|
|
| Ingen sprut ingen s.ex |
| Forfatter:  |
marco |
| Dato:  |
05-10-2009 14:21 |
|
læste lige i dag, om en stor undersøgelse. Der viser at mere end hver 3 kvinde slet ikke dyrker S.ex uden først at have indtaget alkohol.Samt at mange kvinder fortrækker at være påvirket før 6.
Er det virkelig rigtigt ? Syntes ikke det er min erfaring med de kvinder jeg gennem tiden har været sammen med.
Så skal i også være fulde, før de´r bliver liv down under ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe nej nej.... |
|
|
nu drikker jeg slet ikke og jeg er altså ikke "tørlagt"... synes J. Spangs kommentar:" for mig handler det om, om jeg skal være tændt eller lyset skal være det" er ret god - måske det er derfor nogle kvinder skal være stive først 
Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten
"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
jeg har aldrig sys 6 føles specielt godt el sjovt når man er påvirket - og den dag i dag drikker jeg stort set ikke. Jeg kan tag en enkelt maks to i ny og næ... De ter YDERST sjældent jeg drikker over 2 genstande og dermed blir små beruset af det. Bryder mig generalt ikke om følelsen, efter veerne og for den sgas skyld 6 mens man er påvirket... Det er ikke lige så godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indrømmet |
|
|
jeg får da med det samme lyst,når jeg har drukket og "min mand" er i nærheden. men det bliver for det meste ik til noget da jeg også bliver træt af alkohol. Og jeg/vi har da et aktivt sexliv i hverdagene hvor ingen af os indtager alkohol. så den stemmer bestemt ikke på mig. Men hører mere og mere , på nogle piger at de har nærmeste @!#$ fordi det er jo lang tid siden sidst.^Så måske for den type er det nemmere når man har indtaget noget. Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
....tjo til dels passer den undersøgelse vel godt nok. Det gør den i hvert fald på mig *GG* At man har fået et par glas gør kun det hele lidt sjovere og løssluppent Man tør lidt mere og gør lidt mere syns jeg  Men uden alkohol dur da også nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nope..... |
|
|
passer ikke på mig. rører meget meget sjældent alkohol men har absolut ikke et problem med lyst. det er nok nærmere manglen på en mand der er problemet her nærmest en ufrivillig form for cølibat. og jeg er bare ikke til de der engangs ting.....
Hilsen Nicole
gud har fået en ny lille engel Noah F. 27-5-09 t. 27-5-09
altid i mit hjerte ................................... Knyttede armbånd sælges. tjek præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Niks...... |
|
|
Niks... 
Tilbydes : Opstaldning i 6933 området i selvpasserstald( 14 km fra Herning. sSald med udtræksordning, hø, wrap og horselux samt mineraler. Her er der plads til forskelligheder. Kontakt :Marianne 28 70 01 97 eller Tina 20 86 41 6 ... ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
velox |
05-10-2009 21:47 |
|
Hmmm...det kommer meget an på situationen. Generelt foretrækker jeg ædru s6x..så kan man også huske hvad der skete dagen efter  Men lidt tipsy s6x i ny og næ kan være meget sjovt. Om det er mere løssluppent eller ej, synes jeg kommer meget an på hvem man er sammen med... 
- velox "An American Monkey after getting drunk on Brandy would never touch it again, and thus is much wiser than most men" (Charles Darwin)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg drikker meget sjældent, så her er det altså ædru s*x. Bevares, har da før i tiden haft en masse s*x påvirket af alkohol, men jeg kan nu bedst lide det i ædru tilstand, man husker det bedre.  Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da |
|
|
godt nok trist, hvis det er nødvendigt at drikke alkohol for at få lyst til at dyrke 6.... Jeg forstår godt ideen med, at man bliver mere løssluppet og initiativrig når man er påvirket, men det bør, i min verden, da bare være et ekstra krydderi en gang i mellem. Hvis det skal være nødvendigt at drikke, for at kunne dyrke 6, siger da noget om, at folk ikke hviler nok i sig selv, til at turde dyrke 6 som de er. Skræmmende.
Zamangah
En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel (Elbert Hubbar)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg behøver |
Marie *Ozzy* |
06-10-2009 12:31 |
|
absolut ikke alkohol for at få lyst til/dyrke 6. Jeg nyder det båede med og uden et glas eller 2 forinden. Men efter 2 glas vin melder lysten sig ofte kraftigere end normalt, så helt ved siden af er undersøgelsen nok ikke... Får jeg omvendt væsentligt mere, mister jeg helt lysten. Det har vel noget at gøre med at man føler sig ekstra afslappet og i kontakt med sig selv efter 1 glas eller 2, mens man mister sine sanser når man får mere... Jeg oplever ikke mig selv som tilbageholdende/genert og ser ingen problemer i lyset er tændt osv, men det giver alligevel på en eller anden måde, et lille pift til udfoldelserne, hvis man forinden har fået et glas eller 2..
Sagde Marie som går ind for at dyreplageri skal straffes hårdere! Og mener ALLE ryttere burde bruge hjelm og sikkerhedsvest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Undskyld mener I at man efter 2 glas er påvirket? For så har jeg da kun s?x i påvirket tilstand For mig så synes jeg ikke det har nogen virkning under selve akten, men er jeg lidt pløret (som først indtræffer efter en 5-6 genstande) så er lysten da klart større for mig - men på en anden måde end når jeg ikke har indtaget noget.
Hilsener Mie
Kanon lækkert ponyhingste føl sælges temperament og gangarter i TOP!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha da... |
|
|
Lidt skræmmende, hvis hver 3. kvinde kun har lyst til seks i påvirket tilstand!! Jeg kan da ofte godt mærke lysten melde sig, hvis jeg har drukket lidt vin - men drikker jeg for meget falder jeg i søvn inden jeg kan nå at få gjort noget ved det  Jeg har da helt sikkert oftere seks i ædru end i fordrukken tilstand, og det er altså ikke fordi jeg tvinger mig selv uden at have lyst  Håber der er noget galt med den undersøgelse, ellers står det da skidt til...
Hilsen Mette med fjordhypperne
Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles - med respekt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhbvidfbu |
|
|
overhovedet ikke sker måske en gang hver andet år max jeg har intaget alkohol før @!#$ og så er det så lidt at jeg ik kan mærke det særlig meget i kroppen
livmoder udlejes... kunne du tænke dig dit eget føl men mangler hoppen så kontakt mig. dejlig fuldblodshopppe på 164 i stg avler store flotte føl eller stor oldenborg/lippizzaner 167 i stg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alkohol |
Louise (Lukas) |
14-10-2009 09:54 |
|
Næhhh...her i foretagendet virker det lige modsat. Hvis jeg har fået et par glas vin, så er jeg ved at falde i søvn og har kun lyst til dyner uden nøgen mand (eller han må da gerne ligge ved siden af...). Jeg gider ikke 6, hvis jeg er træt, og alkohol gør mig træt/søvnig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beruset |
|
|
Jeg har selv prøvet det modsatte... Havde en kæreste, der var alkoholiker.. Han havde kun lyst, når han var beruset, dog uden at være "stegt"  Dette var ikke altid sjovt...  Mvh Christina
Det at leve er at ville, det at ville er at elske; som vi elske dag for dag, så er livets vingeslag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.............. |
wettergren |
29-10-2009 23:04 |
|
Jeg kan lide begge dele. Det er ihvertfald ikke altid, at det er den der ædru elsk-mig-inderlig slags s.e.x, er det jeg har brug for 
Er det iøvrigt ikke kun håbet om s.e.x, der får mænd til at dele drinks ud til pigerne i byen !?
SKÅL
Konklusion er det sted, hvor man blev træt af at tænke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|