Hvis jeg var dig ville jeg springe ud i det og spørge direkte nu du allerede føler du har prøvet med hentydninger.
Jeg har selv været der for 3 år siden,men det var under pres da andre mente det var en god ide og det kostet næsten et meget tæt forhold,da vi er alt for ens og tænker ens det er det der giver det tætte forhold.
Vi kan alt sammen kun den del der omhandler s#x mangler,da vi ikke har den kemi men ellers kan vi alt andet og findet det meget naturligt,nok derfor så mange tror der er mere i det end der er vi deler tit seng og en dobbelt dyne uden problemer.Der er mange der bare er kommet ind uden at banke på for at se om det virklig kan passe at vi bare sover og det gør vi,vi kan da godt ligge som man ville gøre med sin kæreste men det er ikke noget vi ligger noget i,det er fordi det er naturligt at gøre det lige på det tidspunkt.
Men min ungdomskæreste som jeg sidst havde et forhold til for 15 år siden tør jeg ikke gøre det med for så går det galt,vi har kemien til at gå hele vejen og det ved vi så der er en del vi undgår at gøre og tider hvor vi ikke engang kan sidde i samme sofa,han har en kæreste som han ikke ønsker at droppe selv om deres forhold ikke køre helt godt,men da de har et fælles barn som han ikke vil lade det gå ud over,så har han valgt at ta kampen op og få det til at køre igen og det hjælper jeg så med,da jeg kender ham og hans særheder bedre end andre da vi har været meget igennem som unge og har et tæt forhold.
Vi ønsker ikke at være kærester da vi ikke mener det er sundt,hans kæreste har sagt hvis det går galt mellem dem igen så ser hun gerne at jeg overtager ham,da det alligevel er mig der skal hive ham op som jeg altid har gjort.
Han arbejder meget med sig selv men har det meget svært når han skal hjælpe sig selv,han vil hellere hjælpe andre så når han bliver presset er det kun mig der kan få ham på rette spor igen,da han ikke stoler på andre,hans kæreste som har kendt ham i 7 år kan stadig blive chokeret over hvordan han reagere på pres og stress,da hun ikke sætter sig ind i hvordan han har det men presser ham tit ud over kanten.
Så prøv at springe ud i det og se hvad der sker.
Hilsen Anette