Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Øh... bryster og ridning.
Forfatter: 
Dato:  25-02-2011 21:14

Ja nu ved jeg ikke lige om det indlæg skal ind her eller et andet sted.

Sagen er at jeg i løbet af det sidste 1½år har tabt næsten 18kg og er gået fra et bmi tal på 29 til 23.

Jeg kunne godt tåle at smide 5kg til men er egentlig super glad for min 'nye' krop og godt tilfreds med mine runde former.

Jeg har altid været meget overvægtig, kæmpet med det psykisk osv. Nu har jeg det godt men så er der opstået et nyt problem - brysterne.

Jeg har brugt en D-skål i mange år men nu hvor jeg har tabt mig så er de begyndt at hænge. TIL STOR FRUSTRATION!

Det værste er at jeg i det sidste års tid er begyndt at døje med ondt i ryggen, over skuldrerne osv. Næsten somom mine bryster ikke kan holde sig selv oppe længere. Nu er jeg meget fysisk aktiv og selv med en god sportsBH lægger mine bryster sig fladt og der kommer sved imellem huden og brysterne. Det giver lokal irritation. Men, når jeg rider - av, aV, Av, AV,

Enten 'hakker' de i min overkrop pga bevægelserne eller får jeg nærmest gnavsår under. Samtidig får jeg ofte ondt i ryggen. Selv med en god sportsBH

Ja, jeg er simpelthen så ked af det. Både smerten men også dét at jeg har lagt så mange kræfter i at tabe mig og nu hvor drengene så viser interesse (følte mig 'klam' før) så holder jeg igen pga jeg sys mine bryster er frygtelige. Har endda overvejet at spare op til at få lavet brysterne kirugisk. Ikke noget større end min D-skål, vil faktisk gerne have en alm. C-skål, men mest for at få dem løftet.

Er jeg den eneste som er ked af mine bryster? Hvad kan man gøre? Gode råd tages imod med kyshånd.

0
0
Svar på denne tråd

Re: Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 00:43

Jeg syntes du skal snakke med din læge om en bryst reduktion dvs. få gjort din barm mindre. Du kan også snakke med en plastic kirug og få strammet barmen op. Jeg tror ikke der er nogen sports BH der kan hjælpe dig og jeg tror ikke det vil hjælpe især når du fortæller du har smerter i ryggen. Lad være med at prøve at binde barmen.

Jeg har ikke selv erfaring med flyvske bryster hvis jeg må være så fræk at kalde det selvom jeg har en store barm. Jeg kan godt blive lidt øm men det er sandsynligvis pga. spændinger i armene og manglende muskelvæg i min torso.

Hest til hyggeridning i Roskilde søges!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 10:41

Æv med de bryster, altså!

Jeg bøvler også helt vildt med mine. Min "sag" er bare på en måde omvendt, for mine problemer er kommet efter at jeg har taget 20 kg på. :-/ Før havde jeg en B-skål, som på ingen måde generede mig, men nu er jeg oppe i en helt forfærdelig E-skål! Jeg hader mine bryster! Når jeg rider, han jeg f.... tre sports-bh'er på, og alligevel bliver de ret så ømme. Jeg får også ondt i nakke og skuldre, og jeg er ret sikker på at det er brysterne, der er synderne. Jeg håber virkelig at de bliver mindre, hvis jeg får held af at tabe mig igen. Ellers ved jeg ikke hvad jeg skal stille op. Jeg væmmes så meget ved dem, at jeg ikke engang kan ha' at kæresten rører ved dem!

Som Katharina skriver, så lyder det som en god idé at tjekke op på en evt. brystreduktion. Du har jo tabt dig, så overvægt er jo ikke problemet længere. Jeg havde engang en bekendt, der fik det lavet, og hun var SÅ glad for det!

Jeg håber at du finder en løsning, for det er virkelig terror, det dér med når brysterne generer! Arg!

Ps. Jeg troede faktisk nærmest at jeg var den eneste i verden med det problem. Ale siger bare at jeg da skal være glad for at de er store. Gu er jeg ej! Hvorfor skal de partout være store før det er godt? Om jeg forstår det?!

0
0
Svar på denne tråd

123567
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 14:04

Tillykke med vægttabet, stærkt gået

Dit umiddelbare problem med sved og friktion kan du prøve at afhjælpe med bomuldsklude. Riv fx et gammelt lagen eller en gammel undertrøje i passende stykker, når bare det er bomuld, og læg dem under og mellem brysterne.

Ang. drengene, ingene er jo perfekte, heller ikke drømmefyren, så kom du bare ud og få vist din nye krop frem

Mener desværre, at hvis det offentlige skal betale for en brystkorrektion kræver de at der fjernes ret meget brystvæv, men har også hørt at der er andre regler når det er efter et vægttab, så kontakt i alle tilfælde din læge, så kan du bedre overveje hvad der er best for dig.

0
0
Svar på denne tråd

jeg.....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 20:08

jeg har sådan noget, der ligner den her i stræk-stof. Dog i mærket Neit, men de har den vist ikke mere.

wondersport.dk/seamless-tank-top- purelime.html

Uanset hvor meget bhén er spændt ind, hjælper den lige dobbelt. Har en super bøjle-løs fra bonaparte, som også har bryder-ryg indspænding, og jeg spænder den max ind i vidden. Selvom jeg kun lige har sneget mig ind i de voksnes rækker, vægtmæssigt, skal brysterne alligevel spændes ind. Ellers brug sportstape.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er oppe
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 22:59

i en E skål og min sidder dog lige ud i luften. For at holde på dem tager jeg en alm BH på, som sidder godt. Derudover tager jeg en STRAM sportstop, der presser dem HELT FLADE. Så bliver de hvor de skal, selv ved løb og nedsidning.

Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  27-02-2011 14:39

For alle svarene. Det er jo ikke ligefrem et emne man møder hver dag.

Jeg vil prøve med en god BH og en stram sportstop ud over. Har brugt babypudder i sommers med god success men vil prøve med bomuld også. Prøver at snakke med min læge i nærmeste fremtid. Kan nemlig også mærke det i ryggen og nakken efter arbejde (tjener)og det var helvede i højsæsonen efter en 13-14 timers vagt

Sjovt det aldrig har været et problem på samme måde før, de er jo stadig samme størrelse, de føles bare tungere - som om de hængere mere i Bh'en. Åh, nogle gange sys jeg drengene har det nemmere.

0
0
Svar på denne tråd

bryster
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 09:48

Tillykke med vægttabet!

Prøv at tage en bomuldstop på UNDER bh'en, det virker for en af mine veninder.

Tomorrow is always fresh with no mistakes in it.

Anne of Green Gabels

0
0
Svar på denne tråd

Det handler
Forfatter: 
Dato:  01-03-2011 00:09

altså også om at løfte dem så de sidder korrekt i BH´en. Jeg tror måske at dine BH´er er for dårlige og det er derfor du får ondt? De er jo ikke sådan mega store dine babser :)

Sagde Janne

Sælges:

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

lkejghæq
Forfatter: 
Dato:  01-03-2011 11:32

ja det handler om at få dem løftet og støttet rigtig af bh´en.

hvis du får ondt af at havde din bh er på, så passer dine bh ´er dig ikke længere. eller også er de for dårlige som jannej siger.

jeg bruger selv E skål og det er til at hold ud hvis jeg har mine gode bh er på, hvis jeg ikke har dem på er der smerte! nærmest kun hvis jeg ligger ned så kan jeg hold ud ikke at have noget på.

1 st sadel forhøjer underlag fra Wintec sælges. pris 100kr. western trense(+curbstrap), og rebgrime sælges. se præs, billeder af alt.

0
0
Svar på denne tråd

den rigtige størrelse
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 19:57

Tillykke med dit flotte vægt tab. Jeg er oppe i en størrelse F. Jeg har ikke problemer, men jeg er også ekstrem hysterisk med om min BH sidder rigtigt. Det handler ikke kun om den rigtige størrelse skål, men i høj grad også om de elastikker over skulder og rundt om kroppen.

Min BH skal sidde så stremt rundt om kroppe at nogle sikkert vil mene at jeg ligner en rullepølse, Men jeg kan altså ikke holde ud at mærke brysterne hoppe rundt hvis de ikke bliver holdt på plads neden under.

Du kan sagtens finde en BH der kan løse dit problem. Det er ikke nødvendigvis en sports BH. Dem jeg bruger er fra Cellbes (tror jeg nok det hedder) er købt på post ordre og koster 199 for to stk. Størrelsen på den hedder 80DD og de sidder helt super på mig.

0
0
Svar på denne tråd

RIGTIG STØRRELSE
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 21:38

Hej...

Jeg kender problemet med ridning og store bryster.

Jeg bruger selv en H-skål. Og må give ragga helt et i, at det er SÅ vigtigt at bh-en sidder RIGTIGT!!

Mit bedste trick må være, først en rigtig god støttende bh og uden på den, så en sports-bh. Det skulle gerne holde barmen på plads.

Den rigtige bh:

* BH'er må ikke glide op på ryggen - så er den for stor omkring (altså er tallet i størrelsen for stor)

Så når du køber en BH skal den sidde i yderste hægte, for lortet giver sig sku en del.

* Stroppene må meget gerne være brede, så skærer de ikke ned i dine skuldre.

* Få en ´bh med hel skål, som støtter brystet rigtig godt i alle mulige og umullige stillinger, hop osv.

* Når du prøver, så hop omkrin i prøverummet og find ud af om bh'en kan holde på barmen.

En hingst parlamenterer man med. En vallak kommanderer man med. En hoppe spørger man pænt og håber på at spørgsmålet godtages..

>> VELKOMMEN TIL ET LIV MED HOPPER <<

0
0
Svar på denne tråd

Ny BH..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 22:00

Dejligt med alle de råd:-)

Jeg har været på shopping og brugte lang tid i Change på at få en rigtig god BH. Virkelig god service fra ekspedienten!

Vi startede med den størrelse jeg har brugt de sidste mange år, 85D, og endte faktisk i 70E. Den er fantastisk at have på umiddelbart og jeg glæder mig til den skal test-rides. Her plejer mine babser at hoppe ud af BH'en pga hyppens voldsomme rygsving.

Men, ekspedienten påpegede også at det var sjældent med bryster i den størrelse og så 'lille' omkreds så hun kunne godt forstå jeg følte de var tunge.

Jeg giver lige en status når BH'en er testet

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder godt
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 23:57

Håber du finder en løsning, brysterne skal nemlig støttes og ikke bare hvile i BH´en. Glæder mig til at høre update :)

Sagde Janne

Sælges:

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider