Ja nu ved jeg ikke lige om det indlæg skal ind her eller et andet sted.
Sagen er at jeg i løbet af det sidste 1½år har tabt næsten 18kg og er gået fra et bmi tal på 29 til 23.
Jeg kunne godt tåle at smide 5kg til men er egentlig super glad for min 'nye' krop og godt tilfreds med mine runde former.
Jeg har altid været meget overvægtig, kæmpet med det psykisk osv. Nu har jeg det godt men så er der opstået et nyt problem - brysterne.
Jeg har brugt en D-skål i mange år men nu hvor jeg har tabt mig så er de begyndt at hænge. TIL STOR FRUSTRATION!
Det værste er at jeg i det sidste års tid er begyndt at døje med ondt i ryggen, over skuldrerne osv. Næsten somom mine bryster ikke kan holde sig selv oppe længere. Nu er jeg meget fysisk aktiv og selv med en god sportsBH lægger mine bryster sig fladt og der kommer sved imellem huden og brysterne. Det giver lokal irritation. Men, når jeg rider - av, aV, Av, AV,
Enten 'hakker' de i min overkrop pga bevægelserne eller får jeg nærmest gnavsår under. Samtidig får jeg ofte ondt i ryggen. Selv med en god sportsBH 
Ja, jeg er simpelthen så ked af det. Både smerten men også dét at jeg har lagt så mange kræfter i at tabe mig og nu hvor drengene så viser interesse (følte mig 'klam' før) så holder jeg igen pga jeg sys mine bryster er frygtelige. Har endda overvejet at spare op til at få lavet brysterne kirugisk. Ikke noget større end min D-skål, vil faktisk gerne have en alm. C-skål, men mest for at få dem løftet.
Er jeg den eneste som er ked af mine bryster? Hvad kan man gøre? Gode råd tages imod med kyshånd.