|
|
| er det mig der er mærkelig |
|
|
Ja jeg havde så mødt denher rigtig søde fyr for halvanden mdr siden.. Vi aftalte så at vi skulle tage det stille og roligt fordi jeg bla har en datter på 7, nå men vi havde så været kærester i 1 mdr i lørdags, og lige pludselig, så synes han at tingene gik alt for stille fordi vi kun har set hinanden 4 gange på den mdr, og han mente så at jeg åbenbart ikk var nok intresseret i ham fordi vi ikk kunne ses hver dag som han mente man skulle... Hmm er det mig der er helt galt på den eller hvad, jeg mener jo ikk at man allerede efter en mdr kan sige at det bare er det helt store og skal nærmest flytte sammen (efter hans hovede).. Når han så skrev at han savnede mig og jeg skrev jeg også savnede ham, så skrev han er du sikker, og det pissede mig sgu af til sidst.. Så i lørdags da han begyndte på alt det med at jeg ikk var vild nok med ham, så blev jeg nødt til at sige stop. Men kære hn'er er det mig der bare ikk var nok vild med ham til at ville opgive alt for at være sammen med ham ?? Og er det ikk lidt hurtigt at han skulle møde min datter efter kun 1 mdr?? KH Lonni
Mor til et lille tallent med ponyen Josefine.. Og den skønneste Lånehest Freja Også kaldet Feuer miss.. Tænk før du taler...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| midt imellem |
| Forfatter:  |
pjemm |
| Dato:  |
08-12-2008 08:40 |
|
På den ene side lyder det lidt klæbende og anstrengende at KRÆVE I skal være sammen døgnet rundt, på den anden side hvis du som nyforelsket kan nøjes med en gang om ugen, så var det nok ikke den helt store lidenskab. Mennesker har forskellige behov og prioriteringer og kæreste ligger bare ikke øverst på DIN liste. Det er da ikke underligt, det er bare dig. Med to så forskellige behov var det nok evt. gået skævt sidenhen. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg tænker os lidt at han var meget mere forelsket i mig end jeg var i ham..
Det skal lige siges at jeg har været syg med stress og er lige startet på job igen, så jeg er enorm træt om aftenen og når jeg så skrev godtnat kl 20.30 feks så blev han mistroisk og troede at jeg så bare ikk gad at skrive med ham osv..
Han var rigtig sød, det var slet ikk det, men jeg vil ikk opgive min undervisning (jeg underviser nogle retaderet i ridning 2 gange om ugen)pga ham, og jeg synes heller ikk at han kunne kræve at skulle møde min datter allerede
Lonni
Mor til et lille tallent med ponyen Josefine.. Og den skønneste Lånehest Freja Også kaldet Feuer miss.. Tænk før du taler...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| To sider af sagen |
Juncher1977 |
08-12-2008 09:53 |
|
Jeg ser også sagen fra to sider. På den ene side: Han er da vildt usikker på sig selv. Han kræver konstant at blive bekræftet. Det er tegn på lavt selvværd. Jeg ville nok synes at det var belastende i længden... Og på den anden side: Hvis jeg var forelsket, ville det heller ikke være nok for mig kun at ses een gang om ugen. Men derfor behøver man jo ikke at sidde lårene af hinanden hver eneste dag. Egentlig synes jeg ikke, at det er dig den er galt med. Han burde arbejde med sit lave selvværd. - Henriette -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forskellige liv måske |
|
|
Hvor tit man kan ses, afhænger jo også af mange andre ting i livet. Hvis nu fx. han ikke har så mange ting i sit liv, er det meget lidt for ham kun at ses en gang om ugen, måske sidder han og længes ugens 6 andre dage.. Og hvis du har i forvejen har hele livet fyldt op, kommer sent hjem om aftenen, skal tidligt op, har et barn osv. osv. så er det meget naturligt du synes det er fint bare at ses fx i weekenden. Så måske skyldes problemet til dels at I har meget forskellige liv? Ellers må man vel også sige,- at hvis det er helt umuilgt for ham at sætte sig ind i at du havde et travlt liv allerede før I mødtes, og at der altså ikke lige pludselig er opstået 4 dage mere i ugen med hans navn på, - bliver det nok svært at få hans forståelse - også på andre områder og senere hen.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmm |
|
|
Er man helt forelsket- kan man så andet en at rydde nærmest hele kalenderen for hvert sekund man kan ses....... selvom man ellers har travlt!
Med hele den uldne familie hjemme
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har det jo sådan at jeg ikk bare rydder min kalender pga en fyr, og det er slet ikk muligt for mig.. Jeg har et 37 timers job , og er hjemme kl 15.30-1600 hver dag, og han var hjemme kl 13.30, Min datter går til ridning mandag kl 17.30 og så er vi først hjemme ved en 20tiden Onsdag og torsdag underviser jeg ude på gården fra kl 17 og er første hjemme igen ved 20 tiden om onsdagen og 20.30 tiden om torsdagen. Det vidste han så godt inden vi begyndte på noget at de tre dage var det ikk muligt... Men det er faktisk helt rart at være slupet for ham, for han var virkelig krævende... Så tak til jer der godt kunne forstå mig  Lonni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synts det er |
|
|
SÅ FEDT at du sætter din datter så højt! Jeres forhold er trods alt det vigtigste, og det havde han nok ikke kunne acceptere på længere sigt.
Fjordhest er bedst. - Alle andre er bare dårlige kopier.. Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kate jensen |
|
|
Tusind tak Ja min datter kommer i første række, har desværre dummet mig nogle gange da hun var mindre, hvor hun mødte fyren lidt for hurtigt... Men nu har jeg indset at hvis de ikk kan vente med at møde hende til jeg er klar til det, så er det bare ikk ham jeg skal være sammen med, synes der er mange der inddrager børnene lidt for hurtigt. Den pågældende fyr har en søn på 2 år som han ville have jeg skulle møde allerede efter 14 dage, hvor jeg sagde at det var jeg ikk parat til og desuden syntes jeg det var lige lovligt tidligt .. så blev han lidt halv sur og mente at jeg jo så nok ikk var vild nok med ham...... Lonni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
WinnieM |
13-12-2008 18:26 |
|
...han lyder som et kvaj uden selvværd  UD til højre...;)
Winnie
Unik julegave idé:
GAVEKORT til hestemaleri! www.wmgalleri.dk Mit lille galleri Hestemaleri efter eget foto? Tilmeld dig Nyhedsbrevet NYT: VIND ET HESTEMALERI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| winnieM |
|
|
Det har du sgu ret i, og ud til højre kom han også.. Hvor er det rart at vide at det ikk var mig der var mærkelig, som han lagde det over til at være  Lonni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha - ja væk med sådan en |
|
|
har lige selv været så småt igennem møllen. Som nyskilt, "alene" med 2 børn, 2 hunde, 5 heste, krævende lederstilling med 1½ times daglig transport + en del hjemmearbejde. OM idioten kunne fatte, at jeg ikke "bare lige" kunne rive nogle timer ud af kalenderen. Eller at han IKKE skulle komme på min bopæl før ungerne havde forliget sig med at far og mor boede hver for sig. Det tog mig kun et splitsekund at blive total irriteret over den mangel på forståelse for min "frihedsgrad"....farvel og tak.... KH:)
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annette |
|
|
Helt rart at vide jeg ikk er den eneste der har det sådan.. Ud til højre med sådan nogle fyre Lonni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye forhold |
|
|
Nej, du er IKKE mærkelig Lonni! Til hver en tid er børnene vigtigst - kan fyren ikke fatte det, er det en bytter! Min kæreste gennem de sidste 4 1/2 år ved også, at skulle jeg nogensinde træffe et valg mellem vores forhold og min søns velbefindende (knægten bor hos sin far til daglig) - tjah - så vinder min søn altså - uden tvivl og søvnløse nætter. Jeg har oplevet det den anden vej rundt - min eks har haft nogle kærester efter vores skilsmisse og han har da været rimelig hurtig til at ville lege "dig, mig og vores børn" - og kunne bare ikke fatte at børnene måske ikke lige svinger sammen fordi deres forældre er blevet kærester og alt burde være fryd og gammen. Det er han så heldigvis blevet bedre til og nyder vist også at han og knægten har deres dagligdag og kæresten og hendes datter har deres.
MVH Pia nu med egen hjemmeside Næsten ny, mørkeblå "Horseguard" dækkenundertrøje sælges, str. COB (til smal hest/pony...), 150 kr, jeg betaler porto. Skriv PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg... |
|
|
jeg har en kæreste gennem næsten 4 måneder. der kan sagtens gå 14 dage mellem vi ses hans arbejde ligger 1½ time herfra og det er langt at kører kl 4 om natten. han bor så hjemme ved sine forældre. men så snart han er færdig med uddannelse og økonomien er til det håber jeg vi kan finde noget at bo i sammen. da vi gerne ville se hinanden mere og vi er da også sammen når vi har fri.
men nu er der ikke børn ind blandet da vi kun er 19 år:)
***Frk-Maluie*** Gør livet til en fest, rid islandsk hest. I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kærester |
|
|
Efter hvad jeg kan se, så har du gjort det rette. Og jo det er dig og din datter, som kommer først. Gad bare det var mig, som havde indset netop samme problem.... Jeg sidder netop nu med en enormt krævende mand, som vil have vi skal sidde lårene af hinanden og det dur bare ikke i længden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forhold |
Sara (Pachino) |
29-12-2008 20:19 |
|
Hejsa, Umiddelbart lyder han som noget, jeg vil betegne som klæbende. Vedrørende børnene i forholdet, så er jeg helt enig med dig i, at de ikke skal indblandes efter så kort tid og det burde han også kunne forstå, ellers er han meget egoistisk. Jeg har ikke selv været for heldig med mine forhold. Jeg har haft en håndfuld ekskærester, der enten har været utro eller fundet en anden eller sågar bare stukket halen mellem benene og er skredet. Nu har jeg så fundet en virkelig dejlig kæreste, som jeg er rigtig glad for, jeg hader folk der hele tiden skal bekræftes... indtil jeg forleden pludselig indså, at jeg havde brug for bekræftelser fra hans side - jeg synes ikke at jeg har lavt selvværd, jeg har det godt og er glad for livet, MEN jeg er bange for at blive svigtet igen, som så mange gange før. Jeg synes bare det er så vigtigt, at give plads i et forhold, derfor har jeg heller ikke klaget over, at han har 3 jobs og når han kommer hjem går der 2 timer, så ligger han og bobler inde i sengen. Jeg kunne godt selv finde på, at knokle på 2-3 jobs for at afdrage på min gæld, så ved gud jeg godt kan forstå ham, men jeg føler nu at jeg sidder lidt alene med min forelskelse knap 3 timers kørsel fra ham og ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på. Så med andre ord: jeg kan godt følge sagen fra begge sider 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|