Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Pointkuren .
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 23:02

Heej folkens . :D

Der skulle vel ikk være nogen af jer som har pointkuren liggende på computeren som i ville sende til mig ?

Har bare ikke råd til sån noget på min fesne elevløn, så kunne være fedt hvis nogen af jer ville hjælpe mig . :)

Camilla Søe smuttede igen

TEAM SØE

Rigtige piger rider

Rigtige ryttere springer :D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-01-2010 15:55

Pointkuren? Mener du WeightWatchers?

Det ligger altså ikke på computeren. Det er rigtige, fysiske hæfter. De er ikke bare sådan lige til at sende i cyberspace, du.

Kh

Maria

Mor til skønne Kathrine, født 24.08.06

-Og skønne Frederik, født 22.03.09

0
0
Svar på denne tråd

Alternativt
Forfatter: 
Dato:  17-01-2010 16:48

Alternativt kan du sætte dig et mål for antal kcal pr. dag, eksempelvis 2.000. Så taster du ind i http://www.madital.dk hvad du har spist, og hvor mange kcal du har tilbage til den dag. Princippet er lidt det samme.

Hilsen Bettina

0
0
Svar på denne tråd

Kan anbefale Lene Hanson
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 09:49

Hejsa!

Jeg er selv på kur og kan klart anbefale Lene Hanson, det er nemt, skønt og dejligt at følge hendes anvisninger. Hun har lavet nogle skønne kogeboger, hvor man skal bruge alm. let tilgængelige produkter.

Jeg startede d. 4. Jan - og har til nu stille og roligt tabt mig 5 kilo (faktisk incl. 1 uge med for mange aftaler ude i byen, og mad der ikke var helt efter hendes principper, så der ikke blev opnået et vægttab), kun ved kost omlægning - dyrker ikke mere eller mindre motion end tidligere.....

Hvad end du vælger - så held og lykke med det.

Mvh Christina, dejlige Metrik - og lille skønne Skærgårdens Secret Love!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider