Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 sveskejuice
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 22:34

ADR siger jeg bare. men er forstoppet, så skal drikke det.


men nogen der ved hvor meget og hvor tit man skal indtage dette klamme stads?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der findes da
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 23:24

andre midler hvis man ikke kan lide sveske juice


Håber ikke du drikker det som et middel til at fremkalde diarré og vægttab.


Minder mig om dengang en af mine veninder dagen efter fødslen af hendes søn, var så skrækkelig tørstig. På sygehuset stod der sveskejuice - hun syntes det smagte godt og drak en hel liter..... Det fortrød hun kort efter WROUUUUM




MVH Janni


Nu med hest både her og der

og allevegne :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 klkækækælkæ
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 10:05

Ja, der er masser af andre muligheder.


MEN jeg bliver bekymret, når du skriver i en anden tråd at du har fået lov at komme lidt hjem og så skriver du om sveskejuice umiddelbart efter.


Er der grund til bekymring?!

0
0
Svar på denne tråd
 
 det var
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 13:11

det var læge her på psyk der mente det kunne hjælpe. men ra næsten en liter (adr) og intet skete der.


så nu fra i morgen skal jeg begynde på Husk. nogen der har erfaring med det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der findes flere midler .....
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 13:14

..... der kan købes i håndkøb.

Der er f.eks. et pulver, der hedder Movicol og så er der Lactulose, som er et flydende produkt.


Men det vigtigste for at opretholde en god tarmfunktion er at spise fiberrig kost og få tilstrækkelig væske.

Kan forestille mig, at dit tarmsystem ikke fungerer optimalt, efter din sygdom.


HUSK er også et meget benyttet produkt, som er godt som drys på et surmælksprodukt.


Men man kommer nok ikke uden om, at det er den mad, vi spiser, der er det vigtigste for at holde maven i naturlig balance.


Mvh. Lisbeth


Keld Sheik kom lige forbi og gav mig en signatur ........ fordi jeg fortjente det

0
0
Svar på denne tråd
 
 sveske juice
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 22:45

Jeg drikker skidtet pga jeg får meget smertestillende, som er hårdt ved maven. På mit står 1 glas morgen og aften. Kan ikke fordrage svesker, og det her er ren tortur, men det hjælper.

0
0
Svar på denne tråd
 
 En kop kaffe
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 20:32

kan også have en virkning på en træg mave. Det sætter lidt gang i tarmbevægelsen,


En isterning i juicen eller fra køleskabet er godt. Jeg synes at det smager rigtig godt og jeg kan sagtens tåle både det og svesker in nature så for mig er det en lækkerbisken!!!! ;o)


Helle

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider