Hej HN !
Sagen er den, at jeg er i lidt af et dilemma !
Min mor har mødt en ny fyr, og hygger sig gevaldigt med ham ! Det synes jeg er dejligt, og under virkelig min mor at få del af voksenlivets glæder ! 
MEN, jeg ved at ham gutten hun er begyndt at se, er en mand der kommer rundt omkring - get my point ?!
Jeg er lidt bange for at han muligvis kan smitte min mor med et eller andet - jeg ved at han er sømand, og at det er sket før !
Nu kommer mit dilemma så ! Skal jeg snakke med min mor om det, eller lade vær og lade hende hygge sig ?
Hvis jeg siger noget, kan hun muligvis opfatte det, som om at jeg er jaloux, og vi kan risikere at blive uvenner. Siger jeg ikke noget, og hun muligvis bliver smittet med noget, så vil jeg hade mig selv for det !
Der er jo også muligheden for at de bare hygger sig et par gange, og bliver enige om at det var det - men hvis nu de alligevel bliver lidt glade for hinanden - og jeg har sprunget den bombe overfor min mor, og det så ødelægger noget, så vil jeg jo også hade mig selv for det.
Så HN, hvad synes I at jeg skal gøre ?!
Holde min mund, i fare for at blive uvenner med min "nyforelskede" mor - eller sige noget, og måske ødelægge starten på et forhold, som jeg virkelig under min mor ?????
\\ Pernille