Jeg tror simpelthen at jeg blev så chokeret over, at alle disse gamle følelser som jeg ikke har mærket i snart 10 år, pludselig bare var der, at jeg bare tænkte nej nej nej.
Fik den her følelse af, at nej jeg vil simpelthen bare være alene som jeg har været i så mange år nu - det er langt det nemmeste og sikreste....så er der ro og balance, ingen usikkerhed og ingen risiko.
Men nej det ér jo gamle følelser som blev vækket til live og hvorfor skal det gå ud over denne mand. Det er jo slet ikke sikkert, at han er som jeg pludselig frygter.
Hvor skulle han vide fra, at jeg ville reagere så kraftigt på et egentlig uskyldigt billede...
Har indtil videre vist en ret humoristisk side af mig selv overfor ham - så hvor skulle han vide fra, at jeg ikke også tog dette billede med ren humor...
Nu ved han hvordan jeg har det og at der også er skeletter i skabet - dette tror jeg han vælger, at tage hensyn til.
Umiddelbart virker han til, at have rigtig mange kvaliteter....og vigtigst af alt er, at han har fanget min opmærksomhed til trods for, at jeg jo faktisk ikke ønsker en mand i mit liv.
Han dukkede op for snart 5 måneder siden sammen med sin datter. Han kom uanmeldt og ville gerne købe et par marsvin.
Han kom på et uheldigt tidspunkt:
Min pony var lige trillet ud af gårdpladsen (havde lige solgt den)
Jeg lignede noget der var løgn - havde plaster og størknet blod i håret, havde halskrave på og jamen havde det ærligt ikke særlig godt....var kørt galt 2 dage forinden.
Og kort forinden dette havde jeg mistet min mor ( 14 dage forinden) og igen havde jeg mistet min far ( knap 2 mdr forinden ).
Men jeg fik fundet 2 marsvin til ham og hans datter og var faktisk blot irriteret over deres tilstedeværelse og jeg var pænt stresset og absolut ikke nærværende.
Under forløbet står vi begge og kigger ned til nogle af dyrene i burene og her får vi et kort øjeblik øjenkontakt og jeg husker blot, at jeg tænker, at han da har nogle kønne øjne.
Der går et par dage og så tikker der en sms ind - han har fundet mit nr på nettet, da han har nogle spørgsmål om marsvinenes opførsel.
( min nabo og han er kollegaer og det var min nabo der havde sendt ham ned til mig fordi jeg opdrætter marsvin )
Den ene sms efterfølges af den anden og manden har nu skrevet til mig i snart 5 mdr!
Og nej ikke kun om marsvin - han fortalte ret hurtigt, at han havde fattet interesse for mig da han mødte mig.
Mit problem var så, at jeg faktisk ikke rigtig havde lagt mærke til ham grundet min sindstilstand.
Min nabo syntes det var lidt synd at jeg ikke havde lagt mærke til ham, da de mente, at han kunne være noget for mig og de kunne godt sige god for ham.
Grundet manglende lyst og overskud, har jeg ikke villet møde ham, men han har holdt sms kørende og man må da sige han har haft en engels tålmodighed.
Lod ham så komme i onsdags til en kop kaffe...og jeg forstår ikke, at jeg ikke lagde mere mærke til ham den dag for snart 5 mdr siden 
Så nej...jeg må mane de gamle følelser i jorden og give ham en chance.