Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Laser beh. mod uren hud?
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 16:02

Hvor er jeg træt af de evige altid fyldte pore og underjordiske kæmpe bumser.. altså alt i alt tilbagevendende uren hud, så man altid dække med make-up.

Derfor har jeg virkelig overvejet at prøve laser behandling, men vil hører om nogen af jer har prøvet dette? er der effekt?

For ved jo fra tidligere indlæg at jeg ikke er den eneste der er træt af dette problem som forfølger en efter puberteten...

¤Sara¤.

opstaldning/sommergræs tilbydes i lille stald ved haslev

Massage tilbydes - Fysioterapeut stud.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

0
0
Svar på denne tråd

Inden du
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 16:05

griber til noget der koster en formue, det være sig forskellige behandlingsmetoder, produkter der lover både det ene og det andet eller hvad ved jeg så tal med en hudlæge. Få en henvisning fra din egen læge og bestil en tid hurtigst muligt. Det gjorde jeg og det var skønt at møde en der tog mit problem seriøst.

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

opsøg din læge
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 20:40

Jeg havde også problemer med uren hud. Jeg gik til min læge og fik cremen redap og en indstilling til marselisborg hospital hvor de også behandler med laser. Jeg fik to behandlinger med laser for at få fjernet de værste ar og cremen holdte urenhederne nede.

Siden har jeg fået en ny creme, da jeg ikke synes redapcremen havde så stor effekt mere, men jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder.

Jeg synes du skal gå til din egen læge i første omgang og høre hvad han eller hun kan gøre for dig.

Husk hvis du skal have en behandling med laser kan det godt give problemer med pigmenteringen. Fx fik jeg mørk pigment på overlæben (ikke fedt at ligne en med overskæg) så jeg måtte konstant bruge faktor 60 på overlæben for at undgå misfarvningen.

Med venlig hilsen

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 21:51

problemet er at min hud er ektrem sart..

Har fra nogle år siden været til læge og fået noget, fx. redap...

men deres produkter er alt for skrappe til min hud... så bliver bare rød og tør i den istedet..

¤Sara¤.

opstaldning/sommergræs tilbydes i lille stald ved haslev

Massage tilbydes - Fysioterapeut stud.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

0
0
Svar på denne tråd

Hudlæge
Forfatter: 
Dato:  05-09-2009 21:28

Din hud lyder, som min... jeg har altid troet, at jeg bare døjede med grim, uren hud... jeg har haft bumser på størrelse med perlehønseæg, hudorme, stoppede porer, grimme ar osv. osv. i årevis. Og jeg har bare følt mig grim! Og intet har hjulpet, fordi altm hvad der fjernede bumserne, efterlod mig med tør, skællende hud istedet.

Min hud eksploderede pludselig i store åbne sår og vædskende eksem med tør, rød og skællende hud en dag (jeg ligner noget fra en skrækfilm på billeder fra den periode), og efter et par år har de nu endelig på hudambulatoriet på OUH fundet ud af, at jeg såmænd bare lider af Rosacea, der ter sig "en smule" atypisk. Nu står den på Rosex og i perioder tetracyklin, og jeg har aldrig haft så pæn hud før!

Hudlæge!

Vejen, som begynder i hjertet, må nødvendigvis krydse hjernen, hvis den ikke skal ende blindt!

... What the caterpillar calls the end of the world the master calls a butterfly.

0
0
Svar på denne tråd

Nåja... glemte at nævne
Forfatter: 
Dato:  05-09-2009 21:31

At min "eksem" (rosacea) selvfølgelig var blevet forværret af fejlmedicinering med binyrebarkhormon... det tåler en rosacea-hud ret dårligt (så jeg fik peroral dermatitis oveni... suk).

Vejen, som begynder i hjertet, må nødvendigvis krydse hjernen, hvis den ikke skal ende blindt!

... What the caterpillar calls the end of the world the master calls a butterfly.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider