Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Skæg eller mentruation??
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 08:55

Hvad er slemmest? Min kæreste siger skæg mens jeg siger det andet

0
0
Svar på denne tråd

det er jo svært
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 09:33

at svare på, eftersom jeg er heldig ikke at ha skæg.. Meeen hader " hell week"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil sige
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 09:53

Menstraution, det er så belastende, men jeg kan jo ikke sige hvor træls det må være at have skæg. Jeg går ud fra det er fordi han skal barbere sig hver dag, det må da også være træls, at være nødt til det, men jeg barberer nu da også ben osv. hver dag, men andre kan selvfølgelig ikke se det hvis jeg dropper det en enkelt dag. Skæg kan så også have en fordel- min svoger ligger fuldskæg til om vinteren, for han siger det varmer.

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Ville klart hellere have skæg!
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 10:02

Det luner og man kan lave en masse spændende frisurer i det uden at være bange for om det er for længe om at vokse ud igen.

Menstruation giver mig en månedtlig sygedag hvis det kommer om morgenen. Kommer det i løbet af dagen mister jeg al ære og værdighed da jeg bliver så svimmel, så hurtigt at jeg ikke kan gå nogen steder hen og være hvis/grøn i hovedet i fred. Ofte giver det tynd mave og opkast. Nej det er jeg sq ikke imponeret over! Så hellere skæg, men det ville nok være lidt skørt eftersom jeg ikke just ligner en mand.

Medlem af Bullerklubben

Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside.

Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen!

Hvad var det nu NSLFB stod for?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 14:58

Nu er jeg en af de piger der er velsignet med en kort og meget mild mens , så det gør ikke mig noget.
Men min kæreste ser til tider meget utilfreds ud når hans skæg får en hvis længde, -han siger det stikker på halsen.
Så jeg vil sige skæg, -det er vidst også ret svært at barberer da hårerne sidder i alle retninger, hvor fx ens ben er ret lige til.

0
0
Svar på denne tråd

Hæ hæ - Jeg
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 17:12

har mange smerter under mens., men tror ikke skæg ville være noget for mig

Jeg har et modermærke på kinden hvor der af og til vokser et stift hår frem, og det skal bare væk med pinzet ellers bliver jeg vanvittig

Mvh Janni

" Deres garanti for Ratata "

0
0
Svar på denne tråd

Ikke diskutere..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2011 12:14

Altså det kan man vel lige så lidt diskutere som man kan diskutere Penis vs vagina

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  25-02-2011 13:43

Personligt ville jeg være ked af hvis jeg fik skæg når min mens ophørte ;P

¤Sara¤.

Opstaldning tilbydes ved Karlslunde

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=24&i=14749&t=14749

behandlende og velværende massage tilbydes 160 kr/30 min - Fysioterapeut.

Søger distancemakker ved Karlslunde. ...

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil sige
Forfatter: 
Dato:  25-02-2011 13:47

at skæg- specielt for mænd med problemer ved for ofte barbering som min egen pga eksem- er jeg ik i tvivl om hvis man gerne vil være skægfri, at skæg med garanti er værre. Vi har mens 1 X i mdr. Mandens skæg kommer frem hver dag, skal fikses hver dag (hvis han vil være skægfri)- og har han så eksem oven i der bøvler etc, ja så kan det blive yderst smertefuldt... HVER dag ik bar 1 uge i mdr. Og ja jeg lider af slemme mens smerter

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Re: Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 00:58

Det kommer ud på ét. Han skal barbere sig hver dag = jeg har mit l*rt i en uge + jeg skal og barbere måtten, armhuler og min stylter. Vi har alle noget at se til.

Hest til hyggeridning i Roskilde søges!

0
0
Svar på denne tråd

Eftersom min
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 22:17

kæreste barberer sig en gang hver 14. dag, så ville jeg sgu gerne bytte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider