... arbejder primært med to ting: akupunktur og indlæg til skoene.
Hans teori er, at skævheder i din måde at gå på (det kan bare være forkert overrulning af foden) -> giver forkert belastende knæ -> giver forkert brug af hofterne/bækkenet -> giver problemer i ryggen -> giver problemer i skuldre og nakke.
Jeg kan egentlig godt følge hans teori!
Jeg har dog ikke afprøvet det i praksis endnu, da indlæggene er lidt dyre (2K), men holder næsten "for evigt". Han arbejder i øvrigt med en plade, så data om din måde at gå på opsamles elektronisk og kan ses på computeren umiddelbart bagefter. Derefter specialfremstilles sålerne til dig.
Jeg har selv lidt (og lider til tider af) spændingshovedpiner og har selv været møllen igennem med at notere hvordan og hvornår og hvorledes. Jeg har dog "lært" at når skaden først er sket og hovedpinen kommer snigende, at så rækker jeg ud efter pilleglasset og symptombehandler, for "skaden" er jo sket
Så må jeg tænke over, hvad jeg har gjort galt i løbet af dagen, men det kan jeg ikke, når kraniet er ved at sprænges 
Men... den med de forskellige siddepladser kan også være ond. Jeg HAR prøvet at sidde ved et for lille skrivebord, der ikke kunne indstilles. Det resulterede i en uoprettelig hovedpine inden kl. 13 tre-fire gange om ugen 
HURRA for hævesænke borde hvor jeg er nu!
Og "yoga-bolden" der sagtens kan erstattes kontorstolen nogen timer om dagen 
Det hjalp mig også, at bære briller alle vågne timer. Jeg er lidt nærsynet - ikke ret meget - men har så meget bygningsfejl på begge øjne, at jeg har svært ved at se lodrette streger og jeg derved anstrenger mig ganske unødigt ved læsning. Briller har løst det.
Et varmt bad efterfulgt af en dyne kan aflive det meste af hovedpinen...