|
|
| det der med BHer?? |
|
|
Endnu en "kvinde" debat jeg er sååååå træt af BH helvedet, træt af en 85b ikke altid er 85b i alle mærker alle de her skide former og modeller og dit og dat, CHRIST man skal jo ha en doktorgrad for at finde noget der sidder korrekt OG hvornår sidder det så korrekt?? var på jagt idag og i den ene butik satte den så stramt jeg var sikker på blodsikulationen blev kappet selvom sælger mente den her bare sad som smurt (IKKE enig i det jeg blev gasblå i hovedet)... Den anden butik mente sælger den her model var lykken ehhm bøjlerne sidder 5 cm under brystet og gav ordet "push op" en helt anden betydning idet man måtte skubbe BHen op hele tiden så den fik kontakt med brystet .. INGEN succes.. Og så er der de her famøse "skub pattøjet op i halsen" BHer i alle afskygninger og former med vand og gele og luft (tænkte straks og jeg som troede sadelmarkedet var advanceret )den ene var brysterne ved at kravle ovenud af.. den anden blev de klemt helt sammen på midten, den tredie tror jeg de sad nogenlunde i men bøjlerne sad sgu mystisk, de sad og skarvet ind i sideflæsket.. Så enden på alt blev Mor her ingen ny "kran" fik idag .. Andre der lever BH helvede som mig????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja jeg gør.Alle de Bh'er jeg har haft på,er som sko der klemmer/gnaver.Jeg må være deform,og nu får dutterne lov at leve deres eget liv,for det meste ihvertfald. Dorte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen det kræver |
| Forfatter:  |
Jasper |
| Dato:  |
25-07-2009 09:52 |
|
altså at man ved hvordan man ser ud... Er der stort mellemrum mellem dine bryster, eller sidder de tæt. Og ikke alle modeller, går til de meget skråtskåret skåle. Det er heller ikke sikkert at du er, 85b(hvis ikke du er blevet målt) Du kan måske være 80C.
Pia
Ved du hvem MAN er???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åååh de dutter |
|
|
Nej, det er ikke nemt. Man behøver dog ikke en doktorgrad, men lidt videnskab skal der nok til. Find én bh der passer dig (lad en ordentlig ekspedient hjælpe dig) skriv mærke, størrelse og model ned og gå i fremtiden efter dette og eller lad en anden dygtig ekspedient hjælpe dig med at finde noget lignende, og er du en af dem der har ekstra svært ved at finde "kraner" så gør dig selv den tjeneste at købe 2 af den samme når du finder noget godt. Jeg læste engang at bhér ikke engang sidder perfekt på 10% af den kvindelige befolkning! og det på trods af at testpersonerne fik rette størrelse og tilpasning. Så det er ikke dig der er noget galt med, men "kranerne"
Medlem af Bullerklubben Nu også på Facebook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har læst |
Illum |
25-07-2009 15:01 |
|
At det er 85% af kvinder der ikke er holdt ordenligt på plads....
Illum !! .
Realistisk kyniker og livsglad livsnyder.. Og man....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jasper hehe |
|
|
de kan vel defineres som værende draget en smule sydpå efter en unge dog uden at været hængebabsenutter dvs ikke så spændstige som da jeg var 17 har vel det der ligner 1-2 cm kavalergang når de er frie.. Ja Illum tallet er vidst chokerende større end vi lige regner med, men er det fordi der er mange røvdårlige ekpedienter derude? el er vi for dårlige til at opsøge de rette butikker?? Selv er jeg fan af Change på strøget, La Perla og andre lidt dyre butikker men de klemmer simpelthen livet ud af mig når de iføre mig en BH.. Vil gerne kunne bestille fra Victorias secret men tør simpelthen ikke våge mig ud i det.. Men hvem går man til for at få en ekspert vudering?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fordi I er |
Illum |
25-07-2009 15:47 |
|
For dårlige til at gå de rigtige steder og købe ind.
Illum !! .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har fundet nogle mærker som bare sidder perfekt og det er Eva Bien, Konrad, Roza og Axami. Jeg bestiller over nettet, for de passer altid perfekt. Men de er heller ikke helt så billige som en Bilka BH.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er nemlig det det gælder om |
Jasper |
25-07-2009 19:59 |
|
at finde et(gerne flere, hvis man kan) mærke der duer til ens  Og så lade være med, at drømme om eller forsøge, at presse sig ned i et af de mærker, man ikke duer til - selvom der findes en BH, man er helt vild med. En super lækker BH, vil aldrig se pæn ud, hvis den ikke passer til indholdet  Men en simpelt BH, der PASSER, den vil ALTID gøre noget godt for dig 
Pia
Ved du hvem MAN er???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej - heldigvis gør jeg ikke det |
|
|
men har gjort - indtil jeg besluttede at finde fagfolk til opgaven. Gik 3 størrelser op og 5-10cm ned i omkreds - et helvede med nye bh, men kun de første 14 dage så passer de perfekt. Der skal være super stram omkreds for at holde op faconen "i bh højde" og ikke i mavehøjde når man har den str jeg bruger. Kan anbefale dig at give bare 300-400 pr bh hos en lingeri forhandler og så bare NYDE at have dem på.
M.v.h. Gitte - mor til Tera og Lian og ejer af Jack D, Makron og Joker
Ting sælges - se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg er så ihvertfald iblandt de 85% hvor man ikke er "spændt" ordentligt op... Uanset hvad størrelse og model jeg vælger så ryger brysterne altid ud over dem Det er møg irreterende og gør at der er meget af mit tøj jeg ikke bruger da jeg ikke kan have det på pga. bh problemet. Jeg har prøvet at købe de dyre mærker men det har faktisk været de værste for mig. Jeg har 2 bh'er meget gamle og slidte efterhånden som er de eneste der bare sidder godt og de er faktisk købt i az for flere år siden, men de har dem ikke længere og når jeg er faldet over nogen deroppe der ligner dem så har jeg købt dem, men de er bestemt ikke ligeså gode, der vipper brysterne også udover..  Jeg ville ønske at man var en af dem der har små bryster det er meget pænere og har ikke problemet med at de vipper udover  Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christina......... |
Jasper |
26-07-2009 09:53 |
|
Du skal sikkert bare sørge for, at skålene er hele. Ikke noget med meget skrå skåle, de skal slutte om hele brystet.
Pia
Ved du hvem MAN er???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christine |
Illum |
26-07-2009 10:10 |
|
Du skal MÅLES af en der har viden om dette  Brug tid på at gå ind i en lingeri forretning og få en måling fortaget...
Illum !! .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg blev fittet |
|
|
i en skøn butik i London, England. Ingen hjælp for dig, men kan anbefale LACE som findes i en række byer i Danmark. De måler dig og hjælper dig med at finde den rigtige BH til dig. Det lyder som om du skal have en 1/1 skål, de omslutter hele brystet. Jeg foretrækker denne, har store bryster og synes de sidder godt og holder formen. Man kan ikke se at jeg bruger str. F skål (75F) mange tror jeg har str. D skål. Bruger mærket Primadonna, pebret pris men mine BH´er har holdt i årevis. Vasker dem i vaskepose og hænger dem til tørre på midten fortil. www.lace.dk Beagle.
Udstyr tilsalg: til rytteren, ridebukser og veste (Pikeur og RTS) til hesten, Kieffer striglekasse, OS martingal & OS gummitøjler, skridttæppe og Kieffer Grime. Se min præsentation !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Femilet Viktoria |
anonymeous |
26-07-2009 23:06 |
|
.jpg) Jeg er 46 har ammet 4 børn og har fundet min favorit, Femilet Viktoria en basis model, behagelig og pæn at have på når dutterne begynder at hænge for meget nedad. BHèr har i mange år været mit helvede
Das Glück dieser Erde liegt auf dem Rücken der Pferde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helskål |
|
|
med den str jeg bruger er helskål også et must. Og der er bestemt ikke behov for nogen former for push up  Selv handler jeg i kæder med diverse mærker. Specielt primadonna er god til de lidt større str, men er desværre ikke helt billig, omvendt holder de længe. Triump har også et par modeller der er gode til store str For mig er store str fra D-cup og opefter Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg køber... |
|
|
... kun mine bh'er i Change - alt andet jeg prøver sidder rigtig dårligt. Det var en Change-ekspedient der engang målte mig (før den tid, havde jeg også problemer med at hvert bryst blev delt i 2, så det så ud som om jeg havde 4), og har aldrig haft problemer siden, hvis jeg holder mig til rette størrelse og model. Rigtig trist, når man ser en lækker bh i et andet mærke, men jeg har efterhånden lært, at lade helt værre med at gå ind og prøve, da jeg kan være 100% sikker på, at den ikke dur til mig. Bruger i dag en 80DD, hvor jeg før købte C-skål og 5 cm større omkreds. Som en anden i tråden nævner, så kan den stramme lidt i starten, men så sidder den også perfekt i nogle år 
Hilsen Mette med fjordhypperne
Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles - med respekt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmm jeg er vist |
|
|
yderst heldig. Jeg har store "dutter" 85/90 E, men har bestemt ingen problemer med at købe BH´er. Jeg kan både bruge de billige fra Føtex, samt de dyre mærker. Jeg tror tit, at det er skålen, der snyder folk. Prøv at gå en størrelse op i skål, og måske en størrelse ned i omkreds... Det synes jeg har virket for mig. Jeg synes jo ikke selv mine dutter er E størrelse, men det er de åbenbart i forhold til BH´er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg synes nu jeg prøver at gå efter dem der dækker det meste af brysterne og ikke dem der er skrå, med hensyn til størrelser har jeg prøvet flere forskellige både omkreds og skål. Men det er da helt klart nok fordi jeg ikke vælger den rigtige størrelse og den rigtige model.. jeg bor i Vrå i nordjylland.. Er der nogen der ved hvor der ligger et sted i nærheden heroppe hvor man kan blive målt??? Er det i hvilken som helst lingeri butik man kan blive målt?? Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SH - bare en lingeri forretning |
|
|
der har ekspedienterne erfaring for at sælge de rigtige.
M.v.h. Gitte - mor til Tera og Lian og ejer af Jack D, Makron og Joker
Rideudstyr m.v. sælges - se præs. og giv et bud, skal bare væk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fandt endelig ud af |
|
|
sågar selv jeg gik en str ned i omkreds og en str op i skål dvs 80C.. var så heldig at de havde stort salg på lingeri et sted så tog chancen, og købe lidt forskellige str og voila 80C var lykken sad som støbt ingen dutter der ryger under ud el ovenud det sidder bare hvor det blev plasseret lol..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De har i H&M |
|
|
en helskål, som passer mig. Det er skønt at jeg kan få billige BH´er, men det er kun den ene model, der sidder rigtigt godt. Jeg er fittet i en dyr butik, og lige den model passer åbenbart bare godt til mig. Man skal bare huske at bøjlen skal gå hele vejen rundt om brystet, skålen skal slutte tæt til hele brystet, og så skal hele BH´en sidde til, hele vejen rundt.
Sagde Janne - der undrer sig over at hårdere tøjleføring kan retfærdiggøres med at hesten skal yde mere
Sælges: Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Change |
|
|
Er min foretrukne lingeri-butik - der bliver man nemlig målt og vejledt... kvaliteten er udemærket og prisen er ganske fair . især når man er medlem at deres Club Change (det er gratis)for så får man nemlig - 50% på sine bh-er  Fedt at have bh-er som ikke gnaver i bøjlen eller som "ens fortrin" konstant forsøger at flygte ud af.... Og så findes deres butikker rundt om i hele landet...
Kristina
Wraphø 2009 Vil du sikre din hest´s grovfoder vinteren over, så reserver nu, vi laver 2. slæt i 40-50 kg baller!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 bryster... |
|
|
Haha Illum - måske du ikke kun har læst men også set de famøse kvinder hvis barm er delt i 4 - fordi bh'en er minimum 2 skåle for små  Et yderst kækt syn...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bh junglen... |
|
|
 som jeg ynder at kalde den, for det er lige hvad det er! Jeg er efter utallige brystoperationer forsøgt at famle mig igennem bh junglen... den er jo overalt! Hunkemöller, Change, Triumph, Salling, Magasin osv osv... og efter utallige forsøg og mange, mange penge fandt jeg modellen!!! Hvilket nu har resulteret i, at jeg er så bund kedelig at jeg køber den samme model- hver gang.. men skejer lidt ud og skifter mellem sort og hvid  Triumh, Comfort Minimizer er bare sagen til trods for den hverken er særlig kæk, yndig eller sexet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BH helved.. |
|
|
Ja tak, kender godt til BH junglen.. Er ikk blvet målt på hvilken str jeg skal ha.. Og tør sgu egentlig heller ikke.. For tror ikke jeg bare kan gå ind i en undertøjsforretning og købe en BH så.. Bruger 65G fra Change og den sidder altså tæt på brysterne.. Var skålen få milimeter mindre ville de altså vælte ud.. Men kan bare ikke finde en forretning hvor de har flotte sexede BH'er i 65 cm i omkreds og større skål end G.. Change har snakket om de måske får det, håber sgu..
Ejer af Fiat Tempra 2.0IE, Audi A4 1.8, Mazda MX3 1.8I V6 WIDEBODY og
Porsche 944 2.0 Turbo!! Så er hesten skiftet til andre hestekræfter grundet en rygskade.. Håber jeg kommer til at ride engang igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køb kvalitet |
|
|
Køb kvalitet og få vejledning så sidder det som det skal.
Mange hilsner fra
Gry
2 bokse udlejes i lille stald på Amager. Gode foldmuligheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|