nu er jeg bare virkelig følelses forvirret i hvad jeg dog skal tænke og reagere og reagre jeg for voldsomt, jeg er virkelig dårlig til at styre mine dårlige følelser, hvilket jeg arbejder hårdt på sammen med en psykolog.
Men nu er historiens kerne den, at jeg og min eks kæreste har valgt at være rigtig gode venner efter næsten 3 års forhold, dette har været et turbulent forhold med mange store følelser som vi sikkert har været alt for unge til at føle, vi havde mange gode stunder, men havde især en mørke periode, som jeg aldrig helt kom over, det hele startede med at hans eks kæreste skrev denne besked til ham "jeg er liederlig hvad med dig", det sårede mig rigtig meget at han bare havde svaret "jeg er bare fuld" i stedet for at fortælle hende hvis hun skulle havde glemt det at han havde kæreste på.
Jeg ved godt det sikkert er meget tarveligt at læse hans mobil, men dette gjorde simpelhent så ondt i hjertet.
Efter den tid havde jeg meget svært ved at stole på ham, og han havde pludselig en periode hvor han skulle meget til fest med drengene uden mig, for der måtte ikke komme piger med.
Efter forholdets brud fandt vi så aligevel ud af at være gode venner og faktisk er han blevet en af de bedste venner jeg har haft.
Vi var så til fest for en måned siden hvor jeg sad og snakkede med nogle af hans venner, der undrede sig over at jeg gik så meget til fest, da jeg den gang jeg var sammen med kæresten aldrig gad med til deres fester. Og de undrede sig over hvorfor når jeg nu var så hyggelig at snakke med, og alle den andre piger (inklusiv kærestens eks der skrev denne besked).
Dette rev selvfølgelig op i det gamle sår, og allerede der kunne jeg mærke at jeg træk mig ind i mig selv og blev den samme følelseskolde person, jeg bliver når jeg føler mig såret o gtrådt på.
Jeg begynder så at snakke mere med min gamle kærestes venner, da vi havde det rigtig godt og snakkede godt sammen.
Jeg var så sammen med dem heri lørdags for to uger siden. hvorefter den ene spørger mig når jeg troede det var dig han var på cafe med (altså min eks kæreste. det er jeg meget uforstående med da jeg overhovedet ikke har snakket om cafe tur med ham.
Jeg vælger at skrive for sjovt hvad det var han lavede.
Hvor efter jeg får svaret, du burde ikke vide det, men jeg er på cafe med josefine (pigen med beskeden).
Jeg følte mig virkelig forrådt og pakkede mig helt ind i mig, jeg gik hjem med en undskyldning om at jeg havde ondt i maven.
Jeg valgte at skrive at jeg godt vidste at havde han set hende til festerne under hele vores forhold og jeg ikke ønskede at se ham mere, da det gjorde alt for ondt at vide at han så hende selvom som jeg ser det prøvede hun at ødelægge vores forhold.
Jeg har ikke set ham siden den dag eller hans venner, jeg har valgt at skære dem fra, men er i tvivl om jeg er for hård og om jeg ikke lukker mig alt for hurtigt ind i mig selv og skære andre fra.
Ville i reagere på samme måde ?