Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Koh Samui
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 07:29

Hejsa.

Nogen der har været på Koh Samui??

Og eventuelt kan anbefale ting at se/prøve der??

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var der
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 14:12

i år 2000; synes der var rigtigt skønt

Jeg har aldrig set så idyllisk en lufthavn.

Det var ren afslapning efter 5 ugers rundrejse i Vietnam, så jeg må indrømme at vi ikke fik bevæget os meget rundt på øen.

Vi boede et lille sted på øen der hedder Bophut, her var roligt og hyggeligt.

Vi var på en enkelt heldags tur til en af de nærliggende øer Koh tao, hvor vi snorklede i det krystalklare vand.

Kan kun anbefales.

Mvh Janni

Venter føl efter Mon-Ami X

April 09

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 12:25

Hej Janni.

Tak for svar

Hvis alt går vel, skal vi til Thailand i 3 uger i juli. Ved godt juli er den "forkerte" måned at tage derned, men det er det eneste tidspunkt, manden kan tage fri på. Det er som regel den måned, hvor der er mindst at lave i hesteverdenen.

Tror vi tager et par dage i Bangkok som start og så back-packer den lidt derfra. Vi vil gerne se floden Kwai og til Chiang Mai(?) og så have en uges total afslapning på Samui..

Har en rejsedame til at planlægge noget for os og så bliver der googlet en del også

0
0
Svar på denne tråd

1232434532
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 21:41

Jeg var i Thailand med familien 3 uger i juli sidste år. Og vi afsluttede med en uge på Koh samui, og jeg vil SÅ gerne derned igen!!

Vandet var lækkert, stranden var lækkert, hotellet var fantastisk, gæstfriheden var enorm, og så er det jo lidt af et shopping-paradis. Vi var på flere ture fra koh samui, og efter min mening er der masser at se/prøve. Nu ved jeg jo ikke om det er natur, templer, elefantrideture, elefant/krokodille/slange-shows, snorkling I vil se/prøve, men der er i hvert fald lidt af det hele.

Og ja, lufthavnen er simpelthen så hyggelig!

Nina

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 08:21

Nina *Dimarch*: Vi vil gerne se og prøve lidt af det hele.

Gerne en masse snorkling, så vi kan se alle de flotte fisk

Hvordan var vejret der, da I var der?? Juli er jo regn/monsun-tid. Men ifølge hende rejsedamen er det kun på vestsiden, altså Phuket, det betyder noget.

0
0
Svar på denne tråd

Thailand
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 12:13

Fam Ruus: På http://www.thailand.dk er der er forum, med alt om Thailand.

Fra folk der har været der, og danskere der er bosat der (eller har været)

Super god side

Jeg har aldrig været der, men det er min store drøm at besøge Koh Samui

Prinsessen <3

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var..
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 13:29

på Koh Samui 2. gang jeg var i Thailand, og jeg må indrømme det skuffede mig rigtig meget i forhold til de andre steder jeg havde været og har været efterfølgende.

Men vælger I Koh Samui, så skal I helt klart vælge Bophut stranden frem for den anden. Det er klart den bedste.

Og ja, lufthavnen på Koh Samui er helt speciel...

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd

124235424
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 09:59

Mht. regntiden, så regnede det så vidt jeg husker kun 3 gange på de 3 uger, vi var afsted. Alle 3 gange var det vel ca. en times varighed. Ellers var der solskin hele tiden!

Jeg er så ikke helt klar over, hvilket strand på koh samui vi var på, men jeg synes jo det var lækkert! Vi var på skorkletur, men vi købte også et par snorkler og svømmefødder, og så svømmede vi fra stranden og et lille stykke ud, og vupti var der fisk i alle former og farver. Det brugte jeg godt nok meget tid på, og vil lige advare om, at man kan blive godt rød på ryggen efter nogle timer

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Koh Samet
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 20:07

Jeg fandt heller ikke Koh Samui specielt fed, meget turistet hvis man kan sige det sådan....Kunne derimod rigtig godt lide Koh samet på den anden side af bugten. Der var vi blandt andet på en lille starnd med kun en enkelt hotel, helt omme på den modsatte side af øen og væk fra alle de andre strande og hoteller, der var helt fantastisk:-)

Folealarm udlejes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider