Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Ikke set gl. veninde i over 20 år...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2009 21:44

Men det krævede bare en sms og så var hun der igen.

Ja...tiden går og man flytter langt væk fra hinanden, det skete ihvertfald for en gl. veninde og jeg.

Vi mødte hinanden på handelsskolen, og det sagde bare klik med det samme, og så blev vi veninder.

Men efter handelsskolen og endt uddannelse kom der flere gøremål i hver vores liv, hun fik familie, jeg fik familie, og afstanden imellem os blev større.

Jeg har tænkt på hende i mange år, og ja...nogen gange gør man bare ikke noget ved det, men idag skulle det være slut, ikke noget med at tænke, nej...handling og det blev en sms.

Og minsanten om der ikke kom en glad sms tilbage, jamen hun havede da også tænkt på mig, i alle de år, har enda en datter som hun har opkaldt efter mig

Ja...jeg fandt ud af, at det godt kan betale sig, at gøre noget ved sagen, og nu skal vi bare aftale at mødes, og hold da op hvor får vi meget at tale om.

Er der nogen HNèr der har en lignende historie.

Kunsten at være klog er kunsten,

at vide, hvad man skal ignorere.

0
0
Svar på denne tråd

Har også
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 07:35

En gl. skole veninde som en dag sendte mig en mail, det var også 20++ år siden vi havde set hinanden.

Og vi fortsatte hvor vi slap...

Illum

En ristet bønne, sgu.

0
0
Svar på denne tråd

skoleveninder
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 09:07

I folkeskolen, som jeg gik ud af for næsten 100 år siden, var vi også en flok piger som var meget tætte.

Vi prøvede at holde kontakten selvom vi hver især kom på forskellige videregående uddannelser og fik nye veninder, kærester og senerehen børn, men langsomt gled det ud i sandet...

For 10 år siden, kom jeg så i kontakt med den ene af dem igen og det var fuldstændigt som var det i går vi sidst havde snakket sammen.

Vi render ikke hinanden på dørene da vi bor i hvert sit land, men når vi er sammen, er det super hyggeligt, og stort set alt bliver der snakket om....

Pernille

Team CoDa OX, distanceridning.

0
0
Svar på denne tråd

Ja sidste år fandt jeg også en
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 09:19

gammel savnet veninde fra skoletiden på facebook. Jeg havde ledt efter hende længe og det havde hun også med mig. Men da vi begge hedder noget meget meget dansk var det umuligt at finde hinanden...Men pludselig var hun der. Og nu snakker vi sammen som om vi aldrig har lavet andet:)

Jeg havde godt nok været lidt nervøs for om det skulle blive akavet, men tværtimod, snakken gik som om vi aldrig havde været væk fra hinanden.

Tina

Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com

Mercedes vito ´02 sælges. trækker 2000 kg, se profil

Led mig ikke i fristelse, jeg kan sagtens selv finde vej:o)

0
0
Svar på denne tråd

facebook
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 11:13

Jeg har ik snakket med min veninde i ca 6 år , fandt hende på facebook , og skrev til hende . Vi skal mødes i næste uge

Jeg glæder mig helt vildt

Bella :-D
0
0
Svar på denne tråd

Min gl. veninde
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 11:53

Kommer her forbi midt i marts, medbringer KOBERG m KÆRNER, og så er hun TerroCelle passer når de er med i DK :-)

Skønt, så er de i kendte omgivelser og med mennesker de kender :-)

Illum

En ristet bønne, sgu.

0
0
Svar på denne tråd

Gl. veninde...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 15:08

Ååh... jeg glæder mig også helt vildt, til vi skal ses, og jeg tro ikke det bliver akavet, vi fortsætter helt sikkert også, hvor vi slap.

Ud fra hendes sms kan jeg fornemme, at hun er lige så fjantet, som dengang for længe siden...skønt så passer vi stadig sammen, aldrig har jeg fået så mange grineflip, som sammen med hende.

Kunsten at være klog er kunsten,

at vide, hvad man skal ignorere.

0
0
Svar på denne tråd

min barndomsveninde..
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 15:49

Jeg tilbragte hele min opvækst med naboens datter, vi var fuldstændig uadskillige..

Så flyttede de, jeg mistede al kontakt, og nu, 15 år senere, fandt jeg hende på Facebook :D

facebook længe leve! :)

Med venlig hilsen

Liv, Hunden, den bedrageriske kat, & alle hestene.

A broken heart is as much a part of first love as moonlight and roses.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider