Kære HN.
Det er efterhånden længe siden at jeg har skrevet herinde, men har brug for at komme af med nogle frustrationer.
Jeg starter fra en ende af, så I får det hele med.
Det startede sidst i juli ca. Jeg er på p-piller og forventede at min menstruation skulle komme om torsdagen og det gjorde den. Om fredagen da jeg var i bad, faldt der noget ud dernede fra. Det var noget elastik-agtigt og lidt hud-agtigt. Der var en smule blod på, men jeg havde jo også min menstruation. Jeg ringede til vagtlægen for at spørge hvad det kunne være, men han kunne ikke sige noget da han ikke havde set hvordan det så ud.
Om mandagen tog jeg så til lægen og han mente bestemt at det var et stykke fra livmoderen der var faldet ud. Han sagde at det var ganske ufarligt.
Om tirsdagen sluttede min mens som den skulle. Der gik så præcis en uge, så fik jeg mens igen. Jeg snakkede med lægen om det og han tog nogle forskellige prøver, men kunne ikke finde noget unormalt. Han valgte derfor at indstille mig til gynækologisk ambulatorium ude på sygehuset til en ultralyds-scanning.
Da min menstruation endelig efter 14 dage stoppede, begyndte jeg at pletbløde. Der gik ikke mange dage før jeg fik pludseligt opståede smerter der hvor livmoderen sidder.
Min mor og jeg besluttede os for at se om vi ikke kunne få tid noget hurtigere ude på sygehuset, da jeg fik en tid til den 27. september og vi mente at det var længe at gå når jeg havde smerter. De ringede til os derude fra og sagde at så længe jeg ikke styrtblødte eller havde feber, så måtte jeg vente.
Her forrige søndag fik jeg menstruation igen for 3. gang. Denne gang besluttede jeg mig så for at stoppe på mine p-piller med det samme. Jeg snakkede med lægen igen, men han kunne ikke gøre noget. Jeg måtte bare vente til den 27. september.
Efter 5 dage med menstruation og voldsomme smerter, holdt min menstruation op, men jeg pletbløder stadig og har stærke smerter i underlivet.
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, for kan ikke holde ud at gå og have ondt, pletbløde og ikke vide hvad der er galt.
Jeg vil rigtig gerne høre hvis nogen herinde fra har oplevet noget af det samme.
Kh en meget frustreret Christina.