|
|
| Månedens pinligste indlæg |
|
|
Åhh syntes det er flovt og har tænkt i flere uger om jeg skulle skrive, men nu vover jeg pelsen  Problemet er at jeg virkelig lugter mellem benene. Har gjort det 1½ mindst Har prøvet den der intim sæbe og en eller anden man skal sprøjte op. Kan ikke huske hvad det hedder? Jeg kan slet ikke magte at gå ned til lægen og spørge. Uhhh nej tak. Havde det også mens jeg var gravid men ingen nævnte noget om det  What to do, det luger og det er mega pinligt  Og jeg går ofte i bad. 1-2 gange om dagen, så det er altså ikke dårlig hygiejne.
Nu mor til jordens smukkeste pige Alice Sofia 13. Februar 2010 3330 g og 53 cm lang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afsted med dig |
|
|
Afsted med dig - det er sikkert bare et ring til lægen og du får en gang cream for noget svamp - det kan jo også være der er noget som skal dyrkes... Off you go, eller i det mindste bare ring derop i morgen, måske de kan give dig et råd via telefonen  Nat nat, sov godt... P.s. det er da ikke pinligt - det tror jeg altså de fleste der har været gravide kan skrive under på...
Mangler du babygrej? Cybex2GO bæresele, Babasling slynge, manuel brystpumpe fra Philips + mange løsdele til flasker som alt sammen passer sammen, flaskevarmer & desinficator + meget mere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************* |
|
|
Havde det også før jeg blev gravid. Tror jeg har døjet med det i 2 år Ja det behøves I ikke kommenter, for jeg ved i vil skælde ud 
Nu mor til jordens smukkeste pige Alice Sofia 13. Februar 2010 3330 g og 53 cm lang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej da, |
|
|
Det hjælper jo ikke at skæde ud med tilbagevirkende kraft.. Det er kun dit nuværende problem du kan gøre noget ved.. Er det kun lugt der er dit problem, der er ikke kløe, svie eller rødme? Hvis det er pH-balancen den er gal med kan du gå på apoteket, de har alverdens ting til både at afgøre pH-værdien og behandle evt ubalance. Jeg vil næsten gætte på at det er canesten du har brugt.. Det er mod svamp hvilket også sagtens kunne være dit problem men det lyder mere som om du skal have en systemisk behandling af det.. 2 kapsler fluconazol ville nok være godt men du skal have det af lægen.. Held og lykke og trøst dig med at de næppe har opfundet alle de præparater udelukkende for din skyld.. Det sagde min mor engang jeg havde fået en bums og mente at jeg bestemt var den ENESTE i verden der fik det.. Hun mente så ikke at clerasil var opfundet til mig alene.. Der er andre med det samme problem..
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Man kan |
| Forfatter:  |
AnjaFP |
| Dato:  |
01-12-2010 12:00 |
|
faktisk også vaske sig for meget dernede, så man få fjernet det sure miljø, som skal være der. Men men som de andre skriver, afsted med dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du har bare |
|
|
... svamp og det er meget enkelt at behandle med Canestensalve som heldigvis findes i håndkøb  Vil du ikke vove pelsen på apoteket, kan du også bruge A38. Skær ned på sukkerindtaget, da svamp lever af sukker. Hold op med at bruge sæbe dernede og sov eventuelt uden trusser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da |
|
|
langt fra sikkert det er svamp... Det klør jo også en del... Specielt hvis man har haft det i 2 år kunne jeg forestille mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg tror simpelthen du vasker dig for tit. Hvis du er bange for at gå til lægen så lad være med at gå i bad i et par dage - eller bare lad være med aktivt at vaske/skylle dig mellem benene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til lægen med dig :-) |
Sarah Cæcilie |
01-12-2010 19:04 |
|
Der findes med garanti ikke én "pinlig" sygdom, som lægen ikke kender til. Det er altid en selv der gør det til noget pinligt, man bliver jo ofte overrassket over, hvor nemt det var, når man er færdig hos lægen. Op til lægen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
det er kun lægen der kan fortælle dig hva det er - jeg har dog svært ved at forestille mig det er svamp el katar uden kløe, svie og rødme. Men okay nogle er heldige så at sige, og har ik alle symptomer. Sagt af en der i 4 år har bøvlet med begge dele, men først er kommet af med det efter sin fødsel og et meget minimalt 6liv. For før kom det bare igen og igen og igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ********** |
|
|
åhh jamen ved i har ret. Men ÅHH ... Det klør ikke eller svir. Kun lugt, men det er også nok tak Nok også derfor jeg aldrig har taget til lægen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum bum |
|
|
Fis du hellere til lægen, jeg var smuttet for 2 år siden, men ok. Jeg ville heller ikke risikere at lugte over for min kæreste.. :/ Og er sikker på at lægen ser sådan noget dagligt. Så off u go 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fisk?? |
taina |
01-12-2010 23:29 |
|
Jeg har flere gange haft det, som lægen kalder "en ubalance i bakterierne" dernede. Det lugter af fisk, som ikke længere bør bruges som menneskeføde, men et par piller, og det er væk. Smut du en tur til lægen - h*n har garanteret set (og lugtet) det før  mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
På apoteket kan du købe Vivac piller og de har hjulpet mig mange gange .. døjer også med det skidt i perioder. Er blevet undersøgt flere gange hos lægen,men han siger at jeg simpelthen bare har en ubalance der gør at det lugter så hæsligt. Men de små stikpiller er fantastiske, efter et par dage er det væk )
//Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Jeg tror også du ødelægger miljøet forneden fordi du skurer og skrubber! Nogle får jo svamp af at have 6 fordi pigen og mandens pH-værdi ikke passer sammen i sjældne tilfælde! Min veninde fik ALTID svamp efter 6 med sin ekskæreste. Jeg synes nu bare ikke dit lyder som svamp! Og jeg har det præcis ligesom dig, jeg hader at ligge med fødderne i stigbøjlerne ved lægen! Men det er jo slet ikke så slemt, og når du har været der så falder der jo en kæmpe sten fra dit hjerte!
Ejer af; - Narnia fra Lille Nørregård IS
- Harpa fra Ytra-Vallholti IS (ifol)
- Álfur fra Danefeld IS
- Diamant DV866
OS Oslo trense str II sælges! Nypris 5.700,- NU 4.000,- ALDRIG BRUGT!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ubalance |
Louise (Lukas) |
04-12-2010 18:05 |
|
Vivag mækesyrekapsler er guld værd for mig! En op morgen og en aften, hvis det begynder at lugte. Derudover sætter jeg for det meste en op efter @!#$, da sædens ph-værdi(base) driller min(åbenbart) sensible skede. De kan købes på apoteket og findes både med og uden indføringshylster. Hvis det er svamp, klør det af h til - så ville man ikke kunne lade som ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ananas - har jeg hørt |
|
|
skulle ændrer vores lugt og smag der. Har dog ikke selv prøvet (har ingen "klager" ), men hørte det i radioen en gang for længe siden... Kan umuligt være skadeligt at spise en dåse (griner) om dagen...
Mvh Gitte, nu med tre hingste gående sammen.
Brugt rideudstyr (Roskilde/Køge) Bla. brun wintec dressur 17" næsten ny med alt udstyr. http://staldlangager.dk/butikken/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lugt forneden |
|
|
Der står mange interessante ting her om de forsekellige ubalancer og betændelsestilstand i skeden: www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/ skedebetaendese.htm Hvis det er f.eks. Gardnerella eller Trichonomas (som begge giver kraftig lugt), så skal du altså lige have en behandling hos lægen. Også for ikke at risikere at smitte en evt. partner (som også skal behandles hvis der er tale om en eller anden sygsom). Smut til lægen, det er ikke fedt, men lægen er altså meget vant til sådan noget (sidst jeg var hos lægen for at få en stivkrampevaccination sagde han "Nå, det var da rart med lidt afveksling, jeg har haft gynækologiske undersøgelser hele dagen". Klokken var 15.00!) Lene
- Home is where the heart is -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Nenya |
07-12-2010 13:50 |
|
Jeg tror du har skedekatar som er en betændelsestilstand i slimhinderne i skedevæggen. Det gør at udflåd og lugt fra skeden lugter som en rådden fisk. Det kommer af ændret balance i underlivet som b.al en graviditet kan medføre. Jeg fik det selv efter en fødsel og derefter en SA, det blev behandlet med antibiotika. Afsted til lægen med dig 
Blev mor tirsdag 01.09.09 kl. 18.59 til en skøn pige som var 54 cm lang og vejede 3870 gram.
Min elskede hund - hvil i fred 21/04-2007-25/6-2009
Hilsen stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Er det kun mig der synes det er lidt sjovt, at trådstarter synes det er mere pinligt at gå til lægen, end det er at poste dette indlæg på et offentligt tilgængeligt forum? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ********* |
|
|
Haha ja men der er der ingen der kan se mig eller kender mig. Så kan jeg frit gå på gaden uden folk har gloet LANGT op i mig  Men men men jeg må hellere smutte til lægen Nu er jeg 23 og har endnu undgået de dumme undersøgelser, men så kan jeg passende få den undersøgelse man får tilbudt når man bliver 23. Havde ellers planlagt at springe over 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for det første |
|
|
op til lægen og så for det andet som en anden skriver Vivag er guld .. jeg lider selv pga sygdom af svamp hver eneste gang jeg har haft mensen en af gangene blev det så slemt jeg måtte ha tabeletter men efter jeg er begyndt med Vivag har jeg faktisk haft et par menses uden svamp til følge. nej det handler ikke om hygiejne men om ens PH værdi i underlivet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skrift over |
|
|
TS: jeg har det som dig med underlivs undersøgelserne.. Jeg undgik dem LÆNGE - og jeg fik ikke andet ud af det, end at jeg byggede min frygt op. For ikke så lang tid siden opdagede jeg en knude i mit underliv, så fik jeg godt nok travlt med at komme til lægen. Ikke det mest behagelige grundlag for ens første underlivsundersøgelse, men det var ikke så slemt som jeg havde forventet. Det var ikke behageligt, men heller ikke vildt ubehageligt. (og jeg har endda en mandelig læge). Men jeg fik det overstået og skal så først igen en gang næeste år. Knuden viste sig kun at være en cyste, selvom jeg i ventetiden havde overbevist mig selv om at det var en ondartet knude og at jeg havde kræft i hele underlivet :p Jeg har også haft problemer med lugt dernede, men mit forsvandt da jeg begyndte på intimsæbe. Kan se du også har forsøgt dette, så det kan jeg desværre ikke hjælpe med.
Mvh Eva. Og nej, selskab staves ikke "selvskab"... og generelt staves ikke "generalt" - i hvert fald ikke i følge ordbøgerne. (men stavefejl skal der selvfølgelig være plads til )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 0987656789 |
|
|
Jeg elsker hestenettet lige præsis for sådan et indlæg som dette... Her kan man bare være sig selv smiler.. Ja kom så i sving og op til lægen. De piller man kan få i håndkøb som bliver nævnt er altså super gode og de virker.. Smiler..
Hilsen Annette (Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|