|
|
| Hævet og hårdt bryst? Silicone! |
| Forfatter:  |
karinacomisa |
| Dato:  |
25-04-2010 12:53 |
|
Hej ænder. Håber der er nogle herinde der kan komme med en god forklaring for er ved at få dårlige nerver her  I torsdags hævede mit venstre bryst en del og er det stadig og er meget hårdt og huden klør, skal lige sige at jeg fik lagt silicone ind for snart 3 år siden, men tror ikke det er det der er problemet, men ved det ikke med sikkerhed jo  Samtidig stoppede min mens periode i torsdags, jeg tager p-piller, og jeg havde blødt minimalt gennem hele perioden, jeg plejer ellers normalt at bløde voldsomt meget. Jeg er ikke gravid, har taget to tests i forgårs. Jeg har fået noget mere motion end jeg plejer i den måned her og har også løftet lidt håndvægte, men det er ikke meget. Jeg prøver at kontakte lægen i morgen, men det er næsten umuligt at komme igennem på telefonen især om mandagen  Er der nogle herinde som kender noget til overstående? På forhånd mange tak
Med venlig hilsen Karina Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uh jwg ville |
|
|
bede om akut tid, det kan være at indlægget er i stykker og siver 
Sagde Janne Sælges: Windsor elite 17 " Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB for info -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føl efter |
|
|
.. hvordan føles brystet? Jeg har selv implantater i begge bryster, og der skal altså MEGET til at ødelægge et implantat. "min" kirurg stod med træsko og hoppede på et implantat, da jeg spurgte ind til holbarhed. Jeg har desuden evighedsgaranti på mine mod lækager. Hvilken type har du i? mener mine hedder Mentor eller noget i den dur.. Det er en ret dårlig ide at træne brystmusklen hvis dine implantater ligger under musklen. Det vil gøre dine bryster deforme! Jeg tænker om implantatet kan have rykket sig grundet træningen eller om musklen er overbelastet? hvis du skal have tekket oget er det kirurgen eller stedet du blev opereret du skal have fat i. De kan scanne dit bryst og se om implantatet er intakt eller har rykket sig
Fjordhest er bedst. Mor til Naia født d 4-1-06 Billige DAM /Gjøl trolde købes!!! Skal være originale. i størrelsen fra 9- 16 cm. Gerne med tøj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.... |
karinacomisa |
25-04-2010 18:52 |
|
Tak for svar, det er Nagor jeg har i, skærefast silicone  Det føles hårdt og især for oven synes jeg, i hvert fald i forhold til det andet. Jeg er blevet opereret på H.C. Andersen klinikken i Odense, så prøver at ringe til dem i morgen. Håber bare det er som du siger, brystmusklen der er overbelastet, men uanset hvad så er jeg færdig med at træne brystmuskler nu, men trænede det også kun i 3 dage, og ja mine implantater er under musklen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad endte |
|
|
Fjordhest er bedst. Mor til Naia født d 4-1-06 Billige DAM /Gjøl trolde købes!!! Skal være originale. i størrelsen fra 9- 16 cm. Gerne med tøj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
karinacomisa |
26-04-2010 12:42 |
|
Skal til egen læge her kl. 13 og til Odense på onsdag, de synes det lød som kapsel, det håber jeg bare ikke at det er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilbage... |
karinacomisa |
26-04-2010 14:33 |
|
Tilbage fra lægen, mit infektionstal var for højt, så er kommet på antibiotika og bliver henvist til Roskilde Plastikkirurgisk Afdeling hvor jeg skal scannes, håber ikke jeg skal vente for længe og håber bare at pencillinen tager det og så er det det, orker ikke at jeg skal opereres eller noget  Hvor er det irriterende at jeg ikke ved hvad det er, men lægen ville give mig ret i at der er noget der ligger bag ved implantatet og trykker det ud af og gør det hårdt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder |
|
|
jo ret vildt!! Jeg håber de tager fejl og at det i stedet er brystbetændelse (hvad det så end skulle komme af).. Du skal lige holde os opdaterede ik! Krydser fingre for dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
karinacomisa |
26-04-2010 20:38 |
|
Jeg skal nok holde jer opdateret, men hvor er det bare ikke sjovt ikke at vide hvad der er galt  Min læge regnede med at der gik ca. 10 dage før jeg kunne få en tid i Roskilde  Kan der gå betændelse i en muskel ved træning? Altså jeg løftede kun vægte i max 5 minutter, men det var 5 kg vægte og hvis jeg så måske har løftet forkert? Ja, jeg aner det ikke, hader bare den uvished 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det kan jo |
|
|
også være noget så simpelt som en fibersprængning. Infektionstal (crp) kan blive forhøjet af mange ting, endda ting du ikke mærker, men som din krop bekæmper alligevel. Håber det bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afvises |
|
|
Jeg synes lige jeg vil gøre dig opmærksom på,at du meget vel kan blive afvist på Roskilde,og blive bedt om at opsøge kirugen der har lavet brysterne. Det blev jeg,og et eller andet sted er det vel også meget fair,ved nærmere eftertanke. Nej man kan ikke få betændelse i brystvævet eller musklen,fordi man har løftet lidt vægt,så det er bestemt ikke det. For mig lyder det nu somkapseldannelser,som jeg også har i det ene bryst. Men når det nu ikke er længere siden du har fået dem lavet,er der så ikke livtidsgaratin på implantaterne?? Prøv lige at undersøge det,for så kommer du kun til at betale for selve indgrebet hos kirugen,men ikke for et nyt implantat.
Nu med en lille prinsesse i maven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
karinacomisa |
27-04-2010 08:17 |
|
Lægen sagde da da hun snakkede med dem i Roskilde at jeg havde fået lavet dem på en privatklinik, men de ville da gerne se mig i Roskilde. Jeg fik afvide da jeg fik dem lavet at der kun var 1 års garanti  Håber bare det er en fibersprængning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder |
|
|
meget undeligt med kun et års garanti. da jeg fik lavet mine (for 4 år siden) fik jeg desuden at vide at mentor var det eneste implantat der var godkendt til brug i dk, men det kan jo have ændret sig. Har du ikke et garantibevist på implantaterne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Garanti... |
karinacomisa |
27-04-2010 08:32 |
|
Har lige tjekket, og har ikke noget garantibevis, har kun et kort hvor der står hvad jeg har fået i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder |
|
|
som er lidt useriøst sted du er blevet opereret, men det var jo ikke let at vide inden.. jeg har garantibevis på hvert implantat, samt en eskrivelse af hvad garantien dækker. ved du om dit implantat havde ru eller glad overflade? man ved nemlig at ru overflade mindsker risikoen for kapseldannelse væsentligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ved jeg... |
karinacomisa |
27-04-2010 21:34 |
|
Mine implantater har ru overflade ved jeg. De ringede fra Roskilde Sygehus i dag, jeg har fået en tid allerede i morgen, så nu håber jeg snart jeg bliver klogere  Lægen fra Odense skulle have ringet til mig i dag, men hun har ikke ringet endnu, så ved ikke om jeg både skal til Roskilde og Odense i morgen, men må prøve at ringe derover igen i morgen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er jeg tilbage... |
karinacomisa |
28-04-2010 19:22 |
|
Så er jeg hjemme igen og lidt klogere  Lægen på Roskilde sygehus var noget ubehøvlet synes jeg og jeg blev sådan set heller ikke scannet, men fik taget nogle blodprøver som jeg får svar på i morgen. Han snakkede noget om at det kunne være at de blev nødt til at fjerne implantatet, men jeg fik i hvert fald ikke sat nye i hos dem  Heldigvis ringer lægen fra Odense senere på dagen, og vi har nok fundet grunden nu, jeg fik for 3-4 uger siden rodbehandlet en tand med spidsrodsbetændelse og sådan noget betændelse i tænderne sætter sig nogle gange på implantater og er meget svær at slå ned igen, hun fortalte at når man fik lavet sådan noget hos tandlægen og man havde hjerteimplantater så fik man altid forbyggende antibiotika, men det gjorde man bare ikke med bryster, men det skal man så huske hvis man en anden gang skal rodbehandles at så skal man have forbyggende også. At overfladen på implantatet så er ru gør at infektionen rigtig kan sætte sig fast og rigtig nok, kan vi ikke slå den ned eller at det kommer igen efter det er væk, så skal implantatet tages ud i op til et halvt år  Jeg får dobbelt dosis af normalt af antibiotikaen og nøj jeg er dårlig, har rigtig meget kvalme, træt og føler nogle gange jeg er ved at miste bevidstheden, og hvor længe jeg skal forsætte med det ved jeg ikke endnu, men jeg kunne godt risikere en kur på en måned eller to  ÆV ALTSÅ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder godt |
|
|
nok trist! Jeg håber du holder os (mig) opdaterede! Jeg krydser fingre for penicillinen virker!!
Fjordhest er bedst. Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg skal... |
karinacomisa |
04-05-2010 22:59 |
|
Jeg skal forsætte med antibiotikaen i 6 dage endnu, men mine infektionstal er fine igen og brystet er blevet normalt, men skal forsætte med pillerne alligevel, og så krydser vi så fingre for at det ikke kommer igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha.. |
|
|
godt det går den rigtige vej, har tænkt en del på dig. Sikke en slem forskrækkelse at få! Hvis du har 6 dage tilbage å penicillin endnu og brystet allerede er normalt, så tror jeg nok det skal gå 
Fjordhest er bedst. Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det... |
karinacomisa |
05-05-2010 09:54 |
|