Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Min mor fylder 50
Forfatter: 
Dato:  23-04-2011 21:15

Ja, der er lidt tid endnu - men til september fylder min mor 50 år, og jeg er allerede nu ved at planlægge lidt til det.

Går og finder små sjove ting til gaver, og planlægger den helt store gave.

Men vil jo også rigtig gerne finde på noget sjovt til hendes fødselsdag - hun er typen der stadig har gang i den og lur mig om ikke det blir et brag af en fest.

Til andres fester har hun gerne arrangeret et eller andet sjovt, bl.a. "Husk lige tandbørsten", andre "quiz-lignende" ting eller ting i den stil - og jeg vil gerne arrangere et eller andet sjovt og sødt indslag for hende - synes jeg finder på 117. ting men de falder ligesom lidt til jorden når jeg begynder at tænke udførelse af dem.

Så tænkte der måske var nogle der havde en eller anden sjov kreativ idé jeg måtte låne?

Vil gerne gøre dagen til noget særligt for min Mutput, men synes alle idéer forlader mig, ih altså :-)

Rollo

Dogs are miracles with paws

TELL-MANN;

- West Highland White Terriers

- Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS;

- Viden om marsvin

- Salg af marsvin

SVINENE;

- Hyggeligt marsvineforum

- Sprængfyldt med viden

0
0
Svar på denne tråd

Her er dit liv
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 14:58

Find små gaveting, der hver især repræsenterer højdepunkter og sjove hændelser i hendes liv. Start med sut og ble = hun blev født. Barneårene (kig på billeder, snak med slægtninge, og find nogle af de legeting, der var fremme dengang - der er rigtig mange kopier af legetøj fra dengang i handlen i dag).

Konfirmationen, teenageårene, o.s.v. Billeder og slægtninge er en god kilde til alt det, der ligger før din fødsel ;)

Kæd det hele sammen med små historier på et par linier om hver begivenhed/hændelse, og slut af med en personlig gave, der ikke er den helt store gave, men en markering af den runde dag.

Lad være med at pakke alle gaverne ind, tag dem fra en kurv med et klæde over, eller lignende, i den rækkefølge de skal bruges. Er der nogle helt særlige ting, fx en kopi af favoritdukken eller den originale sangskjuler fra konfirmationen, kan de være pakket ind.

Det er underholdende både for din mor og for gæsterne - og for dig selv. :-)

Salvia

230 stk. hestepostkort sælges. *Ny pris* Se annoncen her

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  28-05-2011 23:48

at bestille lidt underholdning.

en tryllekunster.

et pizzabud der er kommet forkert eller lignende

der findes mange komíkere der kommer ud og optræder.

jeg bestilte selv Claus til vores kobberbryllup - til stor morskab både for os selv og for gæsterne.

vi valgte kombi af stand up og sækkepibe - han kananbefales...

www.clausreiss.dk/ saekkepibe.asp?gclid=C...4QodL1YAkg

Stutteri Piilgaarden

Broget når det skal være bedst

- Avl af pinto'er

0
0
Svar på denne tråd

mor 50 år
Forfatter: 
Dato:  01-06-2011 01:16

Min mor bliver også 50 og mine søskende og jeg har lavet en Jeopardy, der omhandler hende.

Jeg forstiller mig, at hun skal udpege 3 gæster, som hun mener kender hende rigtig godt og de skal så dyste. Så er der linet nogle kategorier op med forskellige spørgsmål, hvor jeg havde tænkt, at min mor skal læse dem op, for så kan man se hendes ansigtsudtryk også :-)

Kategorier er : mors have, mors familie, mors ungdom, mors ynglings? og mors blandede bolsjer.

Så er der spørgsmål lige fra : hvilken legemsdel hun brækkede og derved undgik terminsprøve, ynglingssang, mors første kæreste osv

så kommer man hendes liv igennem på en lidt sjov måde

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider