Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Ømme bryster
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 23:44

Hej :)

Jeg har fået vildt ømme bryster her de sidste par dage. Kan næsten ikke engang tåle min kæreste kigger på dem så gør de ondt.

Jeg er lige stoppet på p-piller da jeg ikke kunne tåle dem, så kunne det være denne hormonelle forandring der er skyld i det?

En anden tanke er graviditet, da jeg jo er stoppet på p-piller. Misforstå mig nu ikke, vi beskytter os stadig, men tanken er der.

Nogle der kan komme med nogle kloge ord om hvorfor de gør så ondt?

KIRSTINEN

folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

0
0
Svar på denne tråd

123445
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 01:45

start med en graviditetstest, men ellers så kan de godt blive ømme når man stoppe med sine hormoner

Her holder vi Dansk Varmblod =)

Køre på SPT.

0
0
Svar på denne tråd

en graviditets test
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 07:13

skal ikk kunne påvise en graviditet før på selve 1 dag man går over tid, så hvis ikk du ved hvornår dette ville være uden p piller- fordi du har fået en fast mens efter p pille stop endnu, så er det gætværk hvornår en test vil kunne påvise. Men sandsynligvis ikke allerede.

Men jo de kan godt blive ømme af begge dele.

Nikon-pics4U

Her færdes jeg osse: Tør hvor andre tier (IKKE ekstra bladet!)

Termin d 15 dec 09 med en dreng

0
0
Svar på denne tråd

ømme,,,
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 10:13

er mine også til tider, dog uden der er noget som helst galt. jeg kan dog heller ikke tåle p-piller, (har konstant mens. imens jeg tager dem, så ryger fidusen hurtigt)

men jeg vil umiddelbart tro det er de hormonelle forandringer kroppen lige skal ha på plads.

mvh. Gitte og Tyran

*jeg har ikke altid ret, men jeg tager aldrig fejl*

0
0
Svar på denne tråd

Ømme bryster
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 10:20

Vi er også nogle der får enormt ømme bryster når vi har ægløsning. Det varer hos mig typisk ca. 4 dage. Måske det kan være det?

Mvh. Rikke Jensen

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 14:00

Jeg plejer også at have meget ømme bryster lige op til min menstruation, hvor de faktisk kan vokse en hel skål. Østrogenet er jo på det højeste lige der, så det er jo ganske normalt. Og endnu mere når du ikke er på p-piller, ligesom menstruationen også kan være noget kraftigere når man holder pause fra p-piller, end når man er på den.

Jeg havde også meget ømme bryster for 3 uger siden, da det var ved at være tid til min månedlige ven kom på besøg.. Bortset fra mine kære bryster næsten føltes som om de sku sprænge, og min månedlige ven kom ikke som planlagt.

Jeg ventede faktisk 14 dage med at tage en graviditetstest, og fandme om prøven ikke var positiv.. Jeg har netop været hos doktoren og det er skønnet jeg allerede er i uge 8, ikke at det ikke er en dejlig ting at få børn, og jeg har fast kæreste, men jeg er slet, slet ikke klar, så har måtte tage den beslutning at jeg skal have abort.

Så hvis jeg var dig, ville jeg som det første tage en test, så du ved om det mon sku være det.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 14:50

Hej :)

Jeg ville bare lige sige, at jeg også har mega ømme bryster. Det spønder i dem som dengang jeg ammede.

Jeg er også stoppet på p-piller for nylig, det er 1 måned siden nu ca.

Men prøv da lige at tage en test, kan jo være du er gravid :)

0
0
Svar på denne tråd

fgyhujikhgfghj
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 19:42

Mange tak for gode svar! Der er jo en del muligheder. har slet ikke styr på hvornår min mens kommer, men bliver bare så nervøs for om det er en graviditet.

Men brugbare svar, mange tak :)

KIRSTINEN

folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 00:03

Hej

Tager du anden medicin ? Jeg mener altså ikke homoner, for jeg får noget medicin, som hjælper mod angst og fobier, og det giver også brystspændinger.

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg 545.000 kr i 4894 Øster Ulslev

Gloster,er til salg se præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 00:12

Jeg stoppede på et (for mig) forholdvis nyt mærke p-piller for 3 månder siden - der gik fuldstændig ged i systemet. Det startede faktisk allerede inden jeg stoppede med dem, og det var grunden til at jeg stoppede - min krop sagde højt og rungende fra! Jeg havde konstante hedeture, var oppustet, havde kvalme og fik også ømme bryster. Jeg var igennem flere (bragende negative) graviditets test og en snak med lægen før jeg endelig troede på at jeg IKKE var gravid - det var jeg så heller ikke

Jeg kan normalt godt tåle p-piller, men skiftet til et andet mærke gjorde altså udslaget. Jeg er nu tilbage på de gamle piller uden problemer.

Men hormorner kan være skyld i mange ting - måske skulle du få dig en snak med lægen, just in case?

- velox

"An American Monkey after getting drunk on Brandy would never touch it again, and thus is much wiser than most men" (Charles Darwin)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider