Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

jubii nemt og tabe sig
Forfatter: 
Dato:  13-01-2010 15:13

ja så startede diæten mandag 11/1 med grøntssags suppe og groft brød, 1 times styrketræning 2 timers ridning og 1 km løb i knæhøj sne :) og tirsdag stod der allerede - 1,2 kg og i dag onsdag er det minus 1,4 så det går heldigvis dejlig stærkt uden jeg spiser specielt anderledes end før :)

lige et glad udråb fra mig

0
0
Svar på denne tråd

Så er hun på kur
Forfatter: 
Dato:  13-01-2010 22:17

Men du spiser af dine muskler når du ikke får protein og det bider sig selv i rumpen, 1 1/2 gram protein pr kg du vejer for at du kan holde et stabilt vægttab.

I en kyllingefilet er der ca 30 gram protein så dem skal du "bare" ha´ 6 af hvis du vejer i nærheden af 90 kilo, styrketræner du skal op på 2 gram protein pr kilo pr dag.

Proteinpulver er vejen frem hvis du ikke kan spise så store mængder kød, det andet er vejen frem til vandtab/muskeltab

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Kik start
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 02:05

Bliv du bare ved, og der er også proteiner i grønsager og brød. plus en masse vigtige vitaminer.

Så du bliver næppe et raslene skelet med bilringe af fedt på.

Det vigtigste er hvis du er på kur at det virker, altså fedtet forsvinder.

Men du kan suplere med kogt fisk og kylling, og andet magert kød.

Husk at overskud af protein også lagers som fedt, og det er ikke livs nødvendigt at spise kød hver dag.

så glæd dig bare vidre, og nyd at det lykkes

Hvornår har du lavet en foderplan til dine børn

0
0
Svar på denne tråd

grønne muskler ;)
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 09:02

Altså heste danner jo fx fint masser af muskler på vetabilsk føde.

Ellers så gå efter ærter og bønner osv. alle bælgfrugter indeholder protein der er meget lig det man finder i kød :-)

0
0
Svar på denne tråd

vægttab
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 14:54

Jeg holder med Mac her.... Når man ligger i kalorie underskud er man hård ved sine muskler....Så er det ekstra vigtig at få protein nok ind. jeg får mindst 1,8 gr pr kropsvægt...Jeg vejer pt 60,7 0g skal ned på max 60. Træner Styrkeløft 5 x om ugen, på konkurrenceplan..Med lidt øvelse er det ikk svært at få nok proteiner.... Men det er ellers flot dit vægttab...dejligt du er så motiveret..-det er det vigtigste.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider