere klar på end jeg var, eftersom det pludselig gik i stykker.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

helt forkasteligt
Forfatter: 
Dato:  07-03-2012 19:04

Hej

Det kan godt være at det er helt forkasteligt, men alt efter din alder kunne du så ikke prøve at drikke dig lidt fuld og så spille lidt mere fuld og så komme til at kysse ham og hvis ikke han føler det samme så var det jo bare et uheld i fuldskab og så ødelægger det ikke venskabet.

Ha Ha ja går altså normalt ikke ind for sådan noget men lige i din situation var det måske værd at overveje.

Knus Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Hentydninger
Forfatter: 
Dato:  08-03-2012 08:29

Ja det er jo så problemet at jeg er allerede der hvor jeg syntes jeg kommer med en masse hentydninger og når vi er sammen føles det lidt lige som at være kærester.

Altså når vi sidder og snakker i sofaen går der ikke længe før hans arm lige som tilfældigt ligge på ryglændet og så kan man jo lige krybe ind og putte lidt og holde i hånd og kysse...

Men når vi så ikke er sammen så kan der gå dage enddog uger hvor vi ikke snakker sammen og bare sådan hverdags venner ting..

Så sprøgsmålet er jo om jeg bare skal sige at nu har det her nusseri altså udviklet sig til følelser for mig eller hvad??

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  08-03-2012 08:55

Ejjjjj... I skal da bare drikke Jer fulde

Mette og Butlerhingsten

Har du allergi?
Behandling tilbydes efter Ole Larsens principper, kendt fra TV2.

Kontakt Anita Lauridsen, behandler(6700), på tlf.: 61675976

0
0
Svar på denne tråd

Hej :)
Forfatter: 
Dato:  08-03-2012 16:54

spille fuld, og druk dårlig ide for hvis følserne ikke er gensidig så er det altså ret så akavet dagen efter, (er prøvet) jeg ville som du selv skrive putte lidt ind til ham eller lign. når i nu sidder sådan alligevel :)

0
0
Svar på denne tråd

Er sket?!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2012 18:14

Nå så I kysser allerede, men ikke fast. Hmm det kan skyldes 2 ting:

1 Han er lige så genert som dig

2 Han tror I er venner med privilegier.

Den er straks værre. Det var sådan jeg sårede min gode ven nr. 2 - og i øvrigt også nummer 1 efter han havde såret mig, da jeg troede vi skulle være kærester. Da han så ikke ville det, så kom han til at fortryde at han ikke havde holdt på mig

Hvordan afklarer man så det Seline? Hvem starter kontakten og hvad laver mandsen ellers når han ikke er hos dig?

Når I er så intime, så synes jeg faktisk godt at man kan tillade sig at spørge, for enten vil han også gerne have det afklaret, eller også udnytter han dig - og så er der den 3. mulighed at han ikke lige ved hvad han vil. Det er bare heller ikke godt nok, enten vil man s´gu eller også har den måske-villede ret til noget bedre.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Tage sig sammen
Forfatter: 
Dato:  08-03-2012 21:22

Trille 4, du beskriver min problematik meget fint med dit sidste indlæg.

Er netop bange for at han tror vi er venner med fordele,og at jeg midste ham som ven hvis jeg spørge. For han er virkelig en af mine bedste venner men må nok bare tage mig sammen.

Hilsen

Line

kreativblog moeldrup-design.blogspot.com/

0
0
Svar på denne tråd

Miste hvad
Forfatter: 
Dato:  09-03-2012 19:33

Det med at miste som ven, kom jeg vidst i forløbet i mine sidste 3 linjer.

Undskyld, men jeg er hård når det kommer til kærlighed. Jeg GIDER ikke fesne mellemting, dem har jeg fået nok af. Jeg hellere såres én gang for alle, og komme videre, end gå og tvivle og undre mig.

Hvilken ven mister du, hvis han udnytter din kærlighed - eller ikke kender dig godt nok til at se/tænke sig til hvordan du har det?

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Hvaaa Seline???
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 20:26

Kommer der snart en opdatering? Uanset om det er godt eller skidt, ved du at HN hepper på dig

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

hvis jeg var dig
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 23:54

Hvis jeg var dig ville jeg springe ud i det og spørge direkte nu du allerede føler du har prøvet med hentydninger.

Jeg har selv været der for 3 år siden,men det var under pres da andre mente det var en god ide og det kostet næsten et meget tæt forhold,da vi er alt for ens og tænker ens det er det der giver det tætte forhold.

Vi kan alt sammen kun den del der omhandler s#x mangler,da vi ikke har den kemi men ellers kan vi alt andet og findet det meget naturligt,nok derfor så mange tror der er mere i det end der er vi deler tit seng og en dobbelt dyne uden problemer.Der er mange der bare er kommet ind uden at banke på for at se om det virklig kan passe at vi bare sover og det gør vi,vi kan da godt ligge som man ville gøre med sin kæreste men det er ikke noget vi ligger noget i,det er fordi det er naturligt at gøre det lige på det tidspunkt.

Men min ungdomskæreste som jeg sidst havde et forhold til for 15 år siden tør jeg ikke gøre det med for så går det galt,vi har kemien til at gå hele vejen og det ved vi så der er en del vi undgår at gøre og tider hvor vi ikke engang kan sidde i samme sofa,han har en kæreste som han ikke ønsker at droppe selv om deres forhold ikke køre helt godt,men da de har et fælles barn som han ikke vil lade det gå ud over,så har han valgt at ta kampen op og få det til at køre igen og det hjælper jeg så med,da jeg kender ham og hans særheder bedre end andre da vi har været meget igennem som unge og har et tæt forhold.

Vi ønsker ikke at være kærester da vi ikke mener det er sundt,hans kæreste har sagt hvis det går galt mellem dem igen så ser hun gerne at jeg overtager ham,da det alligevel er mig der skal hive ham op som jeg altid har gjort.

Han arbejder meget med sig selv men har det meget svært når han skal hjælpe sig selv,han vil hellere hjælpe andre så når han bliver presset er det kun mig der kan få ham på rette spor igen,da han ikke stoler på andre,hans kæreste som har kendt ham i 7 år kan stadig blive chokeret over hvordan han reagere på pres og stress,da hun ikke sætter sig ind i hvordan han har det men presser ham tit ud over kanten.

Så prøv at springe ud i det og se hvad der sker.

Hilsen Anette

Det er cool at ride på en gul

fedt lingeri til rimelige priser og super service på lingeribixen.shoppinnet.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider