Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

rygestop virker det
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 16:00

jeg har lædt i avisen at man kan kvitte tobakken ved at enkelte behandlinger med noget der hedder biofeedback, har tænkt på at afprøve det, har i prøvet dette behandlingsform ?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 22:46

kender ikke til methoden, men har selv stoppet for ikke længe siden, fra 35 smøger til ingen fra dag til dag... det hårdt men med en god vilje kan man godt. afhængigheden foregår i hovedet

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

xz<x<zx<z
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 07:16

Jeg lånte "røgfri -den lette vej til rygestop" på biblo.

Jeg læste den en søndag, og dagen efter røg jeg den sidste smøg, det er nu over 7 års siden. Og jeg røg rø 40 om dagen.

Og det var helt gratis.

Mange hilsner Fru Bach

Stald-Nickolos.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 10:48

Googlede det lige...det lyder som en god gang plat på linje med "tangplaster for vægttab".

Hilsen

Askepot

0
0
Svar på denne tråd

gå til lægen
Forfatter: 
Dato:  09-04-2010 11:07

Manden min røg mellem 20-40 om dagen. an har prøvet lidt forskelligt, også akupunktur. Akupunktur virkede rigtig godt, men nålene gjorder ondt i hans øre og så pillede han dem ud, og en halv time senere røg han igen.

Nu er han så på piller fra lægen. De er absolut ikke gratis, de koseter ca 800 kr i måneden. Men så spare han så de godt 1500 kr på smøger. Pilerne virker, og han kan slet ikek klare lugten af sigaretter, og lugter alle andre røger hurtigere end os andre.. Jeg tror at røg han en smøg nu, så kastede han op. Han har ikke røget i 14 dage, og pillerne skal han tage i 3 måneder...

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-04-2010 12:31

Ja jeg har også min tvivl om det kan hjælpe det var også derfor jeg gerne ville forhøre mig lidt da det jo koster en del pr. gang . Hvis det var så enkelt og godt var der nok flere der fik hjælp der.

0
0
Svar på denne tråd

Det eneste
Forfatter: 
Dato:  09-04-2010 16:27

Ja, jeg tror at det eneste der reelt virker på rygning er et rygestop - altså at man stopper med at ryge. ;-)

Så enkelt, og svært, er det.

Bare STOP! Lad være med at tænde den næste cigaret. Smid dem ud du allerede har, og køb ikke flere.

Jeg gjorde adskillige forsøg, over mange år, før det lykkedes mig. Jeg var meget nikotinafhængig!

Det drejer sig om at lede tankerne over på noget andet når man har lyst til at ryge. Det er ikke let, men det er kun DIG der kan tage den beslutning. :-)

Erkend dét og drop alle "mirakelkurene".

/minski

HESTEMASSAGE TILBYDES

(Vestegnen og Midtsjælland)

Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...

0
0
Svar på denne tråd

Det er faktisk forskelligt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2010 14:28

Hvad der virker, jeg bliver helt umulig (værre! ;-D ), hvis jeg ikke har noget, der hedder: Jeg vil være røgfri, men jeg må gerne ryge i havens fjeneste hjørne. (Det var også utilgængeligt).

Men jeg MÅ gerne.

Desuden plaster, nikotintyggegummi- og tonsvis af frugt i mundrettebidder. Og sukkerfrit slik.

Jeg brugte noget NLP- godt nok til vægttab, men så tabte jeg også 13 kg- og spiste enormt meget god mad.

---

Jeg blev desværre depressiv, nikotin virker på min hjerne.

Derfor kan jeg ikke bare stoppe- jo- har nogen en øde ø?! Jeg kan låne i et par år?! ;-)

Nogen kan. Man skal bare være klar over, at det er svært, og at vi er forskellige. Nogen taber jo også vægt på kur- andre lider.

Jeg kan ikke bruge nedtrapning- eller fuldt stop. Medmindre omtalte øde ø deltager. Da jeg skal fungere i min hverdag, har jeg haft det godt med NLP.

Mvh
xtiny

"Lad være med at vente med at have det sjovt, til du er færdig med noget. Måske bliver du aldrig færdig."

0
0
Svar på denne tråd

Ryge stop
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 08:15

Hej..

Jeg ville gerne holde med at ryge, men jeg ville ha en ting at se frem til når jeg var holdt. Den var manden med på ( Har en dejlig mand )

Jeg Røg min sidste smøg en søndag aften i feb.

14 Dage efter hvor jeg var sidste dag på pc kursus, ringede min mand at han nok skulle hente mig når jeg hade fri.

Kl 14 holde han i mine forældres bil med heste trailer efter Ja min veninde og mine børn var også med. Hvad skal vi????

Vi skal hente din nye hest som er din gave fordi du er hold med at ryge . Min veninde og min dejlige mand hade funde min nye hest til mig.

Capaja er nu min stor grund til ikke at starte med at ryge igen. Elsker bare min nye livsstil og så selv om jeg har taget på.

Billede

Held og lykke med ryge stoppet

Nu den heldige ejer af fjordhesten Capaja ;-)

Er nu pony ejer hos Pia Jacobsen ( norringsholm )

Sarah efterlyses men i Tyskland

0
0
Svar på denne tråd

RYGESTOP med tft
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 15:05

Jeg har gode erfaringer med tft, jeg har dog ikke behandlet mig selv, men flere andre, med gode resultater - man man skal være indstillet på at holde op -

jette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider