Har længe tænkt over om jeg skulle oprette en profil herinde og skrive dette indlæg, but here goes...
Syntes egentlig det er rigtig svært at skrive. Men jeg føler mig godt nok alene i denne verden. Har ikke de nære veninder mere (én enkelt, som også har sit liv og sin familie og kæreste, hvilket jeg har fuld forståelse for)...de andre forsvandt da jeg bad om hjælp og jeg har sådan set ikke hørt fra dem siden. Jeg aner ikke, hvad der sker og hvor de bakker ud. Det gør mig utrolig ked af det og skuffet. Troede jo, at de var mine veninder. På godt og ondt. Gennem de gode tider og de dårlige. Og der har været en del dårlige tider, men jeg har aldrig bedt dem direkte om hjælp før, da jeg er flov over at have det skidt så tit. Og derfor er det ikke nemt at tale om og jeg vil hellere have det sjovt, når vi er sammen.
Dog er det også mig som næsten altid tager initiativet til, at vi skal lave noget eller bare ses. Dette kører jeg også meget træt i. Og at én så nærmest aldrig svarer på sms´er eller opkald og én anden logger af div. kommunikationsprogrammer, som f.eks. Messenger, når jeg logger på, så begynder jeg altså at tage det personligt. Nu må de komme til mig, hvis de mener der er et venskab.
Men jeg savner så nogle nye venner, men synes det er noget svært, sådan "bare" at finde. Jeg har dog fået stald/hestevenner, men det er jo ikke dem jeg tager i byen med, ud og shopper med, på café, koncerter, biografen osv. med. Jeg er ikke så god til, at gøre nye ting alene.
Tilgengæld er jeg meget alene og det bliver da trist i længden. Jeg er single og ved ærlig talt ikke, hvor jeg skulle finde en kommende kæreste/mand. Net-dating er prøvet, men jeg tiltrækker ikke dem jeg synes er spændende, men altid de samme typer som intet siger mig. Det samme sker i byen, de samme typer. Men jeg er nu ikke interesseret i at score i en brandert.
Så lige nu føler jeg, at jeg er kommet dertil, hvor jeg er ligeglad med det hele. Ligeglad med hvad jeg spiser, hvordan jeg ser ud, hvordan mit hjem ser ud, om opvasken er taget osv. Der kommer jo ikke nogen og besøger mig alligevel.
Føler egentlig kun glæde når jeg er ved hesten. Resten af tiden kæmper jeg mod ensomheden og ligegyldigheden. Dog kan det også være ensomt, at være hesteejer. Men måske er det bare sådan mit liv skal være. I så fald ønsker jeg ikke at blive 100 år.
Hvordan vil i tackle mit liv?
Nu prøver jeg at bede en masse fremmede om hjælp, da dem tæt på mig ikke vil/kan 
hilsen Sana