Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

pinlige 6 historier :D
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 14:49

ja hvis du blir nemt stødt så skal du nok ik læse videre :D

men syntes det ku være sjovt og hører om jeres kiksede stunder på lagnerne og lægger da gerne ud ( leve janteloven )

for 2 år siden var jeg på øvelse med min daværende fyr, og om natten fik han den ide at vi sku snige os op i klitterne på stranden og hygge :D og afsted det gik først af med kampuniformen ( og det tager tid) og så ellers avvavavavavavavavavavvavava for 6 og sand er altså ik en super fed coktail hehe men gennemført blev det og som straf gik jeg 3 uger og lignede en der have leget med sandpapir det forkerte sted :)

nåe ja eller dengang jeg troede oral betød anal6 og da fyren siger om jeg kan li oral svarer jeg NEJ det skal jeg aldrig prøve i stærk tro på at vi snakkede anal her hehe ups

nå nogle af jer der tør blotte det knap så fede hjemme på lagnerne :)

0
0
Svar på denne tråd

Godt nok ikke mig...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 19:10

Av av - sand...

Nå, men jeg har ikke lige lavet nogen ups'er - men min mands fars fætter, boede engang i ejendommen hvor vi også bor, og om sommeren står mange vinduer jo åbne, specielt når det er meget varmt... En tidlig morgen, en af de der rigtig varme nætter, hørte vi nogen som havde godt gang i gymnastikken på lagnerne ... den fik ikke for lidt i temmelig lang tid, og vi fik sporet os frem til at det nok var fætteren.

Senere på dagen mødte vi så fætteren, og vi spurgte ham bare "var det godt?"... Ud over at blive tomat-æske-rød i hovedet, så tog han det nu meget fint.

Den eneste episode jeg kan komme i tanke om, var da jeg boede hjemme, og havde kæresten på besøg. Min mor sagde til mig en morgen, at min seng altså ikke var lydløs...

Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
-

Børn er små engle, hvis vinger skrumper i takt med, at benene vokser

-

Nu med job i forsvaret...!!!

0
0
Svar på denne tråd

Bombur - har
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 20:14

du ikke nogen veninder du kan snakke med om sådan noget ?

MVH Janni

DV hingsteplag fra 09 til salg - se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

hello hello
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 21:00

underligt svar om man ikke har nogle veninder man kan snakke med om sådan noget??? kan man jo så sige om alle indlæg herinde

har desværre ikke noget videre pinligt eller sjovt...som jeg lige kan komme i tanke om men skal da komme tilbage hvis noget dukker op GG

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

dfghjkllll
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 21:10

JLH ?Wannamus? søde du burde virkelig ikke læse videre i indlægget hvor jeg skrev læs ikke videre hvis du blir nemt stødt :) jo har masser af venner men er heller ik bange for og grine af mig selv og du burde heller ik være bange for og grine af dig selv for ingen er perfekt :)

tapall hehe har os prøvet den der hvor ens de gamle siger hm hm din seng er ikke lydløs og det pinligste var at de have gæster nedenunder og mit værelse lå lige over stuen :D ups ups ups

malene :) kom nu malene grav i hukommelsen der må være noget smuds et sted hehe

0
0
Svar på denne tråd

he he he
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 23:36

tjaa, i mine unge dage da jeg lige havde mødt min mand, var vi til en fest hos nogle af hans venner(første gang jeg mødte dem).

Efter et par timer el. 3 blev vi lidt trængene og sneg os ud på toilettet sammen.Hvad vi ikke lige havde tænkt på var at det var det eneste toilet i huset , så da vi kom ud var der en laaaang kø. Og de kunne selvfølgelig allesammen gætte hvad vi havde lavet .

Pinligt.

COOPER OX

SE HAM PÅ

araberhingst.dk

Ox hingsteplag sælges ,2 år, super temperament

0
0
Svar på denne tråd

lirjgotigjotr
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 12:14

hehe gudve om de har været med på en lytter i køen :D flot cooper hehehehe

0
0
Svar på denne tråd

Vi blev
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 12:19

også lidt trængende på et tidspunkt og valgte at gå ind i en af baderummene efter mørkets frembrud. Vi havde så ikke lige tænkt over at selvom glasset på døren var matteret, så var der stadig meget lys i rummet og mørkt på den anden side af døren!!! Der er ingen tvivl om, hvis der var nogle som gik forbi, at de udemærket vidste, hvad der foregik der inde.

Hilsen,

Anja

Vil du have det bedste ud af dit liv?

www.anjafunder.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mange filmer
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 12:36

viser de mest romantiske scenarier i vand, hvor ælskende har det meget skønt.....

De glemmer at gøre opmerksom på at vand(og specielt saltvand)har en lignende effekt på de nedre dele som sand.... Og det gør nas i MAAAAANGE dager efter....

Når jeg så legger til at undertegnede har en lille smule vandskræk, så behøver jeg ikke lægge til nogle fordybende og udmalende detaljer for at I skal forstå at DEN opplevelse ikke var den fedeste, og at den havde en dårlig indvirkning på det daværende forhold......

0
0
Svar på denne tråd

muhahahahah
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 14:01

hahahahaha griner i nu :D godt jeg ik er den eneste der laver kiksere men kan da lige tilføje en mere til samlingen hehe

den anden nat ville vi lige hygge lidt i en øde skov og det var smukt og skøn natur osv :D indtil en myre bed mig lige i røv sprækken hehe

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan bidrage
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 18:18

med flere myrebid og udfordrer med bistik på de læber man ikke viser i dagslys (normalt) Og NEJ, ikke de spiselige, ret gode bistik, men de rigtige, nas, ikke-brugbar-på 14-dage slags.

Myre kan definitivt ikke li at man ligger i deres hjem. Ugæstmilde djævler, synes jeg nog.

Bier: De er ikke så søde som rygtet vil have det til.

0
0
Svar på denne tråd

ifgoifthjoty
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 19:40

BISTIK :D hvordan kan det lade sig gøre ???????? AVAVAVAVAV godt det ik var mig hahahaha men er flad af grin ( undskyld ) den tror jeg altså ik jeg kan slå

kan dog huske dengang jeg fik en klat s.d i øjet avavavava for n svien :)

0
0
Svar på denne tråd

Kan godt tilføje en "upser"
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 00:02

Jeg var nok omkring 18 år - og syntes selv det var lidt sejt jeg havde scoret en af min storebrors venner.

Vi endte hjemme ved min søster - og vi skulle begge sove i stuen. Og hvorfor så ik på den samme sofa - i vores 40 hestes brandert skulle der jo obligatorisk knaldes lidt - gummidut fundet frem og godt brugt. (Kan simpelthen ikke huske om det var godt eller dårligt ) Men ihvertfald forsvandt gummidutten på mystisk vis - og jeg havde lykkelig glemt alt om nattens hændelse den efterfølgende dag.

Så ville skæbnen at min søster skulle ha nye møbler - en ældre dame skulle så "arve" de her to fantastiske sofaer - og hvad fandtes der i en af sprækkerne - hmmmm en godt brugt gummidut - prøv lige og spørg om min søster blev rød i bærret over dette lille "fund" for det var jo hende der fik skylden....

Jeg måtte så gå til bekendelse senere og fortælle at det vist var mig der var den ene "medskyldig".

R.I.P. Arina 29/4 1996 - 10/12 2009

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

Kvalitets kat. 1 pony hoppe sælges, 3 år. Er ryttervant.

*OBS* Masser af udstyr til salg- se præs.

0
0
Svar på denne tråd

5gijotrgjiort
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 20:35

Arina : :D sad lige spændt og ventede på om dutten var forsvundet ....derop du ve ..... men man kan da ik sige andet end at det er en sikker sofa hehe

0
0
Svar på denne tråd

fgyuiopåøælkjhvhkjælø,m
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 21:57

Hmmm, kan ikke lige komme i tanker om noget specielt pinligt fra eget 6liv - men jeg har da i mine yngre dage, også prøvet den dér med 6 i klitterne - og hver gang jeg har læst om 6-scener i en bog eller set en romantisk film, hvor hovedrollerne hengiver sig til hinanden på en øde strand, så tænker jeg "Ja ja, opreklameret piz"!

Men min venindes kæreste, der er gynækolog, fortalte engang, at han i årenes løb har været udsat for en del tilfælde, hvor kvinder skulle have hjælp til at få "et eller andet" ud fra skeden! Jeg kan ikke længere huske præcis hvad det var, men bare at der var nogle ting imellem, som man måbede lidt over!!

Og der var ALTID en eller anden meget plausibel årsag til, at objektet var havnet dér, som ALDRIG havde noget med 6 at gøre!! Og altid måtte denne mand, med den meget tørre humor, prøve at finde en grimasse der kunne passe, så det så ud som om han naturligvis troede på det flove kvindemenneske! :D

Gitte C

BREYER MODELHESTE

Samlerobjekter og legetøj til hestefolket!

- se alle de nyeste heste :D

0
0
Svar på denne tråd

Har ikke lige nogen selv
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 08:53

- men var nær kørt galt da jeg var på vej hjem fra byen efter at have handlet en eftermiddag. På en grusvej i siden holder en gammel rød bil, og foran den sidder en kvinde godt igang med et blow job - manden står med bukserne nede. Her kommer jeg kørende i mine egne tanker og måtte lige kigge en ekstra gang! ;) de står helt ude til vejen, jaja. Ingen blufærdighed her :)

Hvis din hest kunne tale - hvad mon den ville sige?

0
0
Svar på denne tråd

Odense Camping
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 16:14

Lå for nogle år siden på Odense camping i camp-let, et ungt par i campingvogn, som lå på den anden side af hækken lige bag os, mente at de sagtens kunne tillade sig, at feste igennem til den lyse morgen.

Højt musik og flaskerne klirrede til hen ved kl. 2 om natten, til trods for, at vi og andre havde bedt dem om at dæmpe sig.

Kl. 2 blev der endelig stille og vi formodet, at de var gået under bordet at druk, meeen?? knap en halv time efter, hørte vi nogle underlige lyde (gadadunk gadadunk gadadunk gadadunk ....) Han gryntede og hun hvinede, vi var ikke i tvivl om, at de hyggede sig og at campingvognens støtteben, ikke var skruede helt ned (vores børn vågnede og spurgte hvad de lavede, øhhh? )

Så blev det sku for meget, råbte til dem, at de i det mindste kunne lukke vinduerne, hvis de skulle ligge der og skrige,

Vinduerne blev klappet i og der blev stille et lille kvarterstid, så fortsatte de igen (gadadunk gadadunk gadadunk gadadunk ....) .

Næste morgen kl. 8 skruede en anden nabo helt op for radioen, for som han sagde, hvis de ikke ville sove om natten, så skulle de heller ikke sove om dagen.

Det unge par, kom (rød i hovedet) ud af campingvognen ved 11 tiden og vi kunne ikke dy os for at spørge dem om, om de ikke ville låne en hjulnøgle til støttebenene, da det måtte være ubehageligt at ligge i en campingvogn der vippede.

Inden klokken 12 havde de pakket sammen og forladt campingpladsen.

Martin

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 18:49

sidder her og grine helt for mig selv..

da jeg var omkring de 15 år havde jeg en noget ældre fyr.. og vi var til en festival blevet en smule uvenner.. det skulle der så rodet bod på igen og vi endte i hans søsters telt ( som han påstod han havde fået lov at låne... )

Nå men jeg fik en omgang og vi var fine venner igen... For en kort periode.. hæhæ

Når men dagen efter kom jeg nok så fint gående igennem pladsen uden at tænke mere over aftens hygge i hans søsters telt.. Dog skal det lige siges det varede MEGET kort.. for igennem HELE pladsen lød der et mega skrig... MIT TELT... MIN SOVEPOSE !!!!!

øhhhh spør lige om jeg ikke blev MEGA rød i hovedet..

Men her sluttede det ikke for naturligvis var hun blevet letter fornærmet over at han kunne være så fræk at ha ¤#" i hendes telt på hendes sovepose, og hun synes da helt bestemt at resten af festivalen skulle hører om det.. MEGA flovt.. der gik lige en del tid inden jeg havde lyst til at snakke ret meget med hende igen.. Ha ha

Men ud over det .. har jeg også være på den med at ens mor fortalte at min seng knage...

lev mens du gør det

elsk mens du tør det

0
0
Svar på denne tråd

hahahahahaha
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 09:57

Jaja her kan jeg da også være med

I vores unge dage, for snart 100 år siden, vi havde lige mødt hinanden, og hvad gør man så når man bliver trængende, jo man kører da ind i skoven, og ligger sæderne ned i bilen.

ruderne dugger i sådan en lille bil, og midt i den ene bagdør var der tørt et rundt hul i duggen, og der stod så en fremmed mand og gloede ind nøj han fik travlt da vi fik øjenkontakt med ham haha

0
0
Svar på denne tråd

kldhfvoifrgoer
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 11:50

hahahahahaha det er altså nogle gode historier i har, godt man ik er den eneste der kan dumme sig :)

0
0
Svar på denne tråd

6-historier
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 13:13

Jeg og min daværende kæreste var flyttet ind i noget helt nybygget rækkehus. Vi boede der ikke så længe, men da lejligheden skulle synes, måtte jeg altså gå min vej, da min daværende kæreste skulle forklare viceværten, hvordan de to dybe huller i væggen var kommet af. Vi havde ikke lige tænkt på at der på sengen sad nogle store bolte, som skulle holde sengegavlen fast. Den havde vi bare ikke gidet at sætte på....

Vores naboer i rækkehuset var (heldigvis) min veninde og hendes mand. Og jeg kan vist ikke tælle de gange, de skruede ned for fjernsynet, mens de undrede sig over hvem på vejen der spillede techno - før de fandt ude af at lydene kom fra væggen

Eller også var der dengang, jeg rødmende måtte få min far til at reparere min seng, da den nærmest var skilt ad... Hans eneste kommentar, da han så den var lidt så tørt "så måtte vi jo bare ligge ordentligt" - men han var nu sød at reparere den alligevel, så den nu ikke falder sammen

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

Hehehhehe
Forfatter: 
Dato:  03-08-2010 02:15

For nyligt, skulle min kæreste og jeg prøve noget "kama sutra"spil.. Her skulle han havde bind for øjnene og jeg skulle klare sagerne lidt.. efter det var vellykket overstået og jeg skal til at ligge mig ved siden af ham, er sengen ikke så bred som jeg tror- så da han stadig ligger med bind for øjnene, vælter jeg lige ned på gulvet. hold kæft han grinede ! han havde bare hørt et bumb og et skrig:D

...-Æblet-...

0
0
Svar på denne tråd

haha...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2010 17:53

FED tråd ;)

Jeg fik engang en spraytan og blev virkelig lækker brun! Jeg tog hjem til min daværende kæreste nogle timer efter, hvor vi hyggede os grundigt, og han "lagde klatten" på min mave. Jeg tørrede det af og tænkte ikke mere over det. Veninderne kiggede MEGET mærkeligt på min mave dagen efter til omklædning, da den brune farve var forsvundet i baner på min mave... ups ;)

En anden pinlig historie, min daværende kæreste og jeg hyggede os en aften med at tage lidt.. erotiske billeder ;)

Vi gik fra hinanden, og jeg glemte alt om disse billeder, til jeg blev ringet op en dag, af en stor grindende kammerat, der kunne fortælle, at min x kærestes nye pige, som HADEDE mig, altså havde fundet billederne på hans mp3 afspiller.... FLOT grønært... Det var fandme pinligt at se hende i øjnene efter. Han undskyldte dog mange gange!

Min veninde har fortalt en historie, som vist også kan gå under kategorien pinlig ;)

Hun var i fuld gang med at have @!#$ med en fyr. han tager hende bagfra og der er knald på. Pludselig ligger han armene om maven på hende og klemmer til, hvilket resultere i at hun slår en MEGA prut!!! De ignorerede det begge, men hun var grædefærdig da hun ringede og fortalte det.. haha :P

Man skal kysse mange frøer, før man finder sin prins <3

0
0
Svar på denne tråd

pinlige historier..
Forfatter: 
Dato:  04-08-2010 10:05

Jeg husker for år tilbage, da jeg boede hjemme.. Dog er dette ikke en pinlig historie fra min side, men mere forældre som er for hurtige på aftrækkeren.. :-)

Min daværende kæreste og jeg boede hjemme ved mine forældre..

Vi havde hele aften sat oppe på værelset og set en film efter lektier.. Vi bestemmer os for at gå ned i stuen til min stedmor..

Da vi så kommer ned siger hun. " Kan i ikke tage sengen lidt ud fra væggen når i hygger jer?? " Med en lidt bestemt stemme..

Vi kigger forundret på hinanden og siger, at vi har ikke hygget os.. Jamen der var en hylen deroppe fra..

Hmm.. Jeg flækker af grin.. Hun bliver lidt småsur og spørger hvad det er jeg griner over..

Susanne, (som min stedmor hedder) det er hamstrene der løber i deres løbehjul.. Hi hi.. Deres hjul hylede lidt når de løb i det.

Ja der måtte hus så gå til kende og undskylde.. Stadig en sjov historie som vi stadig griner af.. :-D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 15:58

Kan skam også være med her og endda sket meget fornylig. kærestyen og jeg hygger ved han giver mig den bagfra og ja så falder sengen sammen men vi rigtig hygger. så den nat må vi ligge i ske og han måtte dagen efter have reparet sengen.

Snart med Fjord hesten Fjolle og ponyerne Prins og Sascha

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 18:00

Har ingen spændende historier, kender dog en som var ude at lufte sin hund og kunne ikke forstå hvorfor hunden stod og gloede intenst ind i noget højt græs - det viste sig så at hunden havde fået øje på et (meget flovt) ungt par som havde gang i det helt store - ups hehe

Mvh Heidi

Some of my best leading men have been dogs and horses

Elizabeth Taylor

* Bryllup i juli 2011*

0
0
Svar på denne tråd

Griner
Forfatter: 
Dato:  10-08-2010 23:32

Vi bor i et 2 etages bebyggelsesområde bestående af 7 opgange, og er heldigvis meget gode venner med dem i vores opgang og i dem ved siden af

Men her i sommers havde vi ikke tænkt på vinduet var åbent, før genboen i et hus ved siden af, åbner sin havedør og råber til os at vi skal dæmpe os, så han kan sove

Efter at have grinet af og lukket vinduet, fortsatte vi selvfølgelig

0
0
Svar på denne tråd

Åååh.... Den
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 11:11

med hunden får mig til at tænke på en oplevelse jeg engang havde...

Jeg er jo opvokset i Skagen, med deraf følgende ridemuligheder i mine teenage-år. En yndet tur var at "runde Grenen".

På et tidspunkt kommer vi forbi den bunker, hvor folk plejer at stå på og se ud over stranden, og hvor det er helt tydeligt at se vandene mødes. Vi rider nedenfor den og lidt længere fremme på stranden kan jeg se en der laver nogle bevægelser der tyder på at der er gang i noget andet end blot solbad. I Vandkanten går der en og samler sten, og tager ingen notits af parret.

Da ponyen og jeg er lige ud for parret der er i gang med parring, stopper den ponyen og stiller sig ellers bare til at glo på en sådan måde, som kun nysgerrige heste kan....

Det kan nok være at ponyen pludselig fik lov til at gå op i klitterne... Jeg syntes det var SÅ pinligt... At de lå der MIDT på åben strand og at ponyen så oven i købet kunne have stået der og kigget indtil de var færdige....

Selv kan jeg ikke lige komme i tanker om nogle rigtig pinlige situationer hvor jeg har været hovedperson...

Min ekskæreste og jeg skulle engang forsøge os med det der dybt romantiske nøgen-måneskindsbad i havet med deraf følgende vandaktiviteter.... Men ak...

Jeg er lidt hysterisk når jeg ikke kan se havbunden, og det er ikke muligt i måneskind, så det endte med at jeg hoppede rundt i vandet og sagde "Uh, Ih, Uha" så al stemning forsvandt og det romantiske i det koncept blev ligesom black-listet.

0
0
Svar på denne tråd

ikke pinlig
Forfatter: 
Dato:  18-08-2010 08:46

men "kastrerte" en tidligere kæreste som var ganske så uerfaren med piger. Han skulle alltid give mig komplimenter men de blev ofte fejl.

efter et langt forspiel skulle vi gå videre da han sa, "du er ikke en slik pige det går 10 af på dusinet" hvor jeg brøt ud i den værste krampelatter man kan tænke sig og kunne ikke stoppe. Og hvor han falt fullstendig sammen, da han jo skulle give mig et kompliment og være sød.

ved ikke om i bruger det ordtaket i danmark, men det heder altså enten " at man er ikke en sådan som det går 12 af på dusinet (altså noget ud over det vanlige) eller "det går kun 10 på dusinet af dig" = at du er noget spessielt.

Med andre ord sa han altså i fejl betydning at det ikke var noget spessielt med mig og at jeg var under en middels pige.

Han blev dødelig fornærmet a min reaksjon fordi han følte sig dum, men jeg syntes bare det var sødt at han sa fejl og ytterst komisk

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

0
0
Svar på denne tråd

Tigerbalsam...avs
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 11:55

En kollega af mig har et vennepar der godt kan li´at prøve en masse...fedt nok og fred være med det.

Manden i dette foretagende havde så høre at tigerbalsam skulle være en lise for sjælen i et bl*wjob, så dette skulle jo prøves.

Der blev smurt godt på og hun gik i gang... Det varede dog ikke længe før det sved og brændte i lillemanden som bare faen og ved hende de samme symptomer, dog bare på tunge og i munden.

Fuldt overbeviste var de begge dog om at andenparten nød det til fulde, så de bed smerten i sig og fuldførte akten.

Da de efterfølgende begge var røde her og der, og prøvede at køle og lindre, gik de til bekendelse. De lavede efterfølgende en aftale om at råbe vagt i gevær fremover, hvis glæden ikke levede op til forventningerne.

Behøver jeg sige at Tigerbalsam ret ofte bliver nævnt i deres selvskab

Zamangah

"Jeg er jo opvokset i Skagen, med deraf følgende ridemuligheder i mine teenage-år. En yndet tur var at "runde Grenen"."

Dette udsagn gav mig vildt mange billeder, indtil jeg så sammenhængen..var især udtrykket at "runde grenen" jeg tænkte lidt over

Lotte

Alle de gode leveregler er blevet skrevet,

nu mangler vi blot at handle efter dem.

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk tråd
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 20:52

Ihh det er så hyggeligt med sådan noget læsning hvor man rigtig kan trække på smilebåndet.

Jeg har ikke rigtig selv prøvet noget pinligt, men en af mine gamle folkeskoleveninder oplevede noget....

Hun gik på rideskole hvor de red ret mange på holdene. De red engang imellem tur og plejede at ride igennem en lille privat skov. Det var vist sådan en rigtig dejlig dag med skyfri himmel og hele rideskoleholdet kommer skridtende på lang række da de passerer en personbil der ikke ligefrem står stille parkeret. Først troede de det var nogle børn der hoppede på bagsædet, for de kunne ikke rigtig se så meget pga duggede ruder... Da holdet så kommer tættere på, er det et par der bare gir den gas. Jeg tror - heldigvis for parret - ikke at de lagde mærke til den lange hale af teenage-ryttere der fniste på det groveste.

Ejer af Niendamgaard's Morgan & Milancio S

&

Mor til en Noah 20.09.2009

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemingway

0
0
Svar på denne tråd

Pinlige historier
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 18:50

Smiler stort af alle indlæggene De er rimeligt festlige..

Personligt, har jeg selv rigtige mange sjove og pinlige episoder igennem årene

Een af de nyeste, er at lige nu bor min kæreste og jeg i en lejlighed, hvor vores soveværelse, ligger lige ovenpå et Pizzaria.. En eftermiddag, var vi lidt vilde , og højlydte.. Senere på eftermiddagen, skulle vi ned til bilen og hvem stod så ikke udenfor og smilede smørret Det gjorde Pizzamanden og hans forældre kiggede hurtigt den anden vej.. Ups..

Det at leve er at ville,

det at ville er at elske;

som vi elske dag for dag,

så er livets vingeslag.

0
0
Svar på denne tråd

jufiregfre
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 11:53

geniale oplevelser :) godt og vide man ik er den eneste der dummer sig hehehe

kom gerne med flere :)

0
0
Svar på denne tråd

En historie
Forfatter: 
Dato:  10-09-2010 14:31

Haha, virkelig sjove uheld, i har disket op med

Jeg kan komme med en enkel fra mit eget liv:
Jeg var sammen med en, som lige var flyttet i ny lejlighed. Vi er kommet i gang, da det ringer på døren. Han siger så, det nok er viceværten, og han har nøglen, så vi kan ikke engang lade som om, vi ikke er der.

Han får et par underbukser på, lukker døren ind til mig og åbner for viceværten. Skæbnen vil så, at viceværten skal ind i værelset, og jeg ligger derinde under dynen og er ved at dø af grin. Jeg synes det er dybt morsomt.

Viceværten forsvandt hurtigt igen og var så venlig at ønske os en fortsat god dag.

Det må have været fantastisk at lære viceværten at kende på den måde

Mvh. Anna

- Nu med verdens fedeste layout :D
0
0
Svar på denne tråd

Springtur
Forfatter: 
Dato:  23-09-2010 18:13

Min veninde og jeg er ude og ride.

På en lang lige sti i skoven sætter vi i en hurtig galop. Stien munder ud i en eng, hvor en jorde tur er oplagt.

Jeg ligger i ydersporet og noget bagved veninden og hendes hest.

Pludselig sætter hendes hest af i et spring - der lyder et skrig og i det jeg dundrer forbi ser jeg 2 nøgne kroppe der hastigt ruller væk.

Der var heldigvis ingen der kom tilskade, men mon ikke det 6sultne par er mere opmærksomme næste gang de skal på skovtur.

0
0
Svar på denne tråd

Sæxhistorier.
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 18:28

Jeg fik af en bekendt fortalt en genial historie.

Han havde netop fået en ny kæreste, hvor han da skulle møde forældrene. Jeg kan dog ikke huske, om det var første gang, han mødte dem.

De skulle overnatte i stalden, da en hoppe snart skulle fole. Glímrende lejlighed til sjov..

Dagen efter fortalte svigermor at de havde installeret overvågningskamera i stalden ;)

Jeg havde en kæreste i en periode, som elskede at fjolle til Coldplay. Problemet var bare, at jeg altid flækkede af grin når Yellows omkvæd blev spillet og han havde påpeget, hvor meget det lød som at han synger "Oh yeah, hun sked en bums" xD. Romantisk ...

Monica <3

Gudesmuk, knapstrupper og stjernen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider