Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Når man udnytter mænd..
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 16:11

Ja kære HN - det er den omvendte verden... I terorien er det mænd der udnytter kvinder - nu er jeg bare havnet i den anden grøft.

En bejler har holdt på længe - han er sød, flot og rig - og siger alle de rigtige ting .

MEN Han er IKKE kærestepotientale! Der er blandt andet en aldersforskel, jeg slet ikke kan tage seriøst. Derudover kan det skabe problemer i det forum hvor vi kender hinanden fra, og kan skabe jobmæssige problemer.

Jeg har fejet ham af banen igennem ca 6 mdr - hvor han har holdt fast på det bare var et spørgsmål om tid, før jeg gav efter,

Det er nu ved at løbe lidt af sporet = han har charmet mig så meget, at vi nu sover hos hinanden.

Og det er da skønt. Skønt at én gider nusse mig i håret, og fortælle hvor dejlig jeg er..

Og han er 100% klar over hvor jeg står, og hvad min holdning er til forholdet.

Han ved jeg udnytter min alenetid lige her og nu.

Men spørgsmålet er: Kan han forstå det?

Det kan i måske ikke svare på, men spørgsmålet skulle måske også lyde: Skal man stoppe?

Jeg er blevet endnu mere klar over hvor glad han er for mig, og frygter han ikke kan tåle når det slutter - og at han så står som den ulykkelig forelskede.

Min samvittighed begynder at tage skade - over at jeg egentlig udnytter ham for hygge og behov.

Han SIGER vi sagtens kan skille tingene ad, men jeg begynder faktisk at tvivle...

Jeg gør selvfølgelig ikke sådan, hvis ikke vi hyggede os enormt. Vi kan tale hele natten, og det er bare så ukompliceret som det overhovedet kan være. Men for mange ting taler imod, og ved inderst inde, at det aldrig bliver seriøst.

Skal jeg mande mig op og stoppe dette, eller er det ok så længe alle kortene er på bordet?

Kom så , HN

0
0
Svar på denne tråd

Kun dig
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 16:43

Altså så længe du har gjort ham HELT KLART hvad det er du laver, kan jeg ikke se, hvorfor du skulle stoppe. Du skal bare være HELT SIKKER på, at han ved hvad det er du laver eller ikke laver.

Men hvorfor kan det ikke gå? Pga arbejde? Nu er arbejde jo ikke hele livet! For mig lyder det da somom i hygger jer gevaldigt.

Hvad er aldersforskellen da? Vi må have lidt flere fackt på bordet, hvis vi skal kunne hjælpe mere. :-)

Mvh. LoneR

www.123hjemmeside.dk/red_dancer

"Hvorfor klæde sig efter moden? Det er da sjovere at ligne en luder"

Citat: Dolly Parton.

0
0
Svar på denne tråd

aldersforskel
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 16:49

Hvor stor er aldersforskellen? Du er 28? Så skal han da være alvorligt gammel for at det skal være latterligt.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)

Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

helt kynisk
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 16:53

Altså, teoretisk set er du overhovedet ikke ansvarlig for hans følelser, og du har jo ikke løjet. Hvis han tror bliver ked af det, er det vel egentlig mere hans egen sag at stoppe...

Nu er ingenting sort/hvidt, og holder man af folk vil man dem jo også gerne det bedste.

Du kunne prøve at trappe lidt ned og se hvordan det føles. Begynder han at plage og være besværlig, så skal du nok regne med at han vil blive 3 gange værre når du så er kommet igen og senere går for alvor. Ligesom børn der får en is hvis de plager længe nok, så ved de, at de bare skal blive ved for at det giver pote.

Er du sikker på, han er så seriøs, eller er det bare dejligt med noget ungt kød?

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

Man skal ikke smide
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 17:07

Guld på gaden, men gør du det, så send ham herhjem :P

Kunne godt bruge en sød, rar, dejlig og skøn mand her efter hånden.

Karoline

Who are you, to jugde me ? ? ?

K's Foto©

*Proud of being a Bitch*

StübbenTrense og Totti læder Grime sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Nåeh....
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 17:41

Havde faktisk en mistanke idet jeg ikke har set dig så ofte på det sidste :-)

Har ingen gode råd desværre andet end at ens preferencer ændrer sig med alderen og om 5-8 år er han lige hvad du ønsker dig. Stabil, sød, en god kammerat og rig :-)))

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Flere gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Primært af egen avl.

2½ års hoppe

Åringsvallak

2 hoppeføl

0
0
Svar på denne tråd

er han yngre?
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 18:48

han kan vel også være yngre end trådstarter???????

mvh hilsen NICOLE

"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME,
DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"
<>--hoppeføl efter Wilkens sælges--<>
SE PRÆS.
0
0
Svar på denne tråd

sunflower
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 21:08

Haha, hvorfor tænkte jeg dog ikke på det. En arving mao. - de færreste i starten af tyverne er vel rige på egne ben. Godt scoret siger jeg bare! ;-)

*

0
0
Svar på denne tråd

Tjahh...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 21:40

@!#$ Tinastormy! Hvad laver du her på senior??

Bliv nu inde på dit western site, ha ha..

- Havde ellers fjernet signatur osv!

Men har nu bare haft 70 timers arbejde siden søndag, og har redet om formiddagen.- Altså på hesten..

Nå men ja - vi taler om en arving Mao - i starten af tyverne. Og det er edderma´me svært at forholde sig til, når alt andet man har stiftet bekendtskab med gennem livet, altid har været ældre..

Men godt jeg ikke har fået savet hovedet af endnu, af jer..

0
0
Svar på denne tråd

jamen altså
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 22:19

Om 3 år har du samme alder som jeg, da jeg mødte min nuværende. Han var da 26. Og det er da gået fint i 11 år nu...

Faktisk har jeg en spær der hedder 50 og helst ikke over 45. 37-38 passer mig faktisk helt fint kan jeg se hvis jeg af og til ser noget "sødt".

Så det er noget man kommer over.

Men det er da klart, hvis du er klar til at stifte familie om snart og han måske ikke er. Eller hvis du frygter at blive for seriøs og han så pludselig skal løbe hornene af sig. Men det risikerer man vist også med en på 45, de kommer så bare hjem med en bimbo på 21 istedet...

*

0
0
Svar på denne tråd

Alder-og arving..
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 23:01

Ja helt arving er han ikke - han har skam tjent hver en krone selv, og har en god biks. Så vi taler ikke en forkælet ælling

Og forholdene er faktisk med omvendt fortegn, Pjemm..

Jeg er af en opfattelse - at det er dejligt det ikke er en tvangsret at få børn. Det har aldrig sagt mig noget, og kommer nok heller ikke til det.

Ham derimod, er fast besluttet på ung far og hele molevitten, og taler om at bytte bil osv, så der er plads til forøgelse!!

Allerede her står jeg af!

Han taler ikke om os, når han taler - det skal lige tilføjes.. Men bare generelt.

Og min holdning er, at det er bare alt for tidlige tanker - der er så meget han ikke har set.

Men han har oplevet meget verden rundt, og haft de damer han skal ha´ ..

Men familieholdningen er bla en af de store forskelle..

Og så har jeg - det har vi nok alle - et ideal billede af statur osv på "vores mand", ha ha.. Og GISP - det holder bare ikke i dette tilfælde, griner..

Ja nemt er det ikke.

Måske idealbilledet i mit hoved bare skulle have et slag med en hammer, og mine fordomme begraves??

Han er jo sød, det lille pus

Mvh MB

"De som ikke mener lykke kan købes for penge,

har aldrig ejet en hest!"

-Min hest er på fold hele dagen..

Opstaldning 6973- hal, løbebånd, fuldpas 1700,-www.staldhiphop.dk

0
0
Svar på denne tråd

Altea...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 00:11

En sød, flot, rig knægt lyder da som et udmærket "catch" Men hvis du på et tidspunkt får lyst til at skifte knægten ud til en ditto med lidt flere år på bagen - så må du endelig sige til Indtil da skal du da bare nyde livet istedet for at analysere det ihjel...

0
0
Svar på denne tråd

Det er da
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 00:49

Det er da vældigt,som i er til unge knægte her på senior,hva!

Men tror nu aldrig det bliver til mere end det er nu.. Min vennekreds er fra 25-35 - og de der ved hvad jeg render og laver, griner allerede over at jeg skal ned i det jetlag, for at finde et menneske jeg gider kaste lidt omsorg efter, .

Problemet er bare at hvis jeg var 20, var jeg helt klart hoppet på.

Hvis man stillede ham om bag en bigballe, og kun kunne høre ham tale - ville man måske ligge 10 år til hans alder.

Han administrerer et job, som folk med mange års erfaring ikke kunne få, om så de prøvede hårdt..

Men slæbe ham med forbi familien !!

En knægt jeg har forsøgt at sælge til min 10 år yngre søster, fordi han bare var så kær!?

Nej - kan mærke han stadig kun får lov at komme her efter mørkets frembrud - så bilen med alle reklamerne er i ly af natten, griner..

Tak HN - i kaster mere lys over sagen, og får mig til at tænke. Både på positive og negative ting..

0
0
Svar på denne tråd

Husk at
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 08:31

alder ikke har med år at gøre. Nogle mennesker er født voksne, nogle bliver aldrig voksne.

Denne dreng lyder søren meg mer voksen end de fleste 35 åringer, så hold du fast ved ham. Du kan komme til at fortryde meget om du kaster ham til side på grund af alder.

Det findes et norsk ordsprog for det, men tror det bliver for svært for en dansker at forstå. Inneholdet er imidlertid enkelt: Alder er en forbigående fejl, man vokser det af seg.

Sagde Lilleulv som skabte stor bestyrtelse i venneflokken da hun for 18 år siden fikk en 17 år ældre kæreste. Nu om dagen er det vel ingen som reagerer særligt meget længre. Og jeg har aldrig følt meg for ung, eller ham for gammel.

0
0
Svar på denne tråd

He he Altea
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 09:18

Du kan ikke gemme dig, men det er der da heller ingen grund til.

Hmmm, yngre. Så kommer det an på hvor moden han er.

Jeg ville nok ikke tro på det i længden, men derfor kan man vel godt have det sjovt en tid. Sådan lidt a la en ferieflirt.

Knæk og bræk

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Flere gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Primært af egen avl.

2½ års hoppe

Åringsvallak

2 hoppeføl

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 17:16

Tja, hvis det er alderen der generer dig, så er han nok, når alt kommer til alt, den mest voksne af jer.

Ikke at der er noget galt i det overhovedet. Så længe du er ærlig omkring hvad du vil med ham, så er det op til ham selv at trække følehornene til sig, hvis han er bange for at blive såret.

MEN: det lyder som om du er bange for omverdenens reaktion på at du har en yngre kæreste og at det er der mest af alt holder dig tilbage.

But why? Hvis han er sød og rar (og du selvfølgelig er vild med ham og det kunne det godt lyde som om...) hvad er problemet så?

Min mand er 5 år yngre end mig og jeg var hulens tæt på ikke at indlade mig på noget med ham pga. alderen, men hvor er jeg da glad for at jeg tog mig selv i nakken og fandt ud af at det kun var i mit hoved det var et problem.

Der var nemlig ingen andre der gik op i at jeg er den ældste.

Det eneste jeg har hørt til det med alderen er, at andre har sagt til min mand at han var alt for ung til at blive gift, men som han selv sagde: "hvorfor? jeg har fundet hende jeg vil have og det ændrer sig ikke selv om vi først bliver gift om 10 år".

Selvom I bliver officielle kærester, er der jo heller ingen regler om at I skal blive sammen forever end ever og have børn og alt det jazz.

Men det kunne på den anden side også være at du pludselig en dag synes at børn og ægteskab med ham ville være helt fint.

0
0
Svar på denne tråd

overskriften som skal være her
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 17:46

Nej - kan mærke han stadig kun får lov at komme her efter mørkets frembrud - så bilen med alle reklamerne er i ly af natten, griner..

hehe tror du selv det virker ;)

han lyder som alle tiders fyr - glem det de andre går og siger og tænker , det er ikke dem der bliver kede af det når jeres fling er fordi og du står alene igen ... med så svagt et grundlag til årsag...

"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt

...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..

Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 22:21

Suk hvorfor skal alle de gode fyre enten være: gifte, bøsser eller håbløs forelsket i en pige der ikke vil ha dem.

Men hvis det pt føles godt - så bliv ved og se hvor det eventualt føre hen.:)

/Camille

0
0
Svar på denne tråd

Det er IKKE
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 10:11

Udnyttelse, når han kender betingelserne.

Illum

*

Nu med 25 cm sne....

0
0
Svar på denne tråd

lad ikke..
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 10:26

alderen være afgørende...

jeg ved at det spiller ind, men det er som andre siger kun dig selv der vil bemærke det..

jeg har et dilemma også.. jeg har mødt en, men han er 10 lavere end jeg er.. er ret meget tyndere.. aldrig en jeg ville falde for.. men det gjorde jeg så alligevel.. tror jeg nok :-) men jeg tænker også.. jamen jamen han er jo alt for lille.. men han er perfekt, vi har samme syn på så og sige alt.. kan lide det samme.. taler så godt sammen.. alt er bare som det skal være.. undtaget tænker jeg på den åndsvage højde..

jeg er 181 han er kun 171-172 og kun 65 kg, jeg er altså 20 kg mere.. men er dog i gang med at tabe de kg.. men jeg vil altid være 10 kg tungere end han er.. men hvorfor er vi så "dumme" at lade det ydre råde hvis alt andet er perfekt.. det tror jeg vi må lære at se ud over..

held og lykke med det hele.. :-)

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Ved godt at
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 17:39

du har forklaret ham betingelserne...meeen, forestil dig at det var omvendt, og du var vildt med én, som "bare" var sammen med dig for hyggens skyld...det er IKKE en rar tanke, er det??

Mht alderen, så har det jo sine fordele...Min mand er også yngre end mig. Jeg plejer at sige, at jeg har giftet mig med en ung mand, fordi jeg så har en til at varte mig op, når jeg bliver gammel :) (der er kun 2 år imellem os).. Men måske du kunne bruge dén??

3 års hoppe, 145 cm + 4 års vallak 148 cm, ikke tilredet, men begge meget nervefaste og lige til at gå i gang med. Se billeder på min præs:)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er nu
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 18:49

rigtig rigtig glad for jeg ikke har skelet til alderen...tænk hvis jeg havde skrottet det der nu er et dejligt ægteskab på grund af den bagatel...

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 21:16

Godt nok hører jeg ikke til på senior, men nu får du alligevel mit svar.

Jeg har stået på den modsatte side, altså været sammen med en fyr, jeg var dybt forelsket i, men som jeg vidste kun udnytte mig. Han var super sød og dejlig at være sammen med, men gav alligevel udtryk for, at det kun var, hvad det nu var. Som din fyr vidste jeg altså også, hvor jeg havde ham.

MEN.. Jeg var smaskforelsket og tænkte ikke længere end hvert minut ekstra med ham var alt værd. Jeg vidste godt, jeg burde holde mig væk, men jeg kunne ikke. -og så har man altid et lille latterligt håb om, at han en dag indser hvor fantastisk uundværelig jeg er. Det skete bare ikke.. (eller jo, men først 2½ år efter, da jeg netop VAR kommet mig over ham!)

Det tog mig flere år at komme mig over, hvor dybt han havde såret mig.

Nu er det jo slet ikke sikkert, jeres situation er som min, men jeg synes alligevel, du skal tænke over det :-)

Det er ikke sikkert, han selv er i stand til at gøre, hvad der er bedst for ham selv.

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste. Besøg vores hjemmeside på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 - Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Har hørt
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 21:52

At mænd elsker at blive udnyttet Så forsæt du bare så længe I gider hinanden.

Jeg kan ikke give mere, da jeg selv er stået af, for over 1½ år siden mindst.

Mvh Viben.

Sponsor for Børnsvilkår børnetelefon 2007-2008.

www.bornsvilkar.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 19:03

Det lyder som om du kun vil fravælge ham som kærestemateriale pga. omverdenens eventuelle bebrejdende blikke. Det er i mine øjne ikke den rette årsag til den slags valg, men selvfølgelig, hvis I ikke passer sammen, så er det jo fair nok. Han tvinger dig nok heller ikke til børn og ægteskab hvis du ikke vil...

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke din omverden...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 11:59

...der skal præge dig til dit valg af "pæhæng"!

Som en længere oppe skriver er nogen født ældre end alderen... og andre det modsatte (hmm, min ex f.eks...anden historie!)

Det jeg mener er, at du skal da ikke lade ham smutte udelukkende pga alder, og hans ønsker/ideer om familie...

...alderen er ikke alt (så mange års forskel er der jo ikke, og han har jo ansvar inde på livet kan jeg forstå med sit arbejde/formue ect.)

Det med jeres forskellige ønsker om familie er i jo heller ikke ene om - det kunne tænkes du ændrer mening hen af vejen og/eller han kan overtales til barnløst forhold...!?

Følg dine ønsker og blæs på omverdenen og denne holdninger!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider