Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Problemer med x - Meget langt!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 19:03

Hej alle sammen!

Dette bliver langt og sikkert også lidt forvirrende!

Vi har kendt hinanden i snart et år - Jeg har altid vist fra dag 1 af, at han skulle være manden i mit liv. Alt startede godt og det jeg følte og tænkte var gjensidigt.

Før mig havde han en kæreste igennem ½ år. Hans far blev en dag alvorligt syg, døde i ambulancen og blev livet op igen.

Denne kæreste dengang var der 110½ for ham på en sådan måde, at han aldrig har glemt det. Nå, Nu er hendes far kræft ramt og meget syg og han føler vel, at han må gøre gengæld. Uden for mange detaljer, har han altid skrevet meget med denne x, eller dvs periodevis. Når han ikke snakkede med hende, så var alt fint mellem ham og jeg, men når han snakkede og sås med hende, så var det forandret imellem os, det føltes nærmest, som om han lukkede mig ude af sit hoved og så var der en følelse af kold og ligegyldig luft fra ham af. (Jeg brød mig om overhovedet ikke om at de sås og han har også set hende, hvor han ikke har været ærlig om det, men hvor jeg har fundet ud af det, efterfølgende - Jeg var en anelse rasende)

En dag fortæller han mig, at han har været ærlig over for x'en, at han har fundet en anden, som han vil prøve, at blive seriøs med, hun blev vist først lidt sur, men respekterede det.

Han foreslår, at vi prøver, at jeg flytter ind hos ham. (Vi har der kendt hinanden i et godt ½ år). Alt virker godt og tingene fungere, men han virker dog stadig, som om han mangler noget. jeg prøver, at gøre mit bedste og jeg føler jo det er mig, som ikke er god nok.. Det dræner en for energi, for sådan havde jeg jo altid følt det lidt på trods af han valgte x'en fra. Han er bare ikke i stand til, at vise de samme følelser for mig, som jeg har for ham og det piner mig, for jeg vil virkelig denne mand!

Det forløb sig sådan igennem 2 måneder ca og en dag lukkede han helt i igen og blev kold overfor mig og ja han var startet med, at tale med sin x igen og nu ville han se hende, hun skulle komme hjem til ham og de ville lave noget hyggeligt (Tage ud at spise, se film, rødvin) og så skulle hun da have lov til, at overnatte på sofaen. AF HVA? - Det var min reaktion. Jeg skulle selvfølgelig finde et andet sted, at være denne dag. Dagen inden hun kom, gjorde jeg det meget klart, at dette var noget jeg ikke kunne acceptere. At de bare tog ud, at spise ja det kunne jeg overleve, men det andet var simpelthen for intim hygge især, når de har en fortid.. Han har forståelse og vi aftaler, at snakke dagen efter de havde ses, for han ville lige tænke over om det var så vigtig, at se denne x i forhold til, at beholde mig.

Dagen efter snakker vi og han er lidt ligeglad, og han regnede egentligt bare med, at jeg bare accepterede det?? - Nej tak sagde jeg. Stor diskussion, men han endte med, at have forståelse. Pakkede mine ting og tog væk. (Jeg havde beholdt mit lejede værelse). En uge efter mødes vi over brunch, for lige at tale det igennem igen og være sikre på det var det rette valg. Han var total kold og spydig denne dag og jeg kørte derfra ret indebrændt. - Et par dage efter ringer han og han har pludselig fortrudt. Han vil have jeg kommer og som denne naive pige jeg er kommer jeg jo springende!! - Vi får snakket og han vil mig så gerne og viser sig fra en næsten ukendt side af. Han ville få afsluttet det hele med x'en inden længe og så kunne vi starte igen. Jeg har dog mine tvivl for hvorfor skulle denne gang være anderledes end de andre, men han forsikrer mig, at denne gang mener han det. Han vil gerne have jeg skal komme i weekenden så han virkelig kunne forkæle og hygge om os. Ja dumme mig kommer - Fredag var fin og rigtig hyggeligt. Lørdag hjalp vi hans nevø med noget byggeri og vi havde det sjovt. Han fik et opkald og gik ud. Da han kom ind, fortalte han mig, at det var hans x, hendes far var blevet så syg, at han måske ville tage sin afsked. Han var nødt til, at tage ind på hospitalet. - Jeg bryder sammen.. Det var ikke så meget det, at han skulle derind, men mere at han efterlod mig med uvisheden om hvad der så skulle ske. Han var dybt ked af det og vi måtte tage en snak når han ville komme hjem igen fra hospitalet.

Han er der i et døgn og da vi tales ved, så er han afklaret med, at ham og jeg er slut. Han kunne ikke være det bekendt og han følte bare, at nu var hans x vigtigere og han bad mig om, at give slip og komme videre. Jeg var knust, for anden gang!

Der går noget tid hvor kommunikation imellem os er lav, vi aftaler 2-3 uger efter, at ses og lave en ridse i min bil. Denne aften forløber sig fint og vi aftaler, at ses igen en lørdag for, at lave den færdig. Denne dag bliver lidt mere intenst, for følelserne er der stadig, men det forløb sig okay. Et par uger efter vil han gerne ses igen, han har lige fået en motorcykel, som skal laves om hele vinteren og han elsker, at have mig med i disse projekter for jeg kan godt lide det og vi hygger os altid. Jeg kommer og denne det ender i kagemand. Vi hygger (for meget) S'x, putter, kysser osv og alle følelser er vendt tilbage. Jeg gør det klart, at han må tage et valg nu enten mig eller hans x og han er selv opsat på, at han må tage dette valg. Han får talt med sin x og de aftaler, at han har en uge til, at finde ud af det.

Ja, han valgte så mig, men havde da glemt, at gøre det klart, at det ikke var afsluttet helt mellem ham og hende. Jeg havde ellers gjort det klart, at der skulle først ske noget mellem os når de var helt slut og ham og jeg kunne starte på en helt ny. Han kan ikke give en tidshorizont på hvor længe det vil tage og begynder lidt, at trække i land og vil ikke rigtig noget med mig alligevel. Åh, det ender i en diskussion og vi slutter det af, men denne gang bliver det afsluttet på en god måde hvor vi slutter af med en god dialog. Det skal siges at hver gang vi har været igennem dette fortæller han mig, at det aldrig bliver til noget og han ikke gider mig, som kæreste. Jeg er knust for tredje gang!

Et par uger efter dette får jeg et opkald fra ham (Søndag for en uge siden). Snakken går frem og tilbage. Jeg er stadig knust og jeg kan ærligt ikke forstå det spil han kører. Jeg fortæller ham der, at jeg overvejer, at vi skal stoppe helt med al kommunkation indtil jeg en dag bliver klar eller dvs hvis jeg bliver klar til det. Det er han ikke glad for, at høre. Han vil jo gerne beholde mig og fortæller mig, at det jo er mig han vil have hvis han skulle have nogen. Han savner mig og bla bla bla..

Jeg kan mærke, at jeg er lidt trykket af denne samtale og jeg tænker meget på ham og savner ham mere end før. Dette skriver jeg til ham og han har det på samme måde. Jeg beder om en ny samtale og den fik vi så i onsdags. Der kom nogle sandheder frem. Grunden til, at han snakker med denne x er til dels pga hendes far, men også som en form for undskyldning, for ikke at give slip på sine følelser for mig (Hun er vist meget speciel og han kan til tider virke facineret af hende, men han har altid vist, at han ikke skulle have og bruge denne type kvinde, som sin fremtidige partner) - Og set i bakspejlet så ja, hver gang de har snakket har interessen for mig været mindre.. Han har før mig og omtalte x haft en, som han var sammen med igennem 6-7 år og hun har dengang virkelig svigtet og såret ham og det gør, at han idag simpelthen ikke kan give slip og turde tage chancen med en anden. Nuværende x, er en person, der på ingen måde har travlt (Ikke at jeg har det heller, er kun 21). - Men han føler, at med hende kan han give slip osv fordi hende vil han jo alligevel intet seriøst med.(Lidt tarveligt egentligt, for jeg ved jo fra sidste gang vi skulle prøve, at hun jo gerne vil noget seriøst på længere sigt, men for hende betyder det ikke det store hvis hun skal vente et par år, hun er en meget travl, selvstændig og uafængig kvinde) Det giver mening når jeg tænker tilbage, at hver gang tingene begynder, at blive en kende for seriøse mellem os, så er han i fuld kontakt med x'en, så han ikke giver sig hen til mig.

Nå vi snakker videre og denne gang, der er han klar, han vil finde en god måde, at fortælle sin x, at nu er det helt slut, slette hende osv. For han ved bare det er mig han vil have.. Vi aftaler, at ses lørdag (igår) og tage snakken videre. Fredag har han så set sin x, som kom på besøg med sin søster og i går da vi talte sammen, så vupti så var han helt modsat igen. Vi kunne aldrig finde sammen og jeg skulle bare komme videre og alt i den dur.. Det endte lidt i rødvin så måtte sove der.

Dialogen forsatte lidt idag og jeg måtte simpelthen sige til ham er nu kan nok være nok. Jeg har sagt til ham, at vi stopper kontakten og jeg skal nok give lyd når jeg vil tale. Han har lovet, at han vil respektere det, for jeg kan ærligt ikke kan flere af hans hjerneblødninger! - Så vil han og så vil han ikke. Det vil jo fortsætte, for nu får vi en pause igen og om et par uger så vil han jo det hele igen. Hvis man da følger forrige mønster..

Åh, jeg ved det er godt, at droppe kontakten for en stund, men han er bare den mand jeg vil have om jeg så må vente på det Og jeg er omvendt også den han vil have, men kan bare ikke give slip på fortidens pinsler og smerte og så er det jo meget nemmere, at hygge med en x, som bare kan styre det og bare tage alt som det kommer, men kommer nok også af hun har så meget andet i hendes liv.

Det er så dumt og naivt, at jeg faktisk overvejer bare, at ses med ham stadig, hygge osv og så bare se hvad fremtiden bringer. For en eller anden dag så giver han vel slip? - Eller bør jeg bar give slip og koncentrere mig om, at komme videre og være klar til den mand, som virklig gider mig? - Jeg er i tankespind og er knust nu for fjerde gang!

Kom gerne med råd, jeres holdninger, meninger og erfaringer.

Til dem af jer der nåede til enden i skal have stor tak!

Håber ikke det har været alt forvirrende, for der er jo en masse ting man ikke får med.

Vh en knust Helena

0
0
Svar på denne tråd

stakkels dig...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 19:57

Stakkels dig.

Ham er du ikke tjent med! Han trækker dig rundt i næsen gang på gang.

Prøv lige at læse hvad du lige har skrevet, er det virkeligt noget at bygge en fremtid på? NEJ!!

Se at komme videre ;-) du fortjener så meget bedre.

Han er ikke klar til at forhold, hvor han respekter dig og ikke hopper og danser efter X´s pibe.

Kom vidre og pas godt på dig selv.

Stort kram herfra.

mvh

Julle

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 20:01

Søde forelskede pige... Nu kommer det altså helt uden omsvøb... sorry...

Men for FANDEN nu må du tage dig sammen????!!!!!

UUUUUUUUD med ham!!

Vil du da så se at få genfundet respekten for dig selv! LAD VÆRE med at lade ham misbruge dig fysisk og psykisk, og det er jo det han gør - og du lader ham gøre det??!!

Vil du så mande dig op, få sagt NEJ til ham, slet ham ALLE vegne, også kom VIDERE!!!

Han kommer aldrig til at kunne tage sig sammen, og hold da kæft hvor han har det nemt, han får jo både i pose og sæk, eller hvad man nu siger, og lur mig om ikke også han får lidt hygge hos x kæresten!!!

ja for fanden hvor bliver det hårdt at komme videre, og han vil nok ALTID have en helt særligt plads i din hjerte, believe me, den fyr som man kæmper aller mest for, og som aldrig helt har givet en det igen, som man selv har lagt i forholdet, vil altid være den der særlige fyr, som man ikke helt kan glemme.

Men det er OKAY ikke at kunne glemme ham helt, men du må FANDME til at få sagt fra i en aller heldvedes fart!! Han er da simpelthen IKKE værd at samle på, og der er SÅ mange dejlige fyre derude, som vil behandle dig meget meget bedre, end det @!#$ der han igen og igen sætter dig igennem!!

Du har sat ham op på en piedestal, og fået en masse drømme og forhåbninger til, hvad jeres forhold kunne være og blive, men det vil aldrig blive det, og det skal du til at indse! Få ham så ned fra den piedestal, og se ham for hvad han er, og hvad han faktisk gør mod dig - også kom videre!!!!

Held og lykke med alting, det bliver meget meget hårdt, men du vil udvikle dig og blive stærkere, og du vil lære så meget om dig selv undervejs... Knus

Man skal kysse mange frøer, før man finder sin prins <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 21:10

Han har dig lige hvor han vil have dig, hver evig eneste gang, hvilket jo betyder han ikke behøver at tage stilling til om i skal have et rigtigt forhold eller ej, for du kommer jo tilbage til hans seng gang på gang.

Det sårer kun dig at du bliver ved, du burde fuldstændig droppe ham, sidde med nogle veninder, gøre ting der gør dig glad, og find en fyr der vil værdsætte dig og ikke bare have dig som sit 'legetøj' jeg er helt sikker på at du er mere værd!

0
0
Svar på denne tråd

Den perfekte pige?
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 22:44

Han må sørge for at holde fast på dig. Du er jo den perfekte pige.

Smuk blondine ikke for mange brikker at flytte med og en rygrad der er blød som smør.

Ligemeget hvor meget @!#$ han hælder ned over dig, så står du bare uden for døren næste morgen med avisen og rundstykker hvis man ber om det.

Wauh!

Der er helt sikkert mange mænd, der vil være interesserede i at få dig som kæreste, hvis du dropper ham du ser nu.

Men jeg er ikke sikker på at det er sådan en du vil have... Er det det?

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd

Prøv..
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 22:54

lige at læse dit eget indlæg igen...

Kan du ikke se han trækker dig rundt ved næsen..?? Fuldstændig som elskerinden og manden "Jamen jeg er nødt til at blive ved hende for børnenes skyld", og så får han hele pakken og ønsker det slet ikke anderledes...

Har du overvejet at tale med eks'en..?? Måske han trækker hende lige så meget rundt...

Ud til højre med ham - han er intet værd!

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd

Hørt! Hørt!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 23:22

Hvor har de kloge damer, der har skrevet, bare så evigt ret. At du ikke selv kan se, at den er helt galt må være, fordi kærlighed gør blind.

Ved nu ikke om jeg er helt enig med at du har "fortjent bedre" - man bliver behandlet som man lader sig behandle. Hvis du ikke kræver respekt fra den gut, så får du den ikke.

Skal "manden i dit liv" være en vendekåbe, løgner, utroværdig og totalt ligeglad med de mennesker, der holder af ham? Ja, hvis det er sådanne én du ønsker, så hold da endelig fast i ham med næb og kløer.

De spændende og udfordrende mænd, som de hedder i min termonologi "knudemænd" er en udfordring, man svært kan stå for. Tag det fra en gammel rotte som jeg - det holder ikke og det eneste du får ud af det er et knust hjerte, skuffelser og en lang ventetid (åhhhh - han skal nok se værdien i mig i sidste ende)! I mellemtiden er dit hjerte optaget og du ser slet ikke når den rigtige "mister right" kommer forbi.

Han ved jo hvad han har gang i - to piger han kan sno om sin lillefinger.

Så, søde unge dame med hjertet af guld, gør dig selv en stor tjeneste og sig pænt "nej tak".

Selv om det jeg har skrevet lyder lidt skarpt, håber jeg du tager det for hvad det er (du bad selv om det ) - et velmenende råd.

Ville værdsætte en up-date når du har fundet ud af, hvad du vil gøre.

Hilsen Elena

Part på hest søges (Sjælland / Kbh.)

Kan ikke indsætte link direkte til min annonce, så se på Markedet, hest søger rytter. "Vosken søger all-rounder, oprettet af Elena)

0
0
Svar på denne tråd

kort og godt
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 08:51

hvor er det dog belejligt for ham, at du er der når han vil BRUGE dig.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 09:52

Han er altså ikke så pint som han har bildt dig ind!
Han har bare fundet et punkt hvor du får lidt forståelse og giver ham snor så han kan spille på to heste uden at forpligte sig!

Se at komme væk, han kommer aldrig til at respektere dig efter han har kunnet få dig til at acceptere den her behandling! Og jo, du har accepteret for du er vendt tilbage hver gang!

Kom væk! Han er nul og niks værd!

Den største grund til at du VIL have ham, er sikkert at du ikke kan få ham!

Ejer af;

• Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Diamant DV866 (R.I.P)

Kommende mor, med termin 17. januar :-)

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 11:37

Sorry to say - men hold da OP hvor er du naiv.

Hvorfor lader du dog den idiot misbruge dig på den måde :( Det' sku helt sørgeligt.

Sig fra, sig farvel en gang for alle og sig at han er ude af dit liv for good.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm..
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 11:42

Føler virkelig med dig :-(

Kan ikk sige andet, end at du bliver nød il og give helt slip på ham. Han er en play`er, og vil altid være det. Har det godt med og "spille på 2 heste". Han kan godt li fornemmelsen af, at han altid ved at du står klar til og springe til når han ringer, og i mellem tiden kan han hygge sig, og lave ting med eks`en..

Er ikk fair og behandle dig på den måde, er du ik tjent med. Kan kun gi dig det råd, at du må slippe ham helt. Det bliver aldrig godt :-( Taler af erfaring, har selv været der :-(

Ønsker dig det bedste..

Knuss Mette

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 12:01

jeg synes det er facinerende, at du kan kalde denne fyr for " manden i dit liv" hvad er det lige, som er så fedt ved ham?

• er det: at kan kanonisere en forlængs skredet x-kæreste til gudindestatus?
  • eller: at hans følelsesliv er så sart, at den stakkels, stakkels mand ikke tør åbne op?
  • eller hans uforudsigelige humørsvingninger?
  • at han er så fleksibel at han både kan knalde sin eks og dig, og sikkert få jer begge til at have ondt af ham?
  • At de onde, onde kvinder i hans fortid har ødelagt ham ( nåhrr hvor er det synd for ham)?

enten så har han en vis legmesdel på en halv meter, ellers så tænder du bare vildt på at være en dørmåtte ( ps. der er klubber for den slags, de er meget sjovere end din nuværende kæreste)

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 16:47

Åh hvor skal i have tak alle jer, som har læst og givet jeres råd og meninger til kende! - Dejligt, at i ikke ligger fingre imellem, det var lige det her jeg havde brug for.

Jeg har ikke haft tid til, at svare tilbage før nu, men igennem hele dagen når det har været lidt svært og savnet og frustrationen kommer op i mig, så har jeg lige læst alle jeres svar igennem igen og det er lidt en øjenåbner!

Alt hvad i har svaret det er jo alt sammen noget jeg godt har vist, men nogen gange har man simpelthen brug for et ordentligt los bagi og det er sgu svært nå man sidder derhjemme alene og ikke har nogen til, at fortælle det til mig konstant.

Mht til LineG, som spørger om jeg har overvejet, at kontakte x'en. - Ja, det har jeg op til flere gange. Fordi uden tvivl hvis hun vidste hvad, der foregik bagved så ville hun gå med det samme. Hun er jo ikke klar over hvad han rigtig tænker og han har rendt rundt med mig samtidig med hende. Hun tror jo, at det skal være dem en dag osv.

Har haft de tanker, at når han vælger, at være sådan så synes jeg et eller andet sted, at en lærestreg ville være på sin plads, at han simpelthen ikke får nogen af os.

Men igen jeg føler ikke det er op til mig, at blande mig i hvad de laver og jeg ved slet ikke hvordan hun vil reagere når jeg som fremmed ville tage kontakt til hende, det er jo lidt ømt område for både hende og jeg - og jeg vil måske også føle det lidt barnligt, at blande mig, ødelægge det helt for ham bare fordi jeg vil have hævn. (Men hævnen er sød :D - Ej spøg til side) - Men kraftigt overvejet er det.

Jeg har ikke talt med ham siden igår da jeg kørte derfra så han har da for en gangs skyld valgt, at respektere, at nu er det slut og jeg har brug for, at give slip og komme videre og ikke mindst få noget fred.

Nu må jeg se om han kan holde den, for hvad med næste gang han får de der hjerneblødninger. Tænker nogen gange om han har personlighedsspaltning. Det er vitterligt helt to forskellige mennesker, at tale med. - Jeg har sagt til ham, at han må stoppe med, at blande mig ind i det medmindre han faktisk vil gøre noget ved det lige på stedet.

Ellers må jeg jo i den sidste ende slette ham helt og aldeles og få et nyt nummer så han aldrig har muligheden for, at kontakte mig igen når han får sine gode perioder.

Men bliv endelig ved med, at give jeres meninger og råd til kende. Det hjælper!!

Vh Helena :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 18:58

som de andre skriver han er en playér, og de bliver ikke bedre. Det bedste man kan gøre for sig selv, er at droppe kontakte med personen, og hvis han bliver ved med at kontakte dig, så få nyt og hemmeligt nr.

Det tager sin tid at komme over det, men brug en masse tid på dig selv, ta ud og se at der findes mange andre dejlige mænd.

Lad vær og jeg siger det igen, lad vær med at give ham flere chancer, engang sådan altid sådan.

hilsen helen

Lækker oldenborg hoppe efter stuntman af hvarre og urprinz samt, lækkert sort til sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,

0
0
Svar på denne tråd

Pumpedyr
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 19:44

Og lad nu være med at hoppe på det første og bedste karseklippede, tatoverede pumpedyr,der kommer og spiller smart, når der er gået en uge.

Tænk lidt over hvem du er og hvad du vil. Så skal der nok dukke en op der vil det samme som dig.

Hilsen

Jens

0
0
Svar på denne tråd

Mænd eller hvad man skal kalde dem
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 21:08

Jeg er delvist enig med de andre. Ud med ham og find noget bedre at tage dig til. Det er aldrig godt når man hoppe og springer for nogen uden at få noget igen.

Dog er jeg ikke enig i at han er en player. Jeg tror vitterligt ikke at han ved hvad han vil, og jeg må indrømme at jeg også selv har været dér. Både som den der blev udnyttet, og den der kom til at udnytte. Jeg har dog lært, at hvis jeg vakler mellem to, er der ingen af dem jeg rigtigt vil. Det har oftest været to modsætninger der sammenlagt ville være den perfekte mand.

Det er derfor jeg hopper med på de andres heppevogn. Fordi du selv vakler. Når man ikke er sikker, er man ikke sikker. Sådan er det bare. Det var der vidst en klog HN´er der engang skrev til mig.

Det dummeste man kan gøre som forelsket, er at glemme sig selv, og det gør man næsten altid når man er forelsket. Især i et ulige forhold. Jeg har som sagt selv været der, og det gjorde ondt da det sluttede, men i stedet for at håbe lovede jeg mig selv nogle kriterier for at tage ham tilbage:

1 der skal gå mindst et år

eller

2 han skal sige at han elsker mig (han er en mand der mener hvad han siger, og sjældent siger store ord)

eller

3 synge og spille neden for min altan.

før det overhovedet kan komme på tale igen.

Jeg slettede ham helt fra mit liv, undtaget i hjertet og skrev en masse sange om mandsen. Det er min måde at komme igennem på. En eller anden måde skal man have, og jeg har mange flere

½ år senere inviterede ham mig på en kop kaffe og lagde sit hjerte på bordet og bad mig tage det. Jeg fik aldrig svaret. Gloede vidst bare dumt ud af vinduet. Kontakten fortsatte, fra hans side. Jeg mødte en anden og der skete en masse andet. Den anden røg ud igen, han fungerede bedst som kontrast til hr. Knudemand. Så yderligere et år var gået hvor min knudemand havde slået koldbøtter for at få mig tilbage - og SÅ gav jeg mig, efter han havde opfyldt 1½ af mine kriterier (han sang ikke rigtig, og jeg havde ikke længere altan).

Det blev dog hurtigt det samme som før, men da jeg var blevet 1½ år ældre og mere selvsikker, valgte jeg nye måder at tackle det på. I stedet for at give, krævede jeg. I stedet for at give ham tid, gav jeg mig selv tid osv. Hvad fik jeg så for det? En hundehvalp af en knudemand. Hvad han ikke har gjort for mig efterhånden. Han har endda opfyldt det sidste kriterie! Det skal ikke forståes sådan at jeg blev en ondskabsfuld sæk, slet ikke, jeg var bare ærlig omkring mine følelser, og forklarede ham grundigt (han er jo en mand) at der altså var et sår der skulle heles, en tillid at genvinde osv. - og mange gange (han er jo en mand).

Det er nu ikke så tosset det der selvrespekt! Det vil jeg anbefale til alle.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Trille
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 21:55

Det der er nok nogen af de dårligste og mest umodne råd jeg har hørt nogen ytre på skrift!

Hilsen

Jens

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 22:13

Jeg giver Jens helt ret !!

Mit motto er; Gå aldrig tilbage til en fuser !!

Manden ændre sig jo ikke radikalt, og det gør du jo heller ikke. Heller ikke selv om at du venter 6 måneder, og prøver igen.

Kort og godt.

Han har ikke brug for dig til andet, end at tilfredsstille et seksueltbehov. Det er det. Accepterer det eller lad vær.

Men bevar for gud skyld din selvrespekt.

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

Enig med flertallet
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 22:56

Jeg er enig med flertallet - drop ham helt og aldeles og jo hurtigere des bedre.

Og enig med Jens mht. Trilles forslag, inde i mit hoved lyder det ikke som om det er et ligeværdigt forhold. Men hvis det fungerer for jer er det jo fint ;o)

Så lad være at tage kontakt til ham, lad være at mødes eller ringe eller snakke eller sms'e eller noget som helst. Vær kold i r**** overfor ham, så kan du græde bagefter når han ikke ser det.

Mht. at kontakte x'en - mærk efter din mavefornemmlese. Kender du hende lidt i forvejen? Bliver hun måske også naret/brugt? Vil det måske være en reel hjælp for hende at få din historie? Hun har måske også brug for at blive klogere på hvordan ham sjoveren opfører sig.

Skriv en update hvis du orker, jeg krydser fingre for dig

(hvorfor findes der ikke en smiley med krydsede fingre???)

I øvrigt er det flot og stærkt af dig, at du tør dele så private tanker med os - Det viser altså at der er gods i dig, det skal bare styrkes

Mvh. Sanne

Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks

Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING!

Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe

Hm ....

0
0
Svar på denne tråd

delvist enig
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 11:15

Jeg er faktisk til dels enig med Trille 4 - og jeg har aldrig fattet det der "gå aldrig tilbage til en fuser"..

Det kommer da ved gud an på hvad der er grunden til at man ikke er sammen mere - det er jo muligt at møde en på et tidspunkt hvor timingen er helt forkert og det derfor kører af sporet...

Lige i dette tilfælde synes jeg dog at manden skal ud til højre, jeg har selv været iein situation hvor jeg følelsesmæssigt kørte rundt mellem 2 fyre, og til sidst blev jeg enig om at det var fordi jeg ikke ville nogen af dem nok...

Det er så 2 år siden, og den ene (en tidligere eks) spøger stadig :) Vi gik fra hinanden da han fik en stressrelateret depression og valgte mig fra - noget jeg selvfølgelig ikke ku acceptere den gang, men idag kan jeg sagtens se at jeg ikke hjalp ham nok.

Jeg tror måske også din eks har lidt svært ved at finde ud af hvad han vil, men måske vil han egentlig ikke nogen af jer nok?

Trine

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 19:47

kære pigebarn, vil du så finde en smule selvrespekt og stolthed frem, og lade være at være en dørmåtte!!!

det er nemlig det du bliver brugt som lige nu.

indtil videre har du ladet følelserne styre fuldstændig,- nu er det på tide at det er fornuften der styrer, du ved jo godt at du lader ham jokke på dig.

bliv gal, bliv arrig, bliv ond, bliv sur,- men for alt i verden bliv væk fra ham!!!

-lad være at tro at i kan være venner,- det kan du ikke styre

jeg ønsker dig alt held og lykke med dit fremtidige liv uden din x !

*** Misssophie

0
0
Svar på denne tråd

unge dame
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 10:17

den er ganske nem den her slet ikke det store dillemma.. han har brændt nallerne på dig..

I virkeligheden bliver du vel heller ikke ved med at ligge hånden på et tændt stødhegn vel ? nej. det gr ondt og man fjerne lapperne og sådan er det også med sådan nogle mænd der.

Ikke at jeg på nogen måder skal gøre mig hellig for jeg spildte selv 4 år af mit liv på sådan en mand og endte med at få barn med ham. Men nu har jeg gjort det klart for både ham og mig selv at vi bare ikke skal være sammen. dette gjorde så også at jeg fik overskudet til at gå ud og finde min rigtige drømmefyr, der kan finde ud af at behandle mig pænt.

Mit råd til dig er egentligt skild dig af med ham og lad vær med at brug mere tid og overskud på ham, så får du mulighed og overskud til at finde din rigtige drømmeprins

Sagt af Jeanette

Mor til den skønne Jonathan 13/12-09

Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!

Nu med en lækker welsh mountain Hingst

Bedækning tilbydes:

Llwynneath Emlyn

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider