Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Pensionsselskab for førtidspensionister
Forfatter: 
Dato:  23-09-2011 01:02

Hej kloge, vidende HN'ere

Er der nogen af jer der evt kan hjælpe med oplysninger om pensionsselskaber der vil "tage" førtidspensonist ind som kunde?

Altså der søges et selskab hvor tidligere arbejdsmarkedspension, samt SUPL (suplernede pensionsordning for førtidspensionister der pt er tilmeldt ATP) kan samles i et.

Baggrunden er, at der hvor min samledet arbejdsmarkedspension er indbetalt, ikke vil tilføje SUPL som forsættelse af den opsparede pension, og arbejdmarkedes-pensionen kan ikke overføres til bank/ATP, hvilket betyder at arbejdsmarkedespensionen bliver "spist" op af administrationsgebyrer inden jeg vil få glæde af den, eller rettere har mulighed for at "klare" mig selv øknomisk når den tid kommer.

Håber I kan hjælpe med nogle input, da bankrådgiver m.fl. ikke har kunnet.

mvh

LGI

Prestige Doge dressursadel, str. 17", bomvidde 37 sælges, - meget velholdt

Jeg er født sådan! - Hvad er din undskyldning?

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

Prøv....
Forfatter: 
Dato:  23-09-2011 08:39

at spørge inde på denne side: www.k10.dk som er en hjemmeside for førtidspensionister, flexjobbere og sygemeldte.

Skriv gerne her, hvad du finder ud af.

Held og lykke.

En glad hest er en naturhest!!!

0
0
Svar på denne tråd

På Borger.
Forfatter: 
Dato:  23-09-2011 12:25

PÅ borger dk, står der en masse om når man kommer på FP.

Der står bla.

Supplerende arbejdsmarkedspension

Du har mulighed for at indbetale til den Supplerende arbejdsmarkedspension, hvis du er førtidspensionist. Den ekstra pensionsopsparing giver dig mere at leve af, når du går på folkepension.

Læs mere her.

www.borger.dk/Emner/pension-og- efterloen/pension/folkepension- foertidspension-mm/foertidspension/ Sider/foertidspension-ny- ordning.aspx?#RichHtml...2Bookmark7

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org

0
0
Svar på denne tråd

De er "kendt"
Forfatter: 
Dato:  23-09-2011 13:12

Hej! Tak for svarene.

Hesteprut!

Jeg er medlem af angivet side, men ikke fået respons endnu.

Furius!

Som skrevet i mit indlæg, er det ikke SUPL der er tale om, for den har jeg, men et pensionsselskab der vil varetage SUPL indbetalingerne, sammen med tidligere arbejdsmarkedspension, hvilket ATP ikke kan, og det er her min SUPL er forløbet, pga mit arbejdsmarkedspensions selskab ikke ønsker forsættelse/forlængelse af indbetaling fra SUPL, hvilket gør at optjent arbejdsmarkedspension bliver ædt op af gebyrer, inden jeg får glæde af den, hvis der ikke findes et selskab hvor begge pensionstyper kan varetages, derfor min anmodning om "hjælp" her på site.

mvh

LGI

Prestige Doge dressursadel, str. 17", bomvidde 37 sælges, - meget velholdt

Jeg er født sådan! - Hvad er din undskyldning?

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider